![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Bonjour tout le monde!
Kom ned til Paris i går kveld med KL1204 og en litt forsinket AF2241. Men vi kom da fram. Det blir et kort opphold i denne byen. Så vi tar straks en kjapp tur ut for å få sett Eiffeltårnet og Triumfbuen før vi fortsetter ferden til Toulouse med TGV senere i dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Bom dia fra Sintra.
Gradestokken viser 20 grader i skyggen i dag. Regner med at det blir en tur til en av de mange omkringliggende landsbyene rundt oss. Blir vel og tid til en tur til Zoo inne i Lisboa og i dag. Ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
En sinnsykt god dag! I går kom telefonen jeg har ventet på. Legen min på UNN kunne fortelle at jeg er ferdigbehandlet og kreftfri!
Ha en strålende dag!
![]() |
#4 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Fy flate for en beskjed å få. Gratulerer orhel.
Idag er vi i Bodø og har vært på flymuseet. Utrolig flott museum. Snart hjem via Mo i Rana og Brønnøysund. Elefanten koser seg med "pilotkofferten" sin. Han skjønner nå hvorfor pilotene i Widerøe er så glade. Pappaen skjønner på sin side ikke hvordan Apple språkkontroll synes at når jeg skriver: Pilotkoffert - så mener jeg "Pompeii fergen". Hva er logikken i det?
![]() |
#6 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() G'dag fra Alpharetta ... er ikke helt i slaget selv .. litt småslapp i hele helgen og natt til mandag slo det til for fullt ... Men jeg kom meg nå igjennom dagen med litt hjelp fra mine venner Immodium, Pepto og Tums. Klarte faktisk å gjennomføre arbeidsdagen uten altfor mange blemmer også tror jeg ... Fortsatt slapp - men er ihvertfall i sånn nogenlunde form .. 32 grader og stigende og det ser ut som at det kan bli litt bommelibomm i ettermiddag .. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen forumister, grattis med gode nyheter orhel!
![]() Her har jeg kun planlagt vask og generell rydding av bil og leilighet. Ha en fin dag alle sammen! ![]()
![]() |
#8 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
Gratulerer så mye orhel, for en fantastisk nyhet å få!
Siste arbeidsuke er godt igang og moralen er forholdsvis god enda.. Familien fisker laks og jeg sitter på kjøkkenbordet og blomstrer, men bonusen er at det er mye laks å få til middag... Ha en fortreffelig dag godt folk.. :-D
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
God formiddag fra havet i Aust-Agder.
Fikk endelig logget meg inn og sjekket avgangskarakterer og funnet ut at jeg har fått IB Diploma, føles deilig etter to års arbeid. Legg til godt vær og fin seilvind så er dette en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
A330
![]() Join Date: Mar 2007
|
![]()
God morgen fra Calgary. Har hatt besøk av en god venn fra Norge de siste to ukene, men han dro hjem med BA102 i går. I dag begynner sommerens bilferie til Vancouver Island, hvor første stopp blir i Kelowna, BC.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Takk folkens! Det har vært en tøff og tung tid. Cellegift og operasjoner, tur til Cape Town som gikk i vasken og mye annen dritt. Samtidig føler jeg at jeg har vært heldig, det er alltid noen som har det værre. Nå skal batteriene lades!
![]() |
#12 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God kveld fra LA. Noen dager med natur langs Californiakysten er over og naa venter 2 netter i veikrysset med trafikkork foer kursen settes mot Vegas. Nettopp tatt en dukkert i bassenget og foer vel finne ut av hvor i byen middagen skal inntas snart.
Grattis til Orhel som er frisk og Henshaw som har bestaatt og velkommen i IB-klubben |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God Tirsdags morgen, nå fra Florida... | LN-RTP | Flyforum | 19 | 05-10-2016 00:09 |
God tirsdags morgen fra Telemark! | Twin Otter | Flyforum | 10 | 07-04-2015 19:27 |
God Tirsdags Morgen Fra Forus | sirpjalle | Flyforum | 13 | 02-11-2010 21:08 |
God tirsdags morgen fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 20 | 05-10-2010 22:56 |
God tirsdags morgen fra Stavanger | sirpjalle | Flyforum | 25 | 02-02-2010 22:24 |