Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 26-03-2013, 07:11   #1
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

Default God tirsdag

Mornings fra hovedstaden. Ny dag på jobb venter, men nå begynner forkjølelsen å slippe taket. Ha en fin dag
Old 26-03-2013, 07:37   #2
Fnate
ScanFlyer Ununoctium

Fnate's Avatar

Default Re: God tirsdag

Mornings fra dagtoget mellom Trondheim til Bodø. Hadde fin natt på nattoget og sparte ikke på noe. Skikkelig kjøpevin i ekte Cars glass.

Nå er det bare å glede seg til 10 timer mot kjøreretningen og noen Arabiske gutter som snakker kjempehøyt med hverandre ca hele veien. Aaaaaaah... hallooooo.... innestemme????

hvorfor gjorde jeg dette????

Kos døkk!

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind

Last edited by Fnate; 26-03-2013 at 07:45.
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 26-03-2013, 07:44   #3
Hypern
ScanFlyer Rusty

Hypern's Avatar

God natt eller god morgen fra San Diego. Alt etter som. Hadde en flight bortover i WTP+. Minuset var at jeg fikk gammelt system med laptoptilkobling og AVOD systemet på setet mitt var nede. Flighten var stappful så ikke mulig å flytte meg til et annet sete. Jeg gjentok at AVOD systemet var nede til det kjedsommelige til cabincrewet. Litt skuffet da jeg faktisk og hadde tenkt å gjøre noe fornuftig på laptopen på vei over. For folk som faktisk må jobbe på flyet så er det litt krise at det er gammelt system på laptoptilkoblingen. Får sende en liten klage til BA om at jeg faktisk hadde forventet å få disse produktene da jeg kjøpte WTP+ (ja det står på deres hjemmeside at samtlige 777 har laptoptilkobling med vanlige kontakter) så får se om de faktisk gir meg noe avios eller no.

Jaja. Immigrasjonen gikk rakst, jeg slapp meget billig unna. Bagasjen tok det litt lenger tid med dog. Retur i Club World om en uke da forventer jeg at ting er på stell. Får vel hoppe i loppekassa etterhvert. Så rotet jeg med tollskjemaet og puttet det oppi en pose med en flaske vann som lakk. Et par beklagelser ble gitt til tollbetjenten, men hun kunne knapt brydd seg mindre.
:

Last edited by Hypern; 26-03-2013 at 07:55.
Hypern is online now   Reply With Quote
Old 26-03-2013, 07:50   #4
sirpjalle
ScanFlyer Mile High Club

sirpjalle's Avatar

God morgen fra Austre Åmøy.

Finvær ute kan man se, om kaldt. Kaldt er det i hytta og, men da er det en ting som duger.... Fyre i peisen!!!

Ha en fin en forumister.
Old 26-03-2013, 08:11   #5
JoeW
ScanFlyer Rusty

Quote:
Originally Posted by Hypern View Post
God natt eller god morgen fra San Diego. Alt etter som. Hadde en flight bortover i WTP+. Minuset var at jeg fikk gammelt system med laptoptilkobling og AVOD systemet på setet mitt var nede. Flighten var stappful så ikke mulig å flytte meg til et annet sete. Jeg gjentok at AVOD systemet var nede til det kjedsommelige til cabincrewet. Litt skuffet da jeg faktisk og hadde tenkt å gjøre noe fornuftig på laptopen på vei over. For folk som faktisk må jobbe på flyet så er det litt krise at det er gammelt system på laptoptilkoblingen. Får sende en liten klage til BA om at jeg faktisk hadde forventet å få disse produktene da jeg kjøpte WTP+ (ja det står på deres hjemmeside at samtlige 777 har laptoptilkobling med vanlige kontakter) så får se om de faktisk gir meg noe avios eller no.

Jaja. Immigrasjonen gikk rakst, jeg slapp meget billig unna. Bagasjen tok det litt lenger tid med dog. Retur i Club World om en uke da forventer jeg at ting er på stell. Får vel hoppe i loppekassa etterhvert. Så rotet jeg med tollskjemaet og puttet det oppi en pose med en flaske vann som lakk. Et par beklagelser ble gitt til tollbetjenten, men hun kunne knapt brydd seg mindre.
:
Fikk en 100 euro voucher om jeg husker riktig for avod i ustand med ba wtp i fjor sommer (krediterer miles til AA, så det var vel out of question. ). Verste med den skjermen var at den kontinuerlig flashet og var rimelig forstyrrende...

God morgen fra hovedstaden, og det som forhåpentligvis er siste arbeidsdag før påskeferie! I morgen kveld går turen nok en gang med SAS til Amsterdam; på ferie for en gangs skyld!
JoeW is offline   Reply With Quote
Old 26-03-2013, 09:45   #6
Discus
ScanFlyer Inventory

Galley Slave
Global Moderator

Discus's Avatar

God morgen, solen skinner og det er rundt 0 grader. I dag tror jeg at jeg gjør ingen ting.

Quote:
Originally Posted by Hypern View Post
Alltid kjedelig når slike ting svikter, særlig på så lange dagflighter. De pleier jo å dele ut noen Avioser så du får sende en klage på at AVODen ikke funket og håpe det tikker inn noe.

Vedr. strømmen har 777 begge systemer i Y+:
http://www.britishairways.com/cms/gl...uide-Oct12.pdf
(link ligger under Y+ på ba.com)

Old 26-03-2013, 15:17   #7
Hypern
ScanFlyer Rusty

Hypern's Avatar

Quote:
Originally Posted by Discus View Post
God morgen, solen skinner og det er rundt 0 grader. I dag tror jeg at jeg gjør ingen ting.

Alltid kjedelig når slike ting svikter, særlig på så lange dagflighter. De pleier jo å dele ut noen Avioser så du får sende en klage på at AVODen ikke funket og håpe det tikker inn noe.

Vedr. strømmen har 777 begge systemer i Y+:
http://www.britishairways.com/cms/gl...uide-Oct12.pdf
(link ligger under Y+ på ba.com)
Men de sa at ingen deler lages til det lengre og det sto jo i seteguiden at man kunne kjøpe adapter ombord, men det kunne man ikke. Da er jo systemet så godt som ubruklig. Skal nå erstattes etterhvert med vanlige plugger. Propertiære løsninger er uduglige uansett.
Hypern is online now   Reply With Quote
Old 26-03-2013, 09:19   #8
Ståle
Amatør

Ståle's Avatar

Urk fra Oslo, den lille byturen igår ble plutselig mye senere enn planlagt.. enda godt det er torsdag idag! ;-)

Bare å få gjort unna dagens oppgaver og sørge for at alt er på stell til neste uke, så kan jeg i grunnen dra hjemover når klokken nermer seg fire.

Ha en fin dag!

Since 01.02.2007
Ståle is offline   Reply With Quote
Old 26-03-2013, 10:15   #9
Bizflyer
FinalCall.travel/no

Bizflyer's Avatar

Tirsdag ja!
Strålende sol og ca null grader. Hadde noen lagt på et par og 20 grader til så skulle jeg sagt meg fornøyd.
Kontoret er inntatt, men jeg har mest lyst til å fly avsted ett eller annet sted. Men det var det med finansene da.

Jeg skal iallefall ikke gjøre som Fnatstikkstuen, og kaste bort tid og penger på en tur med NSB med bakfrem til Bodø, høylytte arabere og en absolutt elendig og nærmest udrikkelig rødvin (fortjener ikke navnet rødvin en gang). Og den turen i suiten i natt sier De ingenting om. Ble det DomP og Kaviar innen leggetid??

Nuvel. God dag ønskes dere alle!

BF

There is only one way of flying! In Businessclass Åff kårs!
Bizflyer is offline   Reply With Quote
Old 26-03-2013, 10:28   #10
Martin
ScanFlyer Mile High Club

Global Moderator

Martin's Avatar

Default God tirsdag

Tirsdag og halvveis til helg

Startet dagen med at "noen" hadde satt på klokkeradioen på 8 - en time tidligere enn planlagt. Nå er frokosten uansett innabords og Viggo Valle holder påskelabyrint. Avgårde til jobb etterpå. Ellers er det bare timer til medlemmer av Bori ikke lenger kan si at de vil ha leiligheten min. Jeg håper ingen vil ha den.

Bedre tirsdag ønskes, enten den tilbringes forlengs, baklengs, på jobb eller et helt annet sted
Martin is offline   Reply With Quote
Old 26-03-2013, 10:33   #11
Cecilie
ScanFlyer Crusty

Cecilie's Avatar

Morn fra Hilton Chicago O'Hare. Tidlig på'an i dag også. Snart venter en United flight til Portland! Ha en fin dag
Old 26-03-2013, 13:21   #12
dc-8-63
Finn Erik Edvardsen

dc-8-63's Avatar

Quote:
Originally Posted by Cecilie View Post
Morn fra Hilton Chicago O'Hare. Tidlig på'an i dag også. Snart venter en United flight til Portland! Ha en fin dag
God ettermiddag fra Fornebu - etter et hyggelig "Fly&Lunsj" setter jeg også kursen mot Portland i morgen. Først en tur hjemom Bainbridge før det blir familie påske i Portland.
Old 26-03-2013, 13:47   #13
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

Gudd mauning fra grisekalde vestsørøst, hvor det fortsatt faller fjoner fra himmelen .. litt av en vår vi har her. Arbeidsuken innledes om et par timer og varer helt til påskemorgen kveld. Forøvrig lite som minner om påske her borte og de fleste har vanlig arbeidsuke.

Neste uke er det springbreak. Blir ingen reise i år, men muligens en tur opp til et vann opp mot grensen til SC for litt fisking. Men hvos det blir like kaldt og jævlig neste uke dropper vi nok den.

Radar Station KGRV3
LN-MOW is online now   Reply With Quote
Old 26-03-2013, 16:17   #14
Henshaw
ScanFlyer Dusty

Henshaw's Avatar

God ettermiddag fra Vierli. Solen skinner som bare det og man har det helt ok. Knuste tiden til moderen på langrenn med 10 min på tross av gnagsår og en tå som har fått fin blåfarge etter et møte med et stolben igår.

Henshaw is offline   Reply With Quote
Old 26-03-2013, 18:27   #15
Hickok
ScanFlyer Mile High Club

God ettermiddag fra OSL. Akkurat ankommet fra TOS etter en liten omvei var nødvendig fra EVE i dag for å komme seg hjem. Siste flyet til BGO går 19:30 i dag, så hjelper det lite med en 17:55 flyet fraa EVE som lander 19:40.

Uansett, så er jeg nå klar for påskeferie, som skal tilbringes i Eastborne og London. BA 757 i morgen (igjen). Nå også med ny flott farge på EC kortet.
Hickok is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules