![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Aug 2009
|
![]()
Fra et passasjersynspunkt er flyseter en viktig faktor. Mange av de nye setene har så lite stopping og rare konstruksjoner som jeg føler går ut over komforten for oss som betaler billetter. Men spares vel overalt om dagen - men på ett tidspunkt går det for langt.
Hvilke flyseter liker dere å sitte i? Tenker først og fremst på seter i normalklasse evt normal+. Men også business og 1. Klasse kan dere mene noe om. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Siden jeg er nesten 2m høy så foretrekker jeg de setene hvor jeg kommer frem med knærne i behold. Synes da mange av disse nye tynne er gode. Noe av det verre jeg har vært borti er setene på Ethiopian sine 737. Skikkelig ukomfortabel og null benplass på noen som helst måte
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flyjunkie
![]() Join Date: Sep 2009
|
![]()
Det viktigste er at setene har stofftrekk og ikke det forferdelige skinntrekket. Er som å sitte på skinnet til Satans avkom.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Flyr stort sett europa. Liker best stoffseter, må ha midtgang. Men går mest i DY, så blir litt klam i rumpa noen ganger. Men beste tipset er å reise seg opp jevnlig å ta litt tåhev.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Aug 2009
|
![]()
Jeg liker
• Stoffseter • Godt med stopping i sitteputa, så man ikke sitter igjennom ila et par tre timer. • Justerbar nakkestøtte skulle jeg gjerne hatt. • Rommelig lomme eller boks til blader/aviser, samt iPad. • Stort nok bord til mat og drikker |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS med nye flyseter! | Robbiedeluxe | Flyforum | 197 | 20-12-2015 22:59 |
Boeing søker patent på nye flyseter | ghostern | Småprat | 1 | 16-04-2015 22:05 |
Flyseter til salgs/lån? | Halvor | Samlerhjørnet | 5 | 06-03-2013 16:51 |
Innovative flyseter | SQ321 | Flyforum | 2 | 30-04-2008 17:17 |
Slik får du bedre flyseter | Speedbird | Flyforum | 3 | 04-05-2005 16:10 |