![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
God morgen folkens! Er oppe før hanen fiser i dag, blir en tur sørover til LHR med kameralinsa på jakt etter heavies. Ha en god dag
![]()
![]() |
#2 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Er oppe og ser på rakettoppskytning fra Cape Canaveral. http://new.livestream.com/accounts/1...events/3266215
Om jeg er heldig treffer jeg på noe lignende live på nyåret. Ha en god en alle morgenfugler. "T minus one minute" :-)
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser. OSL-MUC-CGN-MUC-OSL OSL-DUB-OSL Last edited by robertaas; 07-09-2014 at 07:04. Reason: typo |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm .... Endelig føler jeg meg 100% etter ankomst fra DXB tre dager siden
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings. Selv om det er gøy er kroppen glad for at det ikke er utdrikkningslag hver helg. Nå blir det mest mulig avslapning før junior og mor kommer hjem i kveld. Ha en fjong søndag alle sammen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo nord. Flott morgen med 15-16 grader - sola har stått opp og varmer godt mens hunden luftes. Ha en god søndag.
Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Browncoat
|
![]()
God ettermiddag fra Tananger
Her har man allerede vært på jobb i nesten 5 timer, en del timer igjen før man er ferdig. Heldigvis er det opphold (selv om det har vært noen dråper i luften), og jeg håper det fortsetter slik. Får i hvert fall inn noen kroner som går til å forbedre den økonomiske balansen etter ferieturen i august ![]() Om 2 uker så er man etter planen ute på baljen til OJB, hvis ikke det blir utsatt da ![]() Ha en bedre søndag forumister ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'morgen ... Morgenkaffe i fred og ro på terassen ...
Dagen skal brukes til å frakte fruen til flyplassen. Guttungen og jeg skal være 'hjemme alene' i nesten to uker. Kameraet blir med, så da får vi se hva ATL har å by på i dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God søndag fra Lillestrøm. Gårsdagen sprell sitter godt i, men jeg har fått rengjort litt, trent litt og er nogenlunde klar til at opphavet kommer på middag i efta.
Da vanker det litt risotto og pølsesnabber. Utfordringen blir å klare å snike oppi litt olivenolje og hvitløk mens moderen ikke ser på. Hun er nemlig ekstremt skeptisk til slike remedier.
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Good afternoon. Har trykt nedpå en BA-burger og scones med clotted cream og jam. Nå er det en vente-GT her...
Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Hvordan var burger'n i dag? Tipper det blir en slik til middag på tirsdag.
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Burger'n var knallgod, men som vanlig holder ryddepersonalet litt lavere fart enn en skilpadde i motbakke...
![]() |
#12 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
.. og da var vi tilbake fra ATL .. Fikk nærkontakt med en veldig stor neger da jeg skulle ta bilde av en landede Delta-kjerre ... Heldigvis hadde han politiuniform. Prøvde meg med en hyggelig 'Hei, er det ok at jeg står her og tar litt bilder?' ... Det var det desverre ikke .... og han passet godt på at jeg forlot åstedet. Jaja ...
Siden trafikken landet vestfra, var det dårige fotoforhold likevel, og på østsiden er det mye lettere å gjemme seg .. Så da dro jeg likegodt hjem igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God alt for tidlig tirsdag | RJon | Flyforum | 8 | 11-11-2014 14:00 |
Lørdag alt for tidlig morgen | kekker | Flyforum | 15 | 24-11-2013 17:04 |
God alt for tidlig morgen fra ENGM | kekker | Flyforum | 13 | 20-11-2013 22:54 |
God alt for tidlig fredag | jameson82 | Flyforum | 18 | 19-07-2013 23:00 |
God søndagsmorgen! | Hickok | Flyforum | 19 | 18-11-2012 18:31 |