![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Kan en ikke sjekke inn på nett dersom en reiser med barn på fanget med SAS? Får bare sjekket inn ene datteren min på 2 år, ikke mor eller søsteren. Med mobil innsjekk får de beskjed om at det ikke er tilgjengelig og må sjekke inn på flyplass.
Synes det er forferdelig mye tull med den innsjekkingen dersom en ikke reiser alene uten bagasjen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ingen problem å sjekke inn med INF på WF med SAS sin app i alle fall. Arvingen får til og med eget boardingkort.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Det er av og til litt kluss med innsjekk på nett når man reiser med infant, men som oftest går det greit,
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Funker av og til bra, av og til ikkje. Greidde aldri å finne noko system, med hadde mest trøbbel frå BGO, trur eg. Er ferdig med dette, enn så lenge no.
![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Ja, har skjelden vært en problemstiling for oss sidne vi pleier ha eget sete, men akkurat på denne flighten var det bare to ledige seter, så da må yngstemann på fanget.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Jeg vet ikke hvordan det manifesterer seg på web-innsjekk, men de innebygde seterestriksjonene gjør iblant det problematisk å gi seter der man helst skulle ønske de.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Internett innsjekk. | Hickok | Reiseforum | 10 | 03-12-2011 10:07 |
Problemer med Air France internett innsjekk | Someone | Flyforum | 16 | 18-07-2009 00:44 |
SAS med Fast Track og internett innsjekk i London/UK | Someone | Flyforum | 30 | 15-01-2008 22:20 |
Internett innsjekk med Thai | OEH | Flyforum | 1 | 24-11-2006 16:42 |
Internett innsjekk med Start Alliance ? | LN-BUD | Flyforum | 0 | 05-06-2006 17:49 |