![]() |
|
![]() |
#1 |
Newcomer
|
![]()
Hei hei
Tenkte jeg skulle gjore noe som ikke forekommer her sa ofte, nemelig og skryte litt av Ryanair! Etter en tur/retur reise med disse til London ma jeg si jeg sitter igjen med et positivt syn pa Ryanair. Hadde bade rene fly og seter man kunne ta ned. Hyggelig og smilende crew pa begge flyningene. Heller ingen forsinkelser. Dette er jo selvsagt slik man forventer av alle selskap. Men for 500 t/r vil jeg si dette er bra! Er ikke vanskelig og skjonne hvorfor ryanair tjener mye penger. Om bord er det jo salg av varer og mat og ting hele tiden og folk kjoper som bare det. Litt fasinernede og se folk boarde flyet mens man fortsatt star i ko i passkontrollen ![]() Bade Torp og Stansted er ogsa fine flyplasser. Spessielt Torp. Fin og liten flyplass men med de tingene man trenger der. Lett og finne frem ![]() eneste minuset er jo at Sandefjord ikke er helt Oslo, men man overlver det til den prisen. Og faktisk hadde ryanair de avganstidene som passet meg best! Stansted er ogsa en litt kronglete flyplass og komme til men det er et godt utbygget bussnett i england som gjor at det funker greit! Jeg er ikke i tvil, neste gang jeg skal til Oslo (bor i england) vil valget vare ryanair! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
to timer går greit. Det er jeg enig i, men i de nyeste 800 maskinene til Ryanair som IKKE har nedfellbare seter og er #¤"#¤¤ trange, klarer jeg ikke å tenke annet enn skrekk og gru på den nye ruta deres til Milano!!!!!!
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Tjah...det kan vel ikke bli stort annerledes enn bortimot 6 timer ombord på Britannia's 737-800? Setene er i praksis ikke til å lene tilbake, for da for du en glovarm kaffe i nakken fra en sinna medpassasjer i setet bak deg...og pitchen er heller ikke spesielt mye å skryte av!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Ingen ting er bedre enn at de som velger Ryanair er fornøyd!!!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Jo da. Har ingen ting imot å fly Ryanair om det passer seg på kortere turer, men jeg synes nå Milano blir i lengste laget på så trange fly. tatt i betrakning i at jeg er 192cm.
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Sjekker av og til prisene på ryanair.com og er tilfreds med å finne like lave og/eller lavere priser oss andre selskap.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Jodå, en av de positiva sakerna med Ryanair är att de linjer som de trafikerar blir billigare även hos andra flygbolag. Det passar väl även de som inte vill åka med Ryanair.
Jag har själv sett nu att Spanair har sänkt priserna i turistklass från Stockholm till mycket låg nivå, troligen som svar på Ryanairs etablering av Skavsta-Girona. Nu flyger man direkt med Spanair från Arlanda till El Prat för endast 107 Euro inkl alla avgifter (bland annat 11 Euro för E-ticket)tur och retur! Det slår även Ryanairs priser om man åker fredagar eller söndagar. Så nu närmast blir det arbetsresa till Barcelona den 21 maj och hem den 26 maj med Spanair! Dessutom skollov med hela familjen i slutet av oktober också med Spanair.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Takker gjerne Ryanair når jeg flyr andre. Takk store irske GUD...(...men penga mine får`ru ikke!)
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
En relativt dårlig Ryanair-opplevelse | Discus | Småprat | 27 | 02-03-2014 11:32 |
Positivt om spottere | ANX | Flyforum | 2 | 17-07-2007 14:00 |
Endelig noget positivt | sk931 | Flyforum | 1 | 04-04-2006 12:01 |
Aentligen lite positivt om SK | Savipix | Flyforum | 0 | 06-02-2006 14:57 |
Positivt om GermanWings | EB | Flyforum | 22 | 06-10-2005 14:26 |