![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Har det alltid vært 22 timer før siste leg i en reise at internett innsjekken åpner? Jeg trodde det var 22 timer før første leg som var gjeldende?
Jeg får ikke sjekket inn før 22 timer før min BOO-SVJ leg i morgen, men da har jeg allerede BGO-OSL og OSL-BOO før det. Tidligere fikk jeg velge meg seter på nett med en gang billetten var bestillt, men slik er det ikke lenger siden jeg nå må booke gjennom vårt reisebyrå. Dette er litt upraktisk når en bruker nesten hele dagen på en reise til Nord-Norge, og internetinnsjekk derfor ikke åper før sent på kvelden dagen før.
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Det har vel alltid vært 22 timer før første avgang.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Ikke i dag i hvert fall. Jeg får ikke sjekke inn nå, og burde fått sjekket inn for over en time siden. Det har heller ikke vært mulig å sjekke inn før 22 timer før siste leg på de siste 5-6 turene mine. Er dette på grunn av at turen går med SK og WF kanskje?
EDIT: Jeg hadde ikke før trykket send på denne, så åpnet innsjekk. ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Jeg sjekket inn på bgo-cph for i morgen tidlig 22 timer før avgang. Det stod at sjekk inn ikke var mulig for neste legg (cph-iad). Dette syntes jeg var rimelig naturlig, men nå når det er mindre enn 22 timer til avgang får jeg fortsatt samme beskjeden? Noen som vet hva det kommer av? Kan det ha noe med optiontown-oppgradering til eco extra å gjøre?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Jeg trodde det var slik at ckin tidligst åpnet når maskinen dagen før hadde gått, jeg?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Får uansett ikke sjekket inn. Siden jeg har fem timer på CPH regner jeg med at det ordner seg der. Og siden 14D venter overlever jeg uten oppgradering til C.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Min teori är att det ligger ett meddelande i PALCO och blockerar. Inte helt ovanligt att internet check-in inte fungerar då.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det var vel på veg til siste julebord i SEA: Jeg og Fellowship var med samme flighter: Jeg fikk sjekket inn hele vegen på nett, mens han kun fikk sjekket inn til CPH.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hvordan har egentlig reglene blitt nå? Har en innenriksruting med et flybytte på OSL i morgen, og fikk mail og SMS om innsjekk 22 timer før siste avgang. Har dog ikke falt meg inn å prøve tidligere.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Går fint å sjekke inn selv om det er mer enn 22 timer til siste leg, det gjorde jeg seneste på tirsdag (dog opplever jeg ofte at innsjekk ikke funker 22 timer før første leg med feilmelding av type "Papirbillett nødvendig","Ikke funnet" el.l.)
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Sk internett innsjekk med infant? | Chriscross | Småprat | 5 | 03-01-2014 17:44 |
EuroBonus-poeng for innsjekk på internett? | FlightDeck | Flyforum | 14 | 16-06-2008 22:06 |
Internett innsjekk med Thai | OEH | Flyforum | 1 | 24-11-2006 16:42 |
Innsjekk paa internett og boardingpass | LN-FOC | Flyforum | 19 | 04-05-2006 17:42 |
Internett innsjekk... | enml | Flyforum | 1 | 06-12-2005 08:25 |