![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Tok noen bilder, fort og gæli vil jeg si. Fikk influensa den siste dagen, så bildene er ikke linjal-rette (vet noen pirker på slikt). Så var formen var ikke heelt bra, men kom meg da hjem i 1-stykke, og endel brunere. Fikk et kort cockpit-besøk når flyet landet, så flyene skal males i april fortalte de. Flygerne fløy ned på mandagen, og opp igår. Flyet var OY-VKH, nokså skittent, og hadde vært greit med en opppussing inne i kabinene også. De har kuttet in-flight moving map dessverre, men kjører forsatt film.
merk: Vinduene til VKH var også skitne, fylt med flekker og rester av de-iceing rester. Så veldig vanskelig å få gode resultater. Men ikke nok med det, flyplassvinduene var heller ikke så rene. Men nok unnskyldinger, her er bildene: ![]() Liker de nye fargene til Binter! ![]() Gamle farger ![]() Mange Britannia-fly som kom iløpet av formiddagen. ![]() En gammel traver, iforhold til de moderne airbusene og NG'ene som er vanlig. Fikk også et dårlig bilde av Iberia sin 747 (TF-reg) ![]() Her må det gjøres noe. Merk flyene i bakgrunnen! ![]() Sørger for at det 199 tonn tungte flyet holder seg på beina. (nei, var ikke alkohol-påvirket når dette bilde ble tatt) ![]() Er noen hestekrefter/thrust i denne ja ![]() Vil ikke stå bak denne når den går for fullt ![]() Første gangen jeg tar denne på minnebrikken, litt skuffet over resultatet. Men viktig å dokumentere ![]() ![]() Litt travelt på en onsdag formiddag på GCLP ![]() Fikk meg en tur i verdens beste kontorplass. Likte meg her ja. ![]() I like it her! Merk at APU bleed står på, så om noen flygere vil forklare hvorfor den startes etter landing hadde vel det vært bedre enn at jeg prøver meg ![]() ![]() Verdens beste kontortak!
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Transit i Las Palmas | ValdaIsaksson | Reiseforum | 3 | 05-02-2013 10:41 |
Bergen-Las Palmas | litt-amatør | Flyforum | 4 | 27-10-2007 11:20 |
Spotting på Las Palmas | VC-10 | Flyforum | 11 | 28-07-2005 15:23 |
Utvidelse på Las Palmas | Blubird | Flyforum | 4 | 07-01-2005 16:34 |
Oslo Las Palmas | Martin | Flyforum | 12 | 08-12-2004 21:48 |