![]() |
|
![]() |
#161 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Kjøpe månedskort hos NSB og dra fram og tilbake annenhver dag
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Det forutsetter at man har periodebillett for Zone 1 som mange har. Man trenger da kun betale overgang for 3 soner til om man reiser kollektivt. Det betyr 6 klipp på kuppongkort som koster 6*9=54kr.
Med NSB tar det 4 minutter mer enn flytoget mellom Oslo S og Gardermoen. Om det ikke er for lenge å vente velger jeg NSB, og mange ganger passer det også slik at det toget kommer først. Man sparer fort en tusenlapp om man reiser litt. ![]()
#164 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Uansett, skal man ut på en reise man har betalt flere tusen kroner for, så føler jeg ikke at engang at prisforskjellen mellom flytoget og NSB er så veldig stor. |
|
![]() |
![]() |
#165 | ||
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]() Quote:
Quote:
Ellers så er de fleste så sløve at de kjøper 12 "månedskort" (30-dagerskort) som koster 7440,- og varer 360 dager "Årskort" koster 6220 og varer 365 dager, men jeg kjøpte det selvsagt rett før prisøkningen så jeg betaler 2011-pris i hele år. Og bruker selvsagt også kort som gir bonus. Slik blir det flere flyturer av. ![]()
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser. OSL-MUC-CGN-MUC-OSL OSL-DUB-OSL Last edited by robertaas; 25-08-2012 at 19:23. |
||
![]() |
![]() |
#166 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Fra Lillestrøm til OSL bruker vi kupongkort 7x9=63 hvis dagtid. Flytoget tar 130.
Lillehammer toget med nye togsett er mye komfortabelt enn trange flytog . 2 min lenger tid og komfort. Innemellom Eidsvolltoget. Lett og laste bagasje inn og ut. 12 min lenger, who cares, mindre stress og tid til å lese avis. MEN tidlig morgen og sen kveld må det bli det overfylte trange ( spes for bagasje ) flytoget. Av og til stå, mot halv pris sitte i lokaltoget. |
![]() |
![]() |
#167 |
Osapanga chipongwe
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Driver de med kollektivtrafikk i Oslo eller det noe jeg ikke har fått med meg ?
#168 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Så - endelig er E6 Trosterud/Furuset ferdig. Skal bli godt med normal trafikkork igjen. Overfylte flybusser og kun ståplasser har vært endel av reisen til og fra jobb i sommer. Da får man bare håpe SGS ikke selges og at SAS-Flybussen lever videre.
#169 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Ser ut som det blir buss for tog mellom Oslo S og OSL pga vedlikeholdsarbeid i helgen
|
![]() |
![]() |
#170 |
Newcomer
|
![]()
Det blir buss for tog med Flytoget fra lørdag 24 november klokken 06:45 til søndag 25 november klokken 07:25.
Beregn 20 minutter ekstra reisetid i denne perioden. Noen aviser skriver at det varer til søndag kveld, dette er altså feil. Hilsen en som jobber i Flytoget. |
![]() |
![]() |
#171 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Ser ut til å bli åtte dager med buss for tog, ihvertfall Flytoget i sommer. Dog gjelder det primært provinstettstedene i vest, da toget vil gå som normalt fra Oslo S
http://flytoget.no/Reiseinfo/Planlagte-avvik Quote:
|
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Apollo starter Oslo-Tirana og Oslo-Sita (Kreta) sommer 2018 | Navigator | Flyforum | 11 | 22-09-2017 18:18 |
Nisser reiser gratis med flytoget i Oslo | Discus | Småprat | 18 | 19-12-2016 02:37 |
Norge stopper opp uten luftfarten | FlightDeck | Flyforum | 4 | 07-05-2012 20:27 |
Johannesburg inkl resan dit och tillbaka (21/8 - 26/8-2011) | Axelll | Bilder & foto | 23 | 30-08-2011 15:18 |
SAS stopper Kristiansand-Stavanger i sommer | litt-amatør | Flyforum | 15 | 04-03-2008 20:59 |