![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen:-) Snart ut døren for å komme meg til Røros...kontor på skinner. Men først rekker jeg vel et par kopper kaffe. Ha en fin tirsdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
Morn fra Oslo med nykvernet kaffe
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
![]() På den annen side - Starbucks har et mangfold av sorter og det finnes nok noen du liker også. Tar du ‘dagens kaffe’ får du ofte ‘Pikes Place’ og den er ikke jeg så glad i heller. Kun 7 grader på morran, føles godt. Snart opp i vanlig territorium dog. Fikk etter mye styr liv i FR24-feeden min igjen etter at de stoppet windows-feeden. Rasberry er nytt for meg, men moro å lære noe nytt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() God tirsdag (feels like onsdag) fra jobben. Litt roligere enn i går. E Ellers ble jeg litt satt ut i går, da sjefen (som jeg da ikke hadde sett siden forrige tirsdag, og ikke nevnt noe om helgens utflukt til over hodet) lurte på om jeg hadde vært ute og reist i helgen. Det hadde visst hun også, og vi var visst i tax-free-butikken samtidig. Hun hakket mer overlegen enn meg. God tirsdag ønskes ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
Visstnok pga mye feil i feeden. Men de kunne jo godt forhåndsvarslet, da. Fikk mail samme dag som feeden stoppet. Så da ble det innkjøp av en raspberry pi, en dongle og et miniSD-kort. Auto-gjenkjennelsen funket ikke, men relativt enkelt å få det til 'manuelt' selv for en noob som meg. Anbefaler egentlig alle med interesse å gjøre dette. Kjøp en pi, dongle m/antenne ig et sd-kort og sett antenna i vinduskarmen (eller anskaff noe større) - og vips så har du et gratis Business-abbonnoment. Kostet meg vel ca 500 kroner totalt. ![]() Last edited by LN-MOW; 14-05-2019 at 15:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God morgen fra tåkeheimen ute på bøljane blå.
Når duggpunktet og lufttemperaturen er tilnærmet lik, blir det tåke. Det sier meteorologen og slik er det som oftes i praksis også. Så nattens rigg flytting pågår enda i hele 1,5 knop. Kan ikke komme frem før tiden for da blir det redusert rate. Ha en solrik dag Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Hvalstad. Også med en Nespresso i koppen. Jobben kaller, før det skal prates litt om fly i kveld. Ha en fin dag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra distriktet.. I dag var det første skikkelige morgensvøm siden reibbenet brakk i februar.. 2 kilometer gikk bra uten å punktere lungen. (Ribbenet ligger løst og må av alle ting muligens fjernes eller festes).
Ny kveld som au pair da dragen jobber med noen tidkrevende prosjekter. Da er det full unge-henting, handling og ikke minst matlaging - hyggelig, men hele mannssrollen er jo hvisket ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Upgrade me....
|
![]()
Morn fra vest av Shetland. Her har vi kaffe, men av det slaget som gjør nordmenn og andre noe bettuttet. Jeg vurderer å registrere hele greia i synergisystemet. Vi trenger 8 Moccamastere og 1000 kg friele filtermalt frokostkaffe som en start.
"Operasjon hull i bakken", går tilsynelatende som planlagt ettersom alle er rolige. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra hovedstaden.
En dag i møtevirksomhetens tegn så det er bare å stålsette seg for diverse prat og Powerpoints. @SudCaravelle: Om du vil beholde litt av manndommen din idag så kan du jo fyre opp grillen i stedet for å fyre Fjordland i mikroen? ![]()
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Stavanger. Her er en oppe, frisk og rask. I dag blir å surre rundt i hagen da her er litt småtteri som skal fikses på. Så får en se om en tar turen utom gamle-kontoret på eftan engang.
Ha en fin fin tirsdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God formiddag fra OSL! I dag blir det TAP(med nye A321neoLR!!!)til Lisboa også noen rolige dager i Portugal. Kanskje ikke så klokt å velge Portugal når jeg er i god gang med oppfriskningskurs i spansk...men for mange består livet av opp til flere slike ukloke valg.
Min Rimowa som jeg sjekket inn til OSL-VIA-CAI den 17/4, kom endelig til OSL igår. Den har vært ‘missing’ og ‘found’ en rekke ganger siden jeg sjekket den inn. Men etter hva jeg har klart å tracke den, har ruten vært: OSL-VIE-AMM-CAI-AMM-AMS-OSL. Låsen er brudt opp og det til tross for TSA-lås på Rimowa’n ellers er alt intakt. Antar at Royal Jordanian eller eventuelt kongen av Jordan ‘him self’ tilbyr å reparer låsen... Ha en fin dag! Last edited by FBI2012; 14-05-2019 at 13:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad tirsdag fra Ris | EB | Flyforum | 8 | 30-04-2019 13:00 |
Glad tirsdag fra Ris | EB | Flyforum | 12 | 16-04-2019 13:22 |
Glad tirsdag fra Ris | EB | Flyforum | 11 | 06-03-2019 01:47 |
Glad tirsdag fra Ris | EB | Flyforum | 10 | 13-11-2018 15:23 |