Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old Yesterday, 06:03   #1
EB
ScanFlyer Inventory

EB's Avatar

Default Fredag er aldri feil:-)

God morgen fra Ris. Kaffe og forum før jeg setter kursen opp mot toppen av byen igjen. Burgerfest til lunsj i dag…så da passser det fint med middag fra Sjømaten på Vinderen i kveld. Best fredag!
EB is offline   Reply With Quote
Old Yesterday, 06:09   #2
FQTV
EBD

FQTV's Avatar

Default Re: Fredag er aldri feil:-)

God morgen fra et hotel i TOS.

Mye for tidlig for meg siden kurset ikke starter før kl 09. Så ikke umulig at det blir å lukke øynene litt til før dagen starter for fullt.

Uansett, i ettermiddag blir det SK til BGO via OSL hvor Boardingen til BGO er samme tidspunkt som ankomsten fra TOS. Håper det ikke blir for stor avstand mellom Gate’ene for kondisen er ikke på topp i disse dager.

God helg

FQTV

FQTV is offline   Reply With Quote
Old Yesterday, 07:31   #3
Chriscross
ScanFlyer Rusty

God morgen fra FBU der paringssesongen tydeligvis er godt igang hos fuglene. Mye av både kvitter og skrik. Kom dassende inn på kontoret etter trenign 07.25 og jammen er jeg førstemann. Kona og jeg alene hjemme på tidlig kveld så kanskje vi rekker et glass i solen i fred og ro. Ellers byr helgen på to håndballkamper og en fotballkamp. Er en båt som iallfall bør lades om jeg ikke rekker mer.

Nyt dagen, ser ikke ut som det er noe problem om en er på østlandet iallfall.
Chriscross is offline   Reply With Quote
Old Yesterday, 07:49   #4
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

Mornings fra hjemmekontoret på Hvalstad. Hittils har jeg fått fulgt et barn til skolen og satt meg i solveggen med en espresso. Barna stues bort hos hver sin kamerat i dag, så da blir det litt sosialisering på oss. Føler vi har så mange overnattingsbesøk tilgode at det er på tide begynne å utlignede litt. Ha en fin dag.
Old Yesterday, 08:44   #5
Tjab
Upgrade me....

Morn fra OSL. Her er det de gode stolene innerst inni gullstua til høyre der.
På vei ned til Polen og Gdansk. Blir vel ett sjøslag, så min jobb blir vel å gå til sengs tidlig å ikke legge merke til noe som helst

Fuck google, ask flyprat!
Tjab is offline   Reply With Quote
Old Yesterday, 08:44   #6
Henshaw
ScanFlyer Dusty

Henshaw's Avatar

Morn fra Tønsberg. Minstemann vil absolutt ingenting i dag, inkludert søvn, så da ble det litt Fantus på TVen så far og storebror beholder vettet. Så får vi se hvordan vi får dagen til å gå

Henshaw is offline   Reply With Quote
Old Yesterday, 09:02   #7
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty

God morgen fra kontoret. Gikk fra lunsj til bryllupsdag i går så hodet er litt fluffy. Gamle-gjengen skal möter på middag/pils allerede 16.00 så her må man brette opp ermene..

Upcoming:BKK HKT BGO CDG DXB AMS CPH SFO AUS TPA
SudCaravelle is offline   Reply With Quote
Old Yesterday, 09:32   #8
Fnate
ScanFlyer Ununoctium

Fnate's Avatar

God morgen fra Lillestrøm. Sover godt om morgenen etter turer over pytten altså.

I dag skal jeg faktisk jobbe litt kreativt, så det er faktisk gøy. Har vært mye Excel og strategi i det siste. Spennende det også, men stas å gjøre noe annet også.

Forøvrig vil vi minne om at vi er best.

Ha en super fredag

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote
Old Yesterday, 10:12   #9
Polaris
Free Luigi

Quote:
Originally Posted by Someone View Post
Mornings fra hjemmekontoret på Hvalstad. Hittils har jeg fått fulgt et barn til skolen og satt meg i solveggen med en espresso. Barna stues bort hos hver sin kamerat i dag, så da blir det litt sosialisering på oss. Føler vi har så mange overnattingsbesøk tilgode at det er på tide begynne å utlignede litt. Ha en fin dag.
(kun et tankespinn ut av denne posten, ikke ment spesifikt om deg someone):

"Overnattingsbesøk" - uansett et konsept jeg finner bleh. Man vet aldri hva folk egentlig gjør bak lukkede gardiner, uansett hvor grei ungene eventuelt er. Innen datteren min er 14-15 kommer jeg ikke til å tillate hverken overnattingsbesøk utenfor huset eller innenfor huset. Leger som forgriper seg på pasienter når de er under narkose, lærere som forgriper seg på elever, pleiere som forgriper seg på eldre, de finnes overalt og utnytter situasjonene som de får servert. Ektemannen som doper ned kona si. Broren som doper ned søstra si. Gruppa med 73,000 medlemmer, som handler om å dope ned jenter. Perverse j*vler overalt. Heller "sær og rar", enn for alltid angrende.
Old Yesterday, 10:38   #10
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

Quote:
Originally Posted by Polaris View Post

"Overnattingsbesøk" - uansett et konsept jeg finner bleh. Man vet aldri hva folk egentlig gjør bak lukkede gardiner, uansett hvor grei ungene eventuelt er. Innen datteren min er 14-15 kommer jeg ikke til å tillate hverken overnattingsbesøk utenfor huset eller innenfor huset. Leger som forgriper seg på pasienter når de er under narkose, lærere som forgriper seg på elever, pleiere som forgriper seg på eldre, de finnes overalt og utnytter situasjonene som de får servert. Ektemannen som doper ned kona si. Broren som doper ned søstra si. Gruppa med 73,000 medlemmer, som handler om å dope ned jenter. Perverse j*vler overalt. Heller "sær og rar", enn for alltid angrende.
Høres slitsomt ut å være såpass negativ og engstelig hele tiden

Her føler jeg vi til tider driver hotell, men er slik det bør være.
Old Yesterday, 10:40   #11
Henshaw
ScanFlyer Dusty

Henshaw's Avatar

Quote:
Originally Posted by Polaris View Post

Høres fryktelig slitsomt ut å ha så manglende tillit til de rundt deg?

Henshaw is offline   Reply With Quote
Old Yesterday, 14:17   #12
Polaris
Free Luigi

Quote:
Originally Posted by Someone View Post
Høres slitsomt ut å være såpass negativ og engstelig hele tiden

Her føler jeg vi til tider driver hotell, men er slik det bør være.
For meg høres det slitsomt ut å være hotell for andres unger (liker bare mine egne ). Den ene kaller det negativ, den andre kaller det realistisk. De 73,000 medlemmene i den gruppa er jo ikke noe jeg personlig har kokkelert, men heller aktive valg menn har gjort. Inntil vi kommer til det stadiet at kjernereaksjonen er «ja f*en det er helt føkka» og ikke «for ei overdramatisk kjerring du er da» så stoler jeg ikke på fremmede menn. I dag kan man lese om en 26åring som voldtok en medstudent, han gikk fri fordi han er en sånn flink ung student. Forøvrig en kommende gynekolog. Tillitsvekkende <3
Polaris is offline   Reply With Quote
Old Yesterday, 15:08   #13
Islending
ScanFlyer Silver

On another note, hei fra Alpine Lounge i ZRH. Overraskende at jeg aldri har vært her før (visste ikke om dene loungen før et par måneder siden!). Sykt mye bedre enn de andre Swiss loungene (med unntak av First/HON). Ingen folk, og god mat (varmmat og belgiske vafler on request fra kjøkkenet! Startet tidlig fra LCY i dag tidlig, og videre til PMI I kveld.

Misunnelig på damen som flyr med en splitter ny chartret Edelweiss A350, mens jeg flyr med Swiss A320 en time senere. Firmaet hennes skal feire 15års jubileum i Palma den neste uken, så de flyr inn alle de 3000 ansatte fra hele verden for en uke med fest. Jeg slengte meg på for helgen, men flyr for meg selv!

Ha en fin fredag!
Old Yesterday, 16:41   #14
Twin Otter
ScanFlyer Mile High Club

God fredag fra Forus. Straks klar for å logge ut herfra og kalenderen ser veldig tom ut frem til mai. Først skal det avvikles noe ferie, deretter ser det ut til å bli fri m/lønn på helligdagene i påsken, og uka etterpå der er det jammen turnusfri.

God tid til å være pappa og drive dank!
Twin Otter is offline   Reply With Quote
Old Today, 04:14   #15
Ezeiza
ScanFlyer Blue

God fredag fra LIM. Hvor ble uken av…?Hektiske dager i Peru - nå DL150 til ATL og videre til ORD. Og så blir det hyggelig med SK-gjensyn i morgen kveld. Påskelander på OSL søndag. Litt melkerute, men alt under kontroll. Og så blir det rask AF-retur sørover om drøye to uker.
Ezeiza is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules