![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen godfolk.
Håper på en stille og rolig dag i dag, da jeg kjenner på at jeg brygger på et eller annet faenskap. Får vel ta meg en paracet til. Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Uff da håper gruffet ikke slår til for fullt. Trodde jeg også bar på noe gruff i går, men i dag føler jeg meg helt perfekt. Får satse på at det holder seg.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra en av hovedstadens 18,74 meter lange busser. De som er så bra at enkelte var villig til å risikere fengsel for at jeg skulle få kjøre de
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Front section flyer
|
![]()
God ettermiddag fra Biz loungen i HAN. QR med sete 2A står utenfor vinduet og venter på oss. Hatt et fint opphold i Vietnam, men nå er det hjem til Thailand igjen.
Borte bra men hjemme best ![]() Ha en fin dag ![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God formiddag, her er dagen godt i gang og prosjektplaner skal atter an gang justeres. Godt vi har en plan, ellers kunne vi ikke endret den. Ha en god dag, planlagt eller uplanlagt.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra Rikshospitalet.
Tilbake på "gamle trakter" etter å ha vært hjemme med junior i nesten 3 uker. Kom hit på søndag da han ble merkbart dårligere til å spise osv på lørdag. Diverse prøver og undersøkelser unnagjort igår og man håper å kunne komme seg hjem mot slutten av uken. Er heldigvis på bedringens vei ![]() Ha en fin tirsdag forumister!
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon från Arlanda och SAS tekniska
![]() Känns som första dagen av ett nytt liv och även om regnet är på gång skiner solen hos alla i huset som nu är redo att köra hårt framåt. Ha en flott tisdag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Amatør
|
![]()
God morgen, og først må jeg starte med det viktigste - God bedring til jcnorway junior.
Her har man kommet godt i gang med dagen, forskjølelsen begynner å bli litt for plagsom men da er det bare stappe seg proppfull av diverse vitamintabletter og annet shit som påstås å være bra for menneskekroppen. Selv merker jeg ikkeno forskjell, uansett hvor mye drit som går inn kjeften. Kvelden går med på et ganske stort arrangement i byen og middag, enda godt det snart er helg så man kan få slappet litt av! Ha en fin dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God tirsdag fra det Sørlandske!
Jobben er inntatt i på en heller grå og regntung dag. Gleden var stor over at siste avdrag på studielånet ble betalt i går. Det som ikke er så gledelig er at det er mange regninger som ligger fremover, så de pengene som blir til overs som følge av dette, blir ikke til overs allikevel. Det er nok derfor jeg drikker! God bedring til JC jr og alle dere andre som heller ikke føler dere helt bra! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Dersom du har mange regninger Bizflyer vil jeg ikke anbefale deg å drikke dyr alkohol kjøpt i Norge.
![]() ![]() God ettermiddag fra et godt stykke nord i landet. Regn og sludd her hos oss, noe som betyr perfekt arbeidsvær. Vi satser på en fin arbeidsuke. Ønsker riktig god bedring til jcnorway jr! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
Her drikkes det ikke avgiftsbelagt brennevin nei! Det er vel ikke bare meg som blir uggen av den bismaken de avgiftene gir på både vin og brennevin? Derfor man blir så himla dårlig neste dag har jeg hørt! Regjeringen sørger for at Vinmonopolet tilsetter noen sånne ekle fyllesykebakterier i all drikke som går gjennom dem. Det er deres måte å forsøke å oppnå totalavhold i Norge. Dette har jeg fra helt pålitelige kilder. Jeg har lest det i en stor tykk bok jeg har skrevet selv! ![]() Så det så! Og därfor supar jaaaaaaag! BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Hvis du bare drikker nok (øl) så kan du alltids leve av panten
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Bare husk å kjøpe sånne "murere". de får du 2,50 i pant for. CB har vel noen sånne som ikke smaker så ille....Men hvis du panter en og en... så får du litt mer
![]() http://www.dn.no/forsiden/naringsliv/article2371982.ece
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Forus,
Mørket er i ferd med å senke seg og tid for å avslutte arbeidsdagen. En god dag så langt. Morgendagen går med til ukas tur over til ABZ med SK som vanlig. Det ligger vel ann til noe ruskevær ser det ut til. Ha en fortsatt fin dag folkens |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Handelsreisende
![]() Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
CB smaker ille, jeg kaller den bare morgenurin! Hilsen fra et hotelrom midt i CB land, hvor jeg nyter en kald Carlsberg!
![]() |
![]() |
#17 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
Du må jo være totalt lettet for smaksløker! ![]() Her i sør pleier vi å si at vi drikker CB og pisser Ringnes! ![]() Sikkert mye rett i det! Håper du får hikke av den Carlsbergen! ![]() BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Handelsreisende
|
![]()
Kan være enig at man pisser Ringnes ja, tror ikke det spiller noen rolle hva man drikker. Hvis jeg mot formodning skulle begynne å hikke, så er det nok på grunn av avgifter og det derrre mva greiene de svindla meg for på butikken. Jeg har rett og slett betalt for noe jeg ikke har fått! Kjøpte kun grønne bokser med øl, ikke noe mer!
![]()
![]() |
#19 |
Flyklapper
|
![]()
Kjøp skikkelig øl istedet ... Disse vassgule væskene fra de store bryggeriene egner seg bare til å skylle systemet med. Mye godtere med øl fra Nøgne Ø, Stone, Rogue, Haandbryggeriet osv ..
![]() G'dday fra vestsørøst hvor det er skikkelig t-skjortevær. Fått gjort en del utearbeide og satt opp en takantenne for SBS'en, så dagen har vært rikig fruktbar. Nå skal det tittes litt på flybilletter retning Mosjøen, siden det er trygt å reise igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Handelsreisende
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
|