![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Vertshuset Røros. Klar for en dag på salgskurs her i de beste omgivelsene. Før, under og etter så skal det fylles opp med minst 10000 nye skritt. Ha en topp torsdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Mornings fra linje 2!
Fryktelig tidlig kompenseres med kort økt. Strøken torsdag ønskes ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra 11’ern, paraply i dag også. Fikk omsider fikser leiebil i Nice om drøye tre uker. Lei at jeg uansett får noe annet enn hva jeg bestiller så gikk jeg for hva Sixt kaller «La roulette de l'auto eller lignende gruppe CCCC», så får man se hva jeg ender opp med. Var desidert billigst
![]() Ha en fin dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
Hoy morgen fra Sola. I dag er det pinadø snø i luften her, trodde jaggu vi snart skulle være kvitt dette vinter-helvete, men men.
Ellers er vi godt installert i kontorstolen og nyter første kopp med kaffe. Ingen spesielle oppdrag i dag, bare ordinært kontorfjas, samt blir det en telefon til CT-gjengen, satser på at den blir god og lystig. Ha en fin fin torsdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra flytoget. Jeg og pellefanten skal ut på jobb igjen. Nå til WAW for å besøke noen luringer vi har på lønningslista. Skal også bo hjemme hos dem istedenfor på hotell, så det blir spennende.
De har visstnok fyllt opp minibaren skikkelig til i kveld og vi flyr i C med LOT. Så både jeg og den grå eminensen er fornøyd. Hjem i morra. Ha en fin en.
![]() |
#6 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Har sett en russer som på Youtube som tar på 1000 bryst, men så mange skritt blir litt vel mye.
Klarte misse innleveringsfristen til Høstutstillingen så jeg kommer ikke dit i år heller. Får vel heller satse på å starte på selvangivelsen idag slik at den i alle fall kommer i tide... har fått beskjed om at jeg er nødt til å levere, det holder ikke å bare sitte i ro. Ha en god en alle som har mål og frister i livet.
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
God formiddag fra Oslo. Her er man litt redusert etter en heidundrandes fotballkamp i går og litt mye øl. Men men man klarer nå å gjøre en jobb for det iallefall når jeg selv styrer min arbeidstid. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God formiddag fra det Sørlandske!
Sitter på kontoret og gjesper og det passer litt dårlig for det er veldig mye å gjøre. Tror jeg skal ta lunsj nå for å fylle på blodsukkeret en smule, så holder man kanskje litt til. I ettermiddag tror jeg sannelig jeg skal nyte faktumet at jeg er hjemme alene og ta meg en velfortjent lur. Kjennes helt riktig på nåværende tidspunkt iallefall. Enda godt det er fredag i morgen. Skatten? Nei den har jeg ikke turt å se på enda. Trenger ikke nok en depresjon..... God torsdag ønskes! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Tipp topp torsdag | EB | Flyforum | 8 | 06-12-2018 15:58 |
Tipp topp torsdag | EB | Flyforum | 16 | 21-09-2018 08:54 |
Tipp topp torsdag | EB | Flyforum | 11 | 09-08-2018 13:49 |
Tipp topp torsdag | EB | Flyforum | 13 | 28-06-2018 18:03 |