![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Snart klar for bryggekontoret før det blir en sjekk hos tannlegen. Stille og rolig fredag ellers...og det er starten på en langhelg - digg:-) Ha en riktig fin fredag du også!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Aviator Extraordinaire
|
![]() Quote:
Fin Fredag rundt hjørnet her også. God værmelding og kald pils i kjøleskapet. Mangler bare bikini damer, send dem over, det er trygt og godt her med LN-RTP ![]() Kom en kar å så på båten min igår for muligens å kjøpe, langveis fra også, han som startet det lokale eBay og PayPal i Sør Afrika. Har vel nok penger i pungen og likte båten godt etter prøvertur i Atlanteren med full spiker, gode forhold var det også. Aldri kjedelig i koloniene nei.
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God freddasmorgen fra litt utenfor!
Gråværet har ikke senket seg, men er meldt av fagfolk. På tross av dette, ser man helgen lyst i møte. Det skal jobbes netter og dermed ingen voldsomme utskeielser, men turist i egen by og noen gode luncher blir det nok. God helg!
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God fredag. Ikke helt i form så man blir hjemme. Værmeldingen for fiskebankene er i gang. En trøst om noe
Sent fra min SM-G935F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
Endelig fredda! Kort økt på kontoret i dag. Ved lunsjtider blir det harrytur. Ikke først og fremst for å handle matvarer, men service og litt reparasjon på Volvoen. Men en back med øl og litt bacon blir det vel sikkert plass til
![]() Sent from my iPad using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Mornings - langhelg - ekstra fridag for oss som arbeider
![]() Ha en god langhelg - været kunne ha vært bedre. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra hovedstaden. Litt grått, så ser Nesodden fra kontoret, men ikke veldig mye lenger. Helt vanlig dag på kontoret venter. Kone og barn sendes sørover i kveld, så da er jeg herre i eget hus frem til jeg kommer etter på søndag. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God fredag fra gullstua på OSL. Idag satte SAS ny rekord, de klarte degradere setet mitt mellom innsjekking og printing av boardingpass. Skjønner ikke hvorfor de tilbyr setereservasjon når jeg aldri får beholde setet.
Quote:
Ha en god en alle som har gode historier å fortelle.
![]() |
![]() |
#9 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Og der la SAS inn 30 min forsinkelse i tillegg til å ha flyttet meg bak i flyet. Kan bli en spennende transit.
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Oslo. Det snakkes om snø ute. Fredag er bra. Blir en tur på Dubliner og Oslo Whisky Bar etter jobb. Antar det blir sent. Whiskytur til Skottland booket i går blir Campbeltown, Arran og Glengoyn, ikke så lang fra Glasgow. Blir torsdag-mandag denne gang. Heller annethvert år og en dag ekstra enn hvert år og mest transportetapper.
Ha en fin fredag, fortrinnsvis med noe myrvann i glasset ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Vannlekkasje og is i buken førte til retur til hangar og kaos på gaten. Jeg kom meg raskt unna og sikret meg eneste ledige plass på flight til EWR. Gangsete rett ved toalett.. dette blir en lidelse. Prøvde sikre meg sete videre, len United hadde enda ikke mottatt endringen.
![]() |
#12 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Sitter i bilvasken med bil og elefant. Nå er det shopping på gang. Dog i jobbsammenheng, men vi skal nok få sikret oss skolebrød og lunch snacks så vi kan overraske Bestemor etterpå.
Ellers ingen veldige planer for dagen. Ha en fin en
![]() |
#13 | |
Aviator Extraordinaire
|
![]() Quote:
Ikke nødvendig å fortelle god historie heller, alt er på Internett, lett å avsløre bløffmakere.
![]() |
![]() |
#14 | |
Helgeturekstremist
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#15 |
Flyklapper
|
![]()
Ahoy mateys - da var vi igang med nok en fredag. Startet dagen med nedlasting av ny musikk fra Big Big Train. Så langt høres det storveis ut - som forventet etter teaserne som ble sluppet i forkant.
https://www.youtube.com/watch?v=lqlOm97Yh7U
Etterhvert blir det å ødelegge litt for slemme folk før vi tar en tredagers helg. Blir muligens en tur over til SC for å hente no greier for Svigermor - ellers lite annet enn gressklipping etc som står på programmet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Flyklapper
|
![]()
Ettersom det er mange her som stadig frekventerer de britiske øyene, tenkte jeg at kanskje denne artikkelen om britisk mat kunne være lærerik.
https://www.buzzfeed.com/lukebailey/...Og#.okmpo8DoVD |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Argh.. SAS ga meg et ark som sier min endring av booking hos United er "confirmed", men hos united sier de "A modification has been made to your itinerary. Please contact United Reservations to have your ticket reissued."
Har ikke tid på EWR til å styre med dette og chatten til SAS virker ikke fra flyet.
![]() |
#18 | |
Aviator Extraordinaire
|
![]() Quote:
Jeg vet godt hvem han karen er, vi har vært frem og tilbake på Internet i flere måneder for å avtale dette. Veldig hyggelig kar og beskjeden, han ville heller snakke om båter og fremtidige tokter enn hva han drev med. Måtte dra det ut av han. Denne båttypen jeg har er sjelden borte I Syd Afrika så han tenker på å importere den selv om det koster 20 tusen daler. Har er snart tilbake der nå, i lufta enda, og skal bestemme seg. Han kom hit for å se på flere båter, min var bare en av dem. Ivrig dykker, derfor tente han på min båt, spesialbygget dykketrapp med plattform of utvendig dusj, osv. Du kan nå tro hva du vil, men ingen som farer med fanteri her i gården. Nok om den saken, over og ut.
![]() |
![]() |
#19 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Argh.. SAS ga meg et ark som sier min endring av booking hos United er "confirmed", men hos united sier de "A modification has been made to your itinerary. Please contact United Reservations to have your ticket reissued."
Har ikke tid på EWR til å styre med dette og chatten til SAS virker ikke fra flyet.
![]() |
#20 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
God helg fra Haugesund. Prøver å unngå turer på fredager, men denne kunne ikke unngås. Ha en flott helg!
![]() Sent fra min SM-G955F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Fredag er aldri feil.... | EB | Flyforum | 15 | 20-04-2018 19:07 |
Bedre sent en aldri....? | Dan K.R | Bilder & foto | 6 | 08-07-2013 22:16 |
en aldri så liten bildetråd | petru26 | Bilder & foto | 8 | 25-06-2013 02:00 |
En aldri så liten SK-reg | Trety | Register- og ATC-Forum | 1 | 03-02-2011 21:33 |
OT: Aldri foer lunch!!!! | LN-MOW | Flyforum | 5 | 11-01-2006 15:07 |