Flyprat


Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

 
 
Thread Tools Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
Old 15-07-2008, 14:17   #1
Stian
ScanFlyer Gold
 
Join Date: Feb 2006
Location: Oslo
Posts: 1,175
Default Hvorfor lykkes ikke SAS på ruter der DY har suksess?

Var en tur til Krakow (utrolig fin by forresten) sammen med min kjære nå nylig.
Vi tok SAS nedover og Norwegian hjem.
SAS-flyet nedover var det vel en 30 pax, svært behagelig pga. den gode plassen, men neppe særlig lønnsomt for SAS.
På vei hjem med DY derimot flyet helt fullt.
Jeg har skjønt at DY har stor suksess på Polen, noe SAS ikke makter.
En bekjent av meg var nettopp i Warzsawa med SAS og rapporterte også der om meget få pax.
Regner med at Polen-satsingen til SAS vil bli ganske så kortvarig med det pinlige belegget de har. Hvorfor markedsfører de ikke disse rutene bedre?
Det hører også med til historien at vi betalte kr. 498,- for billettene. DY forlangte det dobbelte.
Stian is offline   Reply With Quote
 


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Hvorfor har ikke KLM m.fl. A380? ENTO Småprat 11 08-01-2019 16:21
Hvorfor har nye fly(typer) winglets og andre har ikke? ThePlanespotter1 Flyteknisk forum 22 02-02-2012 22:59
Hvorfor har ikke SAS ruter til USA fra Norge? Robin882 Flyforum 10 29-01-2010 21:30
Hvorfor har ikke SAS dekorert om de gamel Braathensmaskinene?? erlingjo Flyforum 21 27-09-2006 23:54
Hvorfor har ikke media mer fokus på suksesshistorien Rezidor SAS? morr Flyforum 16 23-09-2006 16:40


All times are GMT +2. The time now is 04:48.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.