![]() |
|
![]() |
#12 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Nov 2010
Posts: 2,776
|
![]()
Jeg snakker selvsagt om verdien av aksjene. En aksje som stiger er en god investering, en som synker er en dårlig. DY steg vel frem til 2016.
Og det er vel ikke usannsynlig at de vil stige fremover igjen. At et selskap betaler utbytte er jo heller ikke nødvendigvis positivt for aksjonærene på sikt, da dette tærer på egenkapital og likviditet. Og det har ihvertfall ikke et flyselskap som DY som er utrolig kapitalkrevende med de voldsomme ekspansjonsplanene de hadde/har særlig godt av, de trenger all den cashen de kan få frem til ekspansjonsfasen er over. Når det gjelder hva Kjos evt sa for 7 år siden, så kan jo dette ha vært FØR man bestemte seg for den crazy planen og bestilte200+ fly?
__________________
You can tell the size of a man by the size of things that bother him. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Norwegians Januar tall 2018 | BraathensSafe1985 | Flyforum | 4 | 08-02-2018 11:17 |
Norwegian og SAS på LAX - tall | BraathensSafe1985 | Flyforum | 2 | 07-10-2017 16:35 |
Norwegian tall for nov 2012 | branserud | Flyforum | 19 | 09-12-2012 13:41 |
Norwegian tall nov 2005 | LN-HAT | Flyforum | 17 | 09-12-2005 18:47 |
Norwegian juni-tall | Tu-154 | Flyforum | 1 | 08-07-2005 11:27 |