![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Endelig er søndagen her og årets første tur til Italia starter om noen timer...Gleder meg vanvittig til en lang-helg sånn litt midt i uka. Ha en bra søndag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Sand....eh Hvalstad var det visst. Her nytes dagens morgenstemning med utsikt til Oslo, sammen med espresso og farmors fyrstekake. Ellers er det mye som skal monteres og pakkes ut i dag også. Ha en fin dag
Last edited by Someone; 02-09-2018 at 09:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Morn fra havet.
Turens siste helg ombord står for fall. Begynner å se lyst på det nå ![]() Været frisker seg litt og Quiz'en i messa til kvelden er klar. Fine premier som lokker. Det ligger an til å bli en fin fin dag ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen.
Her er man på vei til kontoret for litt søndagstjeneste. Forhåpentligvis kun 2-3 timer. Senere idag er planen å ta arvingen en tur på Tusenfryd. Ha en finfin søndag!
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
God søndag fra togstasjonen i byen på feil side av M8. Måtte ta turen via her på tur til hovedstaden lengre sør, på grunn av Euston er stengt og det er enklere å ta toget via Edinburgh til Kings cross.
Trodde jeg skulle ombord en jomfru, men de har funnet et annet bolag som opererer istedet. Hadde heller tatt flyet, men å finne en fleksibel returbillett i morgen blei litt vanskelig. Har heldigvis med en god del med lektyre som skal leses på turen. Ha en finfin søndag, som forhåpentligvis går på skinner :-) Sent fra min SM-G960F via Tapatalk ![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God formiddag fra Notodden ogTelemark Airshow. Meget bra program med Viggen, 2xF16 og selvfølgelig høydepunktet F-104 Starfighter. Det var bare helt rått
![]() ![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flyklapper
|
![]()
Hei hå og god morgen ... trøtt i hue på morgenkvisten. Hjemme først vet ettiden etter gårsdagens Skynyrd-konseert. Meget bra musikkmessig - riktig så selsomt opplevelsesmessig. Fanbasen er en god blanding av den jevne Trump-velger og fullblods trailertrash - så 'reality-faktoren' var høy. Slåssing i midtgangen, sørstatsflagg og kvinnfolk med avklippede jeans. Burde vært innført tvangssterilisering ...
![]() Avsluttet som ventet med Freebird .. sørstatenes 'nasjonalsang'. En svært mektig fremføring. Utrolig fett. Dagen skal tilbringes på hjemmekontoret mens jeg venter på at hørselen skal normalisere seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Så bildene dine på Face og ble faktisk litt overrasket over at de fortsatt turnerte. Har aldri vært fan, men husker platene fra jeg begynte i platebutikk som 13-åring i 85' og da var de jo allerede relativt modne. God morgen fra Marina del Rey. Her sliter jeg mest med stemmen etter vorspiel på Venice Ale House i går. Fytti katta for et støynivå. Deretter fant bursdagsbarnet på 63 en "BIRD-sykkel" i en søppelbøtte og fyllekjørte så det suste ned til restauranten. Kult konsept med BIRD syklene forresten. Om enn ikke så bra for folkehelsa. Nå pleie fyllesyken med litt frokost. Ha en fin en.
![]() |
![]() |
#9 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
30.000 tilstede så ikke umulig at de har latt seg friste av ytterligere inntjening. ![]() Jeg passer egentlig dårlig inn i publikumsbeskrivelsen, men slik blir det når man generaliserer og maler med bred pensel. Folkelivet på parkeringsplassen etter konserten var også kostelig. Skynyrd har bred apell, og noen av familiene som var tilstede var .... interessante, for å si det slik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Herlig fredag:-) | EB | Flyforum | 16 | 12-10-2018 20:50 |
Ha en herlig mandag:-) | EB | Flyforum | 9 | 20-11-2017 16:00 |
Herlig lørdag:-) | EB | Flyforum | 10 | 04-11-2017 12:10 |