Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 02-09-2018, 05:34   #1
EB
ScanFlyer Inventory

EB's Avatar

Default Herlig søndag:-)

Endelig er søndagen her og årets første tur til Italia starter om noen timer...Gleder meg vanvittig til en lang-helg sånn litt midt i uka. Ha en bra søndag du også.
EB is offline   Reply With Quote
Old 02-09-2018, 07:32   #2
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

Default Herlig søndag:-)

God morgen fra Sand....eh Hvalstad var det visst. Her nytes dagens morgenstemning med utsikt til Oslo, sammen med espresso og farmors fyrstekake. Ellers er det mye som skal monteres og pakkes ut i dag også. Ha en fin dag

Last edited by Someone; 02-09-2018 at 09:07.
Someone is online now   Reply With Quote
Old 02-09-2018, 08:57   #3
FQTV
EBD

FQTV's Avatar

Default Re: Herlig søndag:-)

Morn fra havet.

Turens siste helg ombord står for fall. Begynner å se lyst på det nå
Været frisker seg litt og Quiz'en i messa til kvelden er klar.
Fine premier som lokker.

Det ligger an til å bli en fin fin dag

FQTV is offline   Reply With Quote
Old 02-09-2018, 09:17   #4
jcnorway
ScanFlyer Rusty

Galley Slave
Global Moderator

jcnorway's Avatar

God morgen.

Her er man på vei til kontoret for litt søndagstjeneste. Forhåpentligvis kun 2-3 timer.

Senere idag er planen å ta arvingen en tur på Tusenfryd.

Ha en finfin søndag!

jcnorway is offline   Reply With Quote
Old 02-09-2018, 11:30   #5
RJon
ScanFlyer Dusty

RJon's Avatar

God søndag fra togstasjonen i byen på feil side av M8. Måtte ta turen via her på tur til hovedstaden lengre sør, på grunn av Euston er stengt og det er enklere å ta toget via Edinburgh til Kings cross.

Trodde jeg skulle ombord en jomfru, men de har funnet et annet bolag som opererer istedet.

Hadde heller tatt flyet, men å finne en fleksibel returbillett i morgen blei litt vanskelig. Har heldigvis med en god del med lektyre som skal leses på turen.

Ha en finfin søndag, som forhåpentligvis går på skinner :-)

Sent fra min SM-G960F via Tapatalk
RJon is offline   Reply With Quote
Old 02-09-2018, 12:21   #6
TriStar
ScanFlyer Crusty

TriStar's Avatar

God formiddag fra Notodden ogTelemark Airshow. Meget bra program med Viggen, 2xF16 og selvfølgelig høydepunktet F-104 Starfighter. Det var bare helt rått

Sent from my iPhone using Tapatalk
TriStar is offline   Reply With Quote
Old 02-09-2018, 14:14   #7
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

Hei hå og god morgen ... trøtt i hue på morgenkvisten. Hjemme først vet ettiden etter gårsdagens Skynyrd-konseert. Meget bra musikkmessig - riktig så selsomt opplevelsesmessig. Fanbasen er en god blanding av den jevne Trump-velger og fullblods trailertrash - så 'reality-faktoren' var høy. Slåssing i midtgangen, sørstatsflagg og kvinnfolk med avklippede jeans. Burde vært innført tvangssterilisering ...
Avsluttet som ventet med Freebird .. sørstatenes 'nasjonalsang'. En svært mektig fremføring. Utrolig fett.

Dagen skal tilbringes på hjemmekontoret mens jeg venter på at hørselen skal normalisere seg.
Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 02-09-2018, 17:00   #8
Fnate
ScanFlyer Ununoctium

Fnate's Avatar

Quote:
Originally Posted by LN-MOW View Post
Hei hå og god morgen ... trøtt i hue på morgenkvisten. Hjemme først vet ettiden etter gårsdagens Skynyrd-konseert. Meget bra musikkmessig - riktig så selsomt opplevelsesmessig. Fanbasen er en god blanding av den jevne Trump-velger og fullblods trailertrash - så 'reality-faktoren' var høy. Slåssing i midtgangen, sørstatsflagg og kvinnfolk med avklippede jeans. Burde vært innført tvangssterilisering ...
Avsluttet som ventet med Freebird .. sørstatenes 'nasjonalsang'. En svært mektig fremføring. Utrolig fett.
Hvilken av de to kategoriene var du i da?

Så bildene dine på Face og ble faktisk litt overrasket over at de fortsatt turnerte. Har aldri vært fan, men husker platene fra jeg begynte i platebutikk som 13-åring i 85' og da var de jo allerede relativt modne.

God morgen fra Marina del Rey. Her sliter jeg mest med stemmen etter vorspiel på Venice Ale House i går. Fytti katta for et støynivå. Deretter fant bursdagsbarnet på 63 en "BIRD-sykkel" i en søppelbøtte og fyllekjørte så det suste ned til restauranten.

Kult konsept med BIRD syklene forresten. Om enn ikke så bra for folkehelsa.

Nå pleie fyllesyken med litt frokost. Ha en fin en.

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 02-09-2018, 17:22   #9
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

Quote:
Originally Posted by Fnate View Post
Hvilken av de to kategoriene var du i da?

Så bildene dine på Face og ble faktisk litt overrasket over at de fortsatt turnerte. Har aldri vært fan, men husker platene fra jeg begynte i platebutikk som 13-åring i 85' og da var de jo allerede relativt modne.

.
Det har jo vært litt utskiftninger i besetningen. Dette ble avertert som avskjedskonserten, men det dukket 'plutselig' opp en serie dates til, samt 'Southern Rock Cruise' til vinteren. Den tror jeg at jeg står over ...
30.000 tilstede så ikke umulig at de har latt seg friste av ytterligere inntjening.

Jeg passer egentlig dårlig inn i publikumsbeskrivelsen, men slik blir det når man generaliserer og maler med bred pensel. Folkelivet på parkeringsplassen etter konserten var også kostelig. Skynyrd har bred apell, og noen av familiene som var tilstede var .... interessante, for å si det slik.
Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules