![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Sandaker. Baconet surrer i panna og det er straks frokost. Ut på ski om ikke så lenge, før planen er en bedre middag i kveld. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God lørdag. Har ikke akkurat gjort noe mye i dag, men bookingfingeren klør. Problemet er at jeg ikke klarer å bestemme meg om jeg skal bruke de pengene eller ikke. Ut på en pub i kveld med noen venner. Ha en fin lørdag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Amatør
|
![]()
God morgen fra senga, godt å få sovet ut litt..får vel se om jeg orker å rulle ut av bingen og krype bort til dusjen før om ikke altfor lenge!
Idag skal jeg gjøre ingenting! Ha en fin dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra rett utenfor senga. Har fått sovet ut litt her også. Hangler litt om dagen, og føler at jeg kunne sovet 24 timer i døgnet nå.
Masse foreningsarbeid som skal gjøres i dag. Flere regnskaper som skal ferdigstilles, og så må det vaskes tøy. Kjerringa sendes ut i jenteselskap i kveldinga, så det blir gutta boys alene hjemme. Blir fint det. Nå er det først tour de ski på tv. God lørdag! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Laptop på sykehus og utålmodigheten øker. Begynner å bli lei iPad med de begrensninger den har. Straks ut til sjølveste Holmlia, eller Søndre Nordstrand. Kall det hva du vil, men stedet blir ikke finere av den grunn.
Ellers er en rasende festlig aften på trappene....trur eg. Fortsatt god helg.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
God dag fra Sandefjord.
Vært i byen og fylt på klesskapet, både på min og mors regning og i samme slengen bestemte telefonen seg for at å ikke gå lenger enn boot screen animation ikke er nødvendig, så ikke umulig man ender opp som Chess-kunde med en LG Nexus 4. Jaja, i det minste kommer studielånet innom bankkontoen om en 10-dagers tid, kan høre MasterCardet skrike i protest mot innkjøpene, salg til tross. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God ettermiddag omtrent ved BGO, blir er en lite spennende helg med jobb og søvn. Men man kommer gjennom!
Quote:
![]() |
![]() |
#8 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen vestsørøstfra! Her har vi akkurat vært på 'doggie spa' og vasket bikkjene. Litt for kaldt å bedrive dette med hageslange i dag ..
![]() Sol og fint, men kaldt .. ikke så mye på tapeten idag annet enn å lese ferdig 'Allahs Tårer'. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God aften fra noe som nå er østenfor sol!
Dagen preges av skiidrett. En seier i herresprinten ville smakt. Ellers er det vasket en enorm mengde med klær, fortært er en noe mindre mengde pils og afterski skal vies NRK nett-TV for en oppdatering fra uken som gikk. Rolig nyårshelg, med andre ord... God helg til alle ![]()
![]() |
#10 |
FinalCall.travel/no
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God kveld fra MUC! Her sitter man og nyter en varm sjokolade mens man snart er klar for dagens tredje flyavgang; LH2456, MUC-OSL...Lufthansa leverte strålende på både SOF-FRA og FRA-MUC, så satser på at denne blir bra også
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Man får ta litt vin og køye på nytt. I morgen tidlig durer man avgårde med BA kl altfor tidlig. Det fine er at det nesten ikke er noen steder jeg slapper så intenst av som på en kjempelang flytur uten SMS, PMS, MMS, LAN, WLAN og ikke minst PANPANPAN... Jeg skal ta med egen gaffatape. Så, god ettermiddag fra Lillestrøm. Måtte alle andre også ha en strålende dag!
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God pinse og god lørdag | EB | Flyforum | 11 | 08-06-2019 15:40 |
God lørdag (natt til lørdag) fra TV stolen | Norge Rundt På 14 Dager | Flyforum | 21 | 06-08-2016 20:07 |
God lørdag (natt til lørdag) | Norge Rundt På 14 Dager | Flyforum | 10 | 27-02-2016 18:23 |
God lørdag | Someone | Flyforum | 11 | 17-03-2012 21:52 |
God Lørdag | Someone | Flyforum | 24 | 19-08-2007 01:26 |