![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Vertshuset Røros. Klar for en hel dag på kontoret før det blir middag med en tysk journalist i ettermiddag/kveld. Ha en bra onsdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Stavanger. Her er solen gjemt bak skyer, eller er det kanskje havtåken som har gjort sitt inntog.
Frokost er kjapt unnagjort, kaffen tar en på gamle kontoret på Sola hvor et kjapt Skype møte tas ved lunsjtider. På Sola må også gårsdagens lån av tilhenger leveres tilbake. Ha en flott onsdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra L1. Kontoret kaller, men siden jeg i kveld skal ut å svinge seidelen, så passer det da gå for løping for tog hjem etterpå. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra Oslo. Nok en dag med eksamensvakt venter men siden jeg ikke starter før 1030 så kan jeg slappe av litt på morgenkvisten
Sent fra min SM-G990B via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Lommedalen. Bærum Sykehus venter. Jeg har hatt en kul på venstre pekefinger, som sakte har blitt større og større. Jeg spurte fastlegen om dette i Oktober og hun mente det burde undersøkes, så da ble det time på røntgen klinikk. Radiolog og lege skjønte ikke hva dette var, så da ble det en ny mnd venting på MR. De skjønte fremdeles ikke hva det var, så da ble det sendt til avdeling for merkelige utvekster på Ullevål. De skjønte hva det var og sendte det til Bærum Sykehus, som i Januar ga meg time i dag, så nå har jeg time om en time. Hva det er vet jeg ikke, men det skal bli greit å få den bort, selv om den verken er i veien eller gjør vondt. Og etter det har jeg ingen planer.
Ha en planløs dag, uten mål og mening du også |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra Knausen.. Dag tre av Nor Shipping er snart i gang. Fantastisk kveld i går på et tak ved brygga hvor blant annet selveste var med og selv en gammel shippingmann blir litt star-struck. Nå er det noen møter på Lillestrøm og deretter ha med 45 kunder på favoritten Solsiden. Solbrendt i pannen, støl i lattermusklene og litt vondt i leveren er en fin pris for denne drømmeuken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Jeg så nok noen av disse deltakerne i byen i går, var iallefall bra formelle i kleskoden og et bånd rundt halsen med adgangsbevis (som er vel ofte det man får ved messer) Jeg er iallefall glad jeg slipper dress i denne sommervarmen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Akkurat nå føles det litt som en planløs dag, uten mål og mening |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God morgen fra Bergen hvor solen skinner (som vanlig
![]() Ukens tidligere plan om MEX eller BKK til helgen ble nesten satt i bestilling. Tlf ringte når eg satt og hadde elle-melle-karamelle på hvilken reisemål eg skulle velge. Det var fra Haukeland med beskjed om å komme til CT-røntgen i dag. Så der er jeg på vei nå. Så i går kveld når jeg endelig skulle prøve å booke igjen, for avreise i morgen torsdag, var det ikke ledige bonusbilletter. Så nå blir det København til helgen med en fetter og hans to sønner, så får eg se om jeg gidder å kjøre til KSU etter helgen og kjøre Aursjøvegen(?) for første gang med en kollega som bor i KSU. FQTV
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dagen fra Forus. Aktiv dag på kontoret med en god del gjester og kjekt er det. Når jeg er ferdig her skal jeg etter planen ikke på jobb igjen før neste onsdag så det blir digg med langfri. Her skinner solen og morgentåka er borte. Ha en fin dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God ettermiddag fra Kongsberg.
Da er første delen av denne uken D-sjekk unnagjort. Legen på Riksen var fornøyd med utviklingen så langt og det er bra. På fredag venter et par undersøkelser til og på mandag enda en før vi kan kvittere ut hele D-sjekken. Dagens sjekk var imidlertid den klart viktigste. Ny D-sjekk blir om 3 mnd. Mitt totale alkoholdforbud ble også opphevet i dag, hvilket betyr at jeg kan ha det legen kaller et meget begrenset forbruk. Nå er det straks Aalesund - Brann på fjernsynet. Deretter blir det kvartfinale i French open mellom Holger Rune og Caspar Ruud
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God ettermiddag fra andre enden av shippingverdenen (vi snakker 21 fot) og en solfylt akterbenk. Rakk en tur før et stykk håndballtrening og muligens fotballkamp 19.00.
Må også se hxa for noe ugang som kan bookes med triple poeng på jordbærhotellene i dag. Dessverre var romjulen utsolgt på Norefjell. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
![]() Uansett nok en meget god dag i vest, Kanada er høflige og sender skogbrann røyken til østkysten, dog så slipper LN-MOW å forstå hva 183 AQI virkelig betyr (det er New York akkurat nå) vi har vært igjennom 500+ AQI (skalaen går «kun» til 500) håper aldri noen av dere opplever 500AQI.
![]() |
![]() |
#17 |
Flyklapper
|
![]()
Puh - god langt-utpå-dagen ...
Våknet til en død airconditionenhet, noe som er lite gunstig her i vestsørøst på denne tiden av året. Fikk tak i vårt lokale servicefirma som viste klasse og stilte før 10. Ble sent oppmøte på jobb i dag også, da jeg måtte kjøre Svigerbeistet til øyenlegen. Men valpen fikk morgenturen sin ihvertfall. Nå er jeg endelig sånn noenlunde ajour og satser på lavt tempo resten av vakta. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Vet ikke hva tallene sier men lufta i NY er trasig og lukter røyk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Lar AC være av i natt, ikke varmt uansett. Skikkelig røyk lukt. Kom hit etter det var mørkt, men lufta skal våre oransj.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad onsdag fra Røros | EB | Flyforum | 18 | 21-04-2022 11:28 |
Glad onsdag fra Røros | EB | Flyforum | 8 | 12-08-2020 21:00 |
Glad onsdag fra Røros | EB | Flyforum | 8 | 31-10-2019 00:15 |