![]() |
|
![]() |
#1 |
Free Luigi
|
![]()
Sitter her og prokrastinerer alt som heter eksamenslesing, dermed ble det sløs av tid på fjesbok. Besøkte facebook-sidene til Widerøe, Norwegian og SAS - og i den sammenheng må jeg bare ROSE Widerøe for en knallside! Best av alle flyselskapene på facebook. Skikkelig hyggelig stemning der inne med mye aktivitet fra ansatte og mange artige/koselige historier fra folk flest. Thumbs up!
Til sammenlikning ble SAS-siden upersonlig. Forsåvidt helt grei, men manglet den ekstra lille piffen. Kanskje det er fordi den er internasjonal? Bra aktivitet/svar fra ansatte iallefall! Litt irrelevant, men: SAS må gjøre noe med det dårlige personlige bildet de har. Det har tilogmed dårlig oppløsning... Hva skjedde med å bare ha en enkel firmalogo? Eller et fly? ![]() Norwegian var helt på bånn, mye spam og rart på veggen - samt at svar fra ansatte var noe "lunkne". Nei, way to go Widerøe! Ble tilhenger jeg, og det er sjeldent jeg blir tilhenger av noe på facebook for å si det sånn ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Flyselskapenes livery utvikling | jameson82 | Flyhistorisk forum | 3 | 24-12-2011 22:58 |
Acars - flyselskapenes meldingstjeneste. | ATC-flyradar | Flyteknisk forum | 13 | 20-07-2011 08:35 |
Flyselskapenes service | Boeing_fan | Reiseforum | 56 | 14-12-2010 18:01 |
Flyselskapenes billigkampanjer | DCHalvorsen | Flyforum | 4 | 12-01-2008 00:05 |
Flyselskapenes tidligere hjemmesider | flyKSU | Flyforum | 8 | 30-12-2007 14:40 |