![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Hva? Ingen god morgen tråd? Jaja, da trør jeg til. God morgen fra London. Ser ut til å bli en ny fin dag her i byen, så det er jo bra. Her går snart turen til LHR og BMI ehhh BA til BGO. Det blir første test av denne etter at BMI skiftet eier, så det skal jo bli interessant å se om det er blitt forskjeller.
Hva kvelden bringer har jeg ikke helt bestemt meg for ennå. Jeg har billett videre fra BGO og nordover i kveld, men det kan hende jeg blir i Bergen over natten. Jeg mistenker det blir alt. A det hele ender opp med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra Oslo..
Ferdig med frokosten, og funnet seg til rette på sofaen for en liten siesta. Men blir vel litt indretjeneste etter det, da min mor kommer innom en tur i løpet av dagen. Og da er det vel best å ha det nogenlunde strøkent, ellers blir det mye kakling om det ene å det andre som ikke er på stell. ![]() Ha en bedre søndag.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra Bergen.
Omsider tilbake fra Pakistan, hvor PIA nok en gang leverte langt over forventningene. Skal se om jeg får tid til en liten TR, selv om det ikke akkurat ble så mye bilder som man skulle ønske. Blir forhåpentligvis en rolig dag i dag, før man farter tilbake til tigerstaden i morgen. Ha en strålende søndag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger.
Blir en noenlunde hektisk søndag for min del. Er "alenepappa" i dag og det er diverse som skal gjøres, og diverse som må koordineres som et produkt av dette. Blir en kjapp tur på hytta, en stk skal i bursdag og man skal i middagselskap og i dag. Men det går deg vel til det og på den ene eller andre måten. ![]() Ha en fin en forumister ![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
En tur til hovedstaden for ett lite besøk på vestkanten, ellers blir det vel smått å finne frem koffert og speedo i ettermiddag!
Bai! ![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
god morgen fra Lillestrøm. Organiske egg bobler i gryta, Wicked Tuna på TV, varm kaffe og ingen planer. Det betyr en fornøyd Fnate.
Ha en fin dag folkens.
![]() |
#8 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God ettermiddag fra Nittedal.
Her har dagen gått med til div indretjeneste og bla fått grunnet noen lister. Holdt på å gå på en giga smell med feil maskeringstape. Hadde en ekstra kraftig for vindu og den havnet å veggen... Fikk kirker den av uten spesiell skade. Men hadde jeg ikke oppdaget dette hadde det vært frem med malekosten og male alle vegger å nytt... Samt at tapeten på ene veggen ville vært fullstendig ødelagt. Litt flaks skal man ha. Nå blir det snart å komme seg i bilen for en tur til Sarpsborg og familebesøk. I tillegg får en fortsette å være litt stby på telefon for vårt support team som sitter på hotell på osl og planlegger president besøket. Har blitt noen artige telefoner så langt ![]() Heldighvis vært ganske stille så langt i dag. Har en sterk mistanke at det kan skyldes testing av lokalt ild vann i går ![]() Ønsker alle en flott dag. S |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ducttape skal bruke på fly, ikke vegg .. håper ikke blåhvalen har dratt avgårde med maskeringstape på vingen!
![]() Finfin morgen i GA ... Gårsdagen brakte kjøligere vær og lavere luftfuktighet, så mann og katt nyter nå morgenkaffe på terassen i skarp og behagelig temperatur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God formiddag, i dag har jeg gjort noe jeg ikke har gjort på 20 år, og jeg skal ikke gjenta det, Og deretter fant jeg ting i førstehjelpskrinet med "best før 1994" (når jeg omsider fant ut hvor det hadde gjemt seg) Men ingen store skader skjedd
![]() Ha en fin skadefri dag ![]()
![]() |
#11 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God kveld fra det Sørlandske!
Her har man kommet seg hjem fra Danmark. Kom hjem som et vrak etter 2 dager med lite blod i alkoholomløpet! Formen blir nok bedre i morgen!! God natt! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndagsmorgen. | C-klasse | Flyforum | 19 | 21-07-2013 21:23 |
God Søndagsmorgen | Bizflyer | Flyforum | 12 | 16-12-2012 21:59 |
God søndagsmorgen | Twin Otter | Flyforum | 12 | 18-03-2012 20:39 |
God Søndagsmorgen! | FBU 4EVER | Flyforum | 9 | 10-04-2011 18:33 |