![]() |
|
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Her er det pakka hus og holmenkollstemning. To mål på overtid sikret seier 2-1 til Atlanta Utd i sesongåpningen. Så stor stemning.
Skal bli hodt å komme i bingen, men først venter en halvtimes kjøretur. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
God søndag morgen fra Gjøvik. Forflytter meg i løpet av dagen til OSL hvor de grønne står for transporten videre til Røros. Men først kaffe og mere kaffe. Ha en fin søndag der du er,
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen her fra Oberlech. Tid for hjemreise, så blir både gondol og minibuss til ZRH, før Swiss flyr hos hjem, med en av Helvetic sine E195-E2. Ser jeg husket ta bilde av hvor jeg parkerte bilen på P10, så da slipper jeg virre rundt på jakt etter den i kveld. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra Stuttgart.
Det ble en fin tur nedover i går med Lufthansa. De serverte noe rekesalat til middag. Den smakte egentlig ok, men var for sterk i forhold til hva jeg tåler av mat. Desserten som var ostekake var derimot meget bra. Jeg kommenterte det til flyvertinnen som var svensk og da løp hun for å se om se hadde en kake til og straks etter kom hun med en kake til. Flott service. Bilen vi fikk var en A6 55 TFSi med 340 hk. Fin bil å kjøre på autobahn. Nå bærer det straks avgårde til Mercedes museet.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Goodmorgen fra Aalborg. Det sidste praktiske skal i dag ordnes inden turen i morgen går til RBA, og en uges tid nede i varmen.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen. Gårsdagens dn er nesten ferdiglest. Nå er frokost og litt krangling om skitur, men vi kommer oss nok avgårde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Bristol. På luksuriøse Future Inn. Men god frokost har de.
Nå venter 3-ish timer med jobb før jeg starter den litt småkronglete veien hjem med GWR, Heathrow Express og BA. Ha en duper søndag!
![]() |
#8 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God formiddag fra Stavanger som også i dag ligger badet i sol. Her har en allerede vert ute for å hente medisiner til yngste avkom som ringte her på morrakvisten, så godt min form nå er bedre slik at jeg kan skjemme ut datter som neste pasient.
Ha en fin fin søndag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra Knausen. Mimosaen ble med ny-innfløyet amerikansk "Champagne". Egentlig ganske godt.
Nå kommer ulempene med å ha en treningsnarkoman kone, hun har booket dobbelttime på tennisbanen nede i gaten for hele familien.. Selv niåringen er bedre enn meg, men jeg er bedre på å slenge meldinger. Fikk tak i to kilo opphakket geitekilling på Jacobs, så nå blir det århundrets fårikål på søndagsmiddagen. Mmmm |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God søndag fra Oslo. Ikke helt i slaget i dag føler jeg etter at jeg sov ganske dårlig i natt og en mage som krangla litt. Men det føles iallefall bedre ut nå da så tar vel en liten tur ut. Burde egentlig vært på ski, men orker ikke det i dag føler jeg så får heller gå en liten tur på beina.
SJ leverte i går, ankom Oslo S til og med 10 minutter før rutetabellen etter en sightseeingtur gjennom Värmlands skoger nord for Kristinehamn og ned til Kil igjen. Sverige har nemlig en del steder alternative linjer som gjør at man kan kjøre rundt banearbeid som det var ved Karlstad. Disse endringene var innbakt i rutetabellen så det var ikke noe sånn uventet at det tok en del lenger tid. Toget skiftet også kjøreretning i Kristinehamn for å gjøre dette så det ble jo en fin tur for en litt semi tognerd som meg. Last edited by Hypern; 26-02-2023 at 12:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndags morgen fra Tananger | killbox | Flyforum | 8 | 01-07-2012 13:47 |
God søndags morgen fra Stavanger. | sirpjalle | Flyforum | 12 | 29-05-2011 21:17 |
God søndags morgen fra Stavanger | sirpjalle | Flyforum | 16 | 21-11-2010 15:16 |
God søndags morgen fra Stavanger! | sirpjalle | Flyforum | 12 | 31-10-2010 17:07 |
God søndags morgen fra Stavanger | sirpjalle | Flyforum | 16 | 25-10-2010 12:54 |