![]() |
|
|
![]() |
#1 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
..... fra en absolutt perfekt blanding av Italia, USA og litt Norge (hurra) - Amerikansk BBQ - ca 4 meter lang, med Italiensk inspirert grillspyd, en Norsk griller godt hjulpet av Russian River Blind Pig IPA - kanskje ikke noe som slaar an overalt, men graadig godt under stjerne himmelen (ja vi spiser ute i shorts) ting kunne ha verdt vaerre - her er vi ikke i hat situasjon over Facebook «New Look» - vi kjeder oss absolutt ikke (er man gift med en Italienerinne er livet aldri kjedelig (men vi begge savner Jacobs paa Holtet og er misunnelige paa avdeling SUD som «bare kan smette innom» ))
@Hickok - Russian River leverer !! Blind Pig til minne om deres foerste bryggeri (de het faktisk Blind Pig Brewery i oppstarten).
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Gladtirsdag fra Ris. Snart ut døren for å komme seg på trening...heldigvis har jeg en mann/personlig trener som er instruktør og kjører trening på livestream - men det betyr jo at treningssenteret også er åpent for meg. Tilbake her til første teams møte 08:30. Ha en sprek tirsdag der du er.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra hybelen i Bergen. Her er 4 dager med arbeid over og følgelig går turen hjem gil SVG. Resten av arbeidsuken tilbringes på gamle-kontoret på sola hvor det skal skypes og zoomes alt for mye.
Ha en fin fin tirsdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra hjemmekontoret. Det ventes stadig at man skal jobbe så da får man vel bare ta i et tak i dag igjen.
Styr og ståhei er det hver gang populære tjenester endrer på designet og look'en, og alle ønsker alltid "Bring back the old *popular service look*". Kjenner selv det er greit at TheFacebook ikke ser slik ut, selv om jeg nok er en generasjon for ung til å være blant de mest aktive der ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Hvalstad. Barn er levert og et Teamsmøte med noen i Australia er allerede gjennomført. Nå trengtes det en espresso. Lunsj med de gamle senere. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra Prærien. Forventer en mer effektiv hjemmekontordag i dag enn de foregående 6 arbeidsdagene siden det har vært hjemmeskole. Tror også det var en jente som gledet seg rimelig mye til å se igjen jentegjengen i dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Hepp fra knausen.. Grøt og nykvernet kaffe inntas foran peisen. Noe småplukk på "kontoret" og så ned i byen for å få lagt om til vinterhjul på den siste bilen.
Langturen i dag blir Ensjø, Kampen, Tøyen osv.. mmm |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen fra Mobile... Her våknet jeg tidlig, og det et like greit. Har fått meg første kaffekopp. Neste går i termokoppen, og så bærer det avgårde inn i soloppgangen. Bevilger meg antagelig en time eller to på nærflyplassen på vei hjem, så får vi se hva minnekortet klarer å fange opp ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Free Luigi
|
![]()
@Twin Otter grattis med ny bil! Er det ventetid på el-biler i Norge også? Her er det ikke sjans på nybil før sommeren 2021 om man ønsker hel-elektrisk.
Nu vel. Vi henter den nye miljøsynderen vår i dag, da bruktbil går fortere. Det gledes ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
God middag fra Sandnes forresten. Grått og regntungt her. Langhelgen er over og det venter et ettermiddagskift om noen timer. Innen den tid så er det kaffe fra Costa Rica i koppen mens spotify surrer i bakgrunnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God dag fra Lillestrøm. I dag har en montør vært og byttet en sentral viftemotor som sitter over kjøkkenviften. Den var 17 år gammel og det begynte å bli kast i den.
Fy søren så ekstremt døll ting å svi av 6.000,- kroner på. Jeg misliker rett og slett ganske kraftig å bruke penger på ting som knapt nok syns. Men det er vel litt av greia med en 17 år gammel leilighet at vi nå må bytte circa alt av vifter, varmtvannsbereder, vasker... MAKAN. Det er myyyyye morsommere å bruke penger på brennvin og flytur. Ha en fin en
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
God dag fra gjemmekontoret. Smoothere seiling i dag enn i går. Ha en god en ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Joda. Men det var litt impulshandling. Vi trengte litt mer plass og så var det plutselig en større kåk ledig et par etasjer opp i samme blokk. Det var også litt mørkt når jeg var på visning.
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God tirsdag fra hjemmekontoret her på ca 250 meter over havet, hvor regnet gjør at utsikten vi hadde i morges ikke er synlig nå. I disse dager er det gjemmekontor som råder så lenge man ikke kalles ut til å forberede og gjennomføre begravelser, (er det det vi kaller bakvakt? )
En annen ting er at jeg for første gang i mitt liv deler to halve stillinger, da mitt gamle arbeidsted på Bjerke trengte forsterkninger inntil et halvt års tid. Her i Oslo nordøst skjer det da ting, denne uken må vi parkere bilen utendørs, men det er fordi borettslaget nå gjør en jobb for at vi fra og med februar (tror jeg) kan lade hybriden vår i garasjehuset på plassen sin . Ha en god dag der du er!
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdag | Someone | Flyforum | 7 | 28-10-2014 22:47 |
God tirsdag... | Fnate | Flyforum | 10 | 29-07-2014 18:20 |
God tirsdag | Someone | Flyforum | 23 | 17-09-2013 19:45 |
God tirsdag | Someone | Flyforum | 14 | 23-04-2013 17:09 |
God tirsdag - god St. Hansaften | EB | Flyforum | 16 | 23-06-2009 23:11 |