Flyprat

Go Back   Flyprat > TripReports
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Thread Tools Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
Old 28-07-2008, 22:52   #1
BSSW
Browncoat

BSSW's Avatar

Default SVG-LHR-BRU og AMS-CPH-SVG

Årets lengste ferietur ble iår lagt til Europa, nærmere bestemt en rundtur som inneholdt London, Brussel, Düsseldorf og et "lengre" opphold i Amsterdam.

Det begynte med arbeid på fredag 18/7. Fikk heldigvis slippe litt tidligere, så kl 1200 var det hjem får å pakke ferdig og dusje før jeg kjørte ut til min bror som skulle kjøre bilen hjem.

Kom meg til SVG i god tid til å sjekke inn kofferten (hadde sjekket meg selv inn tidlig på morgenen). Fikk kommet meg ganske greit gjennom sikkerhetskontrollen, men måtte ta ut kameraet slik som med laptopen. Kjøpte en boks med sjokolade som jeg tok med til London. Kjøpte også en brus til å slokke tørsten mens jeg ventet på at boarding skulle begynne. Og en eller annen gang etter sikkerhetskontrollen og før boarding mistet jeg mine solbriller Likte dem veldig godt! Det gjorde at jeg var ganske irritert på megselv i noen timer. Uansett så kom jeg meg ombord i LN-RCW som skulle fly meg, og resten av pax'en på flight SK 4627, til LHR.

Da man endelig kom til LHR så var det bare å få hentet kofferten og ta undergrunnen til T5 hvor jeg oppbevarte kofferten og den bærbare pcen til jeg skulle reise videre til BRU dagen etter.

Så var det å komme seg inn til sentrum hvor jeg skulle treffe resten av gjengen som hadde kommet fra OSL tidligere på dagen. Etter å ha ventet en liten stund og tatt noen runder rundt denne statuen på Piccadilly Circus

så møtte jeg resten av gjengen: Speedbird og hans date () Karen, MountainDew, C172, Wu (kamerat av MD) og Andreas(?) som er sjefen til MD og C172. Bilde av Speedys date kommer senere

Så var det middag på en resturant i en gate ned fra Piccadilly Circus. God mat hadde de der. Samme person som spiste 3 middager i SEA i januar "underholdt" med spisingen (og drikkingen) denne gang også. Mer om dette kommer sikkert fra Speedy, C172 og MD når de leverer sin(e) triprapport(er). MD var gruppens "sosiale" fotograf, så han har mange bilder fra sammenkomsten i London.

Etter middagen så ble det retur til hotellet hvor vi skulle overnatte før noen av oss skulle en tur ut på Farnborough Airshow 2008 på lørdagen.

Den hyggelige sammenkomsten i London gjorde at jeg stort sett glemte hele greien med solbrillene

Last edited by BSSW; 28-07-2008 at 23:11.
BSSW is offline   Reply With Quote

Posting Rules