![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Slik får du bedre flyseter
FLY GODT: Det er gøy å fly så lenge du sitter godt på flyet. Og du trenger ikke blakke deg for det. Les artikkelen: http://www.dagbladet.no/dinside/2005/04/29/430255.html Joda, var noen greie tips her - noen bedre? =) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
"For de fleste norske innenriksruter, og for stadig flere utenlandske innenriksruter, er det vanlig at det ikke tildeles faste plasser. Folk får finne seg seter selv om bord i flyet." Eller tenkte dem på Norwegian innenlands kanskje. Selv ville jeg sagt at SAS Braathens er langt større og har seating også innenlands. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
På fly der man brukt seatingen som en del av trimmingen er det ikke sikkert du får flytte ut av din "sone". Spør crewet før du flytter, og ikke flytt deg når de teller hoder.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Snakket med Icelandair og fikk byttet setene jeg hadde valgt. Etter å ha leste bedre på icelandair.no fant jeg ut at setet jeg hadde valgt (på alle 4 flyvninger) ikke kunne lenes tilbake. En telefon og så var dette ordnet - til det bedre!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hva er gode flyseter? Hvilke flyseter liker dere å sitte i? | Radiv | Småprat | 5 | 17-12-2017 14:33 |
Oppgradering på fly: Slik får du de beste setene | BSSW | Flyforum | 3 | 30-04-2008 03:43 |