![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Klar for nok en ferieuke. Men først Nespresso, gullvafler og nyheter før jeg tar turen ut til opphavet for enda mere kaffe. Ha en bra start på uken du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
Mornings fra Oslo Øst. Hjemmekontoret åpnes om et par minutter. Ser ut til å være litt mer levelige temperaturer denne uken, men klager ikke på varme i Norge av prinsipp. Full rulle på kontoret til og med onsdag og så ser det ut til at feriestillheten begynner å slå inn. Ha en aldeles strålende uke
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Kolsås. Hjemmekontoret kaller, selv om senga egentlig kaller enda høyere. Tur til flylege står på programmet i dag, regner med at jeg er fit for flight uten store problemer egentlig.
Innen den tid trengs det frokost og kaffe, etterfulgt av litt mer kaffe tror jeg |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra hjemmekontoret i Groruddalen. Ny uke på hjemmekontoret og dermed mye digital kontakt med kunder, leverandører og digitale møter.
Sier bare god mandag videre. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God morgen fra Gardermoen
Tilbake på kontoret etter noen dager på vift. Var en ganske utrolig opplevelse på både Gardermoen og Kastrup forrige uke. De dagene jeg reiste skulle egentlig være de aller største reisedagene i året, men det var nesten vondt å se hvor stille det faktisk var. Gaten på CPH viste neste flight, og det var neste dags avgang til OSL.... Og munnbind, er bare glad jeg ikke trenger det hver dag... Nå er det å fylle opp kaffekoppen og komme seg i gang med ukens tekst. Ønsker alle en flott uke og mandag! S |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Hvalstad. Bursdag i huset, så vi startet dagen med legobygging ikke veldig lenge etter klokka 06. Litt hjemmekontorering før en barnebursdag skal arrangeres. Ikke umulig det trengs en løpetur etterpå. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God ferie-morgen fra Bryn. Etter regn i går ble det sol i dag. Frokost unnagjort og nå nytes kaffe.
På eftan går turen hjem til Stavanger. Ha en glitters mandag ![]() ![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
God, sen morgen fra Haugesund. Her er det plutselig 14 grader, vind og regn, og en tar seg i å lukke noen av vinduene som har stått oppe siste uken, skru på en ovn, og ta på ullsokker, den bråe overgangen fra nærmere 30º merkes.
![]() Litt hagearbeid blir det vel i dag og, før kort, hyggelig jobbeøkt i ettermiddag. Bortsett fra det er dagens ambisjonen kun å komme i mest mulig avslappet feriemodus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
Her er alle vinduene enda åpne, til tross for 15 grader ute er det 24 grader inne. Ulempen med superisolerte moderne hus med 3m vegg er at de ikke slipper varmen så lett på sommeren, selv om det er en fordel på vinteren ![]() Siste ukene med hjemmekontor før permisjon. Sjefen gir naturlig nok ut lite nye arbeidsoppgaver, så jeg sitter her og blomstrer med Radioresepsjonen på podcast og venter på en telefon før jeg kan gjøre noe som helst. Det har jeg gjort siden i morges... Jaja. Sånn går nu dagan ![]()
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God dag fra Norway Bussekspress rute 161 retning Gjendesheim. Par dager i fjellet venter. Nei jeg skal ikke gå Besseggen. Men kanskje en annen fjelltopp
Sent fra min SM-G950F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra Bergen!
Til tross for at jeg har vært her hundrevis av ganger, er født her og har til og med Fana-bunad fra området, kjennes det likevel litt stas i være her på ferie. Har aldri opplevd byen med så få turister, men passer meg PERFEKT. Bor svært sentralt og komfortabelt på Hotell Zander K som ligger like ved Sentralbanestasjonen og er kun 3 år gammelt. Har sett og gjort alt i denne byen, så i dag har jeg ingen andre planer enn å finne meg en benk/café-bord å lese min bok om nazistenes flukt til latin-Amerika. I ettermiddag blir det bacalao på ‘Bryggeloftet’...slik typiske turister gjør her i Bergen ![]() Ha en fin mandag! Last edited by FBI2012; 29-06-2020 at 10:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Der fikk man omkjøring og. Nestunnelen pp E16 er stengt. Var ikke den stengt i evigheter for bare få år tilbake ? Må være moro for beboerne å få hele trafikken på e16 forbi seg
Sent fra min SM-G950F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God formiddag fra Gaustad. Var litt deilig med kjølig luft igjen. Kontorering venter, enkelt og greit.
Ellers lurer jeg på om jeg har gjort en skikkelig Bongo-booking her. Talte opp nettene for Danmark jobbreisen til meg og elefanten... det er bare 5 netter. Så nå må vi muligens utvide, selv om jeg ikke egentlig har så lyst til å sitte en ekstra dag i Hirtshals og sprelle med bena. Får kanskje satse å at reglene endres innen midten av August Ha en fin en
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
|
![]() Quote:
Men han ble reddet av at Danske myndigheter endrer kravet. Veldig bra. Og Elefanten har verdens beste pappa ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen fra Coronastan .. Holder oss mest mulig i dekning bak gjerdet, og håper coronajævelen holder seg unna. Hagla er ladet og s&w’en ligger i nattbordet.
Ute og plukket en full krykke blåbær på morran. Busken vår har virkelig slått til i år. Et par krukker til. så blir det pai. ![]() Fri idag. Ingen spesielle planer annet en å godsnakke litt med en advokatbabe som skal besøke svigerbeistet. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandag fra Ris | EB | Flyforum | 17 | 18-05-2020 22:34 |
God mandag fra Ris | EB | Flyforum | 19 | 06-04-2020 17:22 |
God mandag fra Ris | EB | Flyforum | 9 | 18-11-2019 17:33 |
God mandag fra Ris | EB | Flyforum | 10 | 20-06-2017 01:11 |