![]() |
|
![]() |
#1 |
Joker
|
![]()
God formiddag fra Tokyo.
Har ingen møter før mandag, så idag og imorgen skal brukes til å oppdage byen (min første tur til Japan). Noen som har restauranttips? Ha en flott dag! Last edited by KristianSk; 08-03-2014 at 06:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Hmmm.. fredag her.
Har i Tokyo sansen for gyudon-kjeden Yoshinoya for en god og rask matbit. Mye spennende å se i Tokyo og på denne tiden av året har jeg flere ganger sett at kirsebærblomstringen har begynt. Regner med at du vet om Akihabara, Takeshita Street og et par til jeg ikke husker navnet på. Og søndag drar man til Yoyogi-parken for å se folk og til Shinjuku Gyoen ikke langt unna for å se blomstring.
![]() |
#3 |
Bonusjeger
|
![]()
God lørdagsmorgen! Da var sykkeletappen av dagens MR gjennomført, og om 10 min skal flybussen være på busstasjonen.
![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Morn fra gull"etasjen" på Kastrup! Min første MR er igang, svipptur BGO-CPH-MAD t/r. Måtte jo prøve dette diamantkortet når jeg alikevel var så nærme
![]() I motsetning til forrige taler ble det taxi, og 600,- til Flesland i morges... ![]() Ha en flott dag! Last edited by joamykle; 08-03-2014 at 08:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bonusjeger
|
![]()
Høhøh, er du på samme MR som meg, du over?
![]() |
#6 |
Homebrewer
|
![]()
God morra fra gullstua på OSL. Snart klar for at LN-RPO,Thorleif Viking, skal ta meg sydover. Ser ut som den har wifi også, så da tipper jeg turen går raskt unna.
Ha en strålende dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra det glade Østlandet. Det er sol ute!! Hva skjer!?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Oslo. Noe så uvanlig som blå himmel idag. Kona forlanger frokost så får vel hive meg rundt. Familiebursdagsfeiring for henne i dag også så senere kommer hele slekta rekenes. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'mooorgen fra OSL.Ja, solen skinner! Tar gjerne credit for den.
![]() Snart bærer det nordover ... blir vel litt friskere, høres det ut som. Var ganske så choppy inn til OSL i går kveld og crewet spente seg tidlig fast. Fortsatt god laurdag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Flytoget! Hadde en meget fin tur inn fra HAU og er klar for ett kort opphold i Oslo før retur imorgen ettermiddag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
Nydelig, rolig lørdagsmorgen her på Oslo vest, med sol og greier. Men Malaysian Airlines savnede 777 utenfor Vietnam setter unektelig en del ting i perspektiv.
Det kan muuligens bli et Superjet/IL-96 til Istanbul-stunt sent i kveld, vi får se. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
>>>>><<<<<
|
![]()
God morgen i fra bedriftsleiligheta vår!
Her røsker det godt i husveggan, for å si det sånn. Morgenavgangen nedover kom seg ikke av gårde med ferga, pga den flotte stormen som har pågått siden i natt. Ser muligens ut til at jeg imidlertid kommer meg over i løpet av ettermiddagen. Man får nu ta det som det kjæm. ![]() Ha en fin en, og fortsatt god helg! ![]()
![]() |
#13 |
ScanFlyer Blue
|
![]() ![]() Greit i Madrid, bare synd det er retur om 40 min... |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Browncoat
|
![]()
Guud day fra Egersund
Her skal man snart sette seg i bilen for å kjøre nordover igjen, innom SVG for å plukke opp en kollega før man i kveld skal ut til en bolig et steinkast (type megler ![]() Har fått blitt litt finere på håret også, så da er man også der klar for Fly & cola på Lillestrøm neste uke ![]() Ser ut til å være fint vær her i området, håper det holder seg slik. Ha en fin helg forumister ![]()
![]() |
#15 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Sandefjord, ikke så mye planlagt idag, innflytnings/bursdagsfest hos en kamerat ikveld så blir vel noen øl
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Grdompf fra det Sørlandske!
Her har man tydeligvis påført seg hodeskade i går kveld ved hjelp av noe ildvann. Jaja. Fint vær ute iallefall. Kanskje litt frisk luft vil hjelpe på formen? Fortsatt god lørdag ønskes! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
På tide å sjekke hva Hilton DeSoto skal gi meg å spise for frokostkuppongene jeg fikk. Og fjong status gir utsikt:
Sol og pent være og man tror man endelig kommer tilbake til over 20 grader idag på denne MR-en. Her skal man gjøre turist-ting hele dagen! ![]() Ha en god en også dere som ikke har fått med dere at man kan oppleve enda mere enn fly og flyplasser under MR. ![]()
![]() |
#18 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God ettermiddag, brakk meg opp tidlig og fikk en skitur før det ble for bløtt. Var overraskende bra. Nå blir det god mat og drikke
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
God morgen fra Lillestrøm. Uten vekkeklokke slo kroppen rett over på Pacific Time, så jeg har sånn sett nettopp stått opp. Flott deeee... Får komme meg ut og riste liv i sykkelen min.
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Siste kveld (for denne gang...) med utsikt til Table Mountain fra hotellsenga, der jeg slapper av med et glass Sør-Afrikansk musserende FØR jeg skal ut å spise en bedre biff et eller annet sted. Er vel vanskelig med bord på Carne, men kanskje er det plass i baren. Hvis ikke blir det Waterfront og derpå følgende whiskybarbesøk på Cape Grace. Det er jo tross alt kanskje siste gang man er her...
![]() God lørdag, overalt! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God pinse og god lørdag | EB | Flyforum | 11 | 08-06-2019 15:40 |
God lørdag (natt til lørdag) fra TV stolen | Norge Rundt På 14 Dager | Flyforum | 21 | 06-08-2016 20:07 |
God lørdag (natt til lørdag) | Norge Rundt På 14 Dager | Flyforum | 10 | 27-02-2016 18:23 |
God lørdag | Someone | Flyforum | 11 | 17-03-2012 21:52 |
God Lørdag | Someone | Flyforum | 24 | 19-08-2007 01:26 |