![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Greetings fra gate 21.
LN-NON gjøres klar for å ta meg til Gardermoen og jeg er klar for litt planespotting før jeg flyr videre østover for enda mer planespotting! Ha en god helg forumister! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Go morgen fra Sola App!
Kun en vakt igjen før en etterlengtet frihelg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Beitostølen, hvor det akkurat nå bøtter ned. Men får glede meg over at vannet skal gjennom noen kraftstasjoner før det renner ut i havet. Her blir det å spise frokost og pakke før Tjøme er neste stopp. Middag hos noen venner i kveld
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra FBU og dalstrøka bortafor. Her skal man piske både kunder og utviklere rundt i dag så man selv får fred og ro
![]() Ellers blir det vel noe musikk i morgen kombinert med fint sommervær ser det ut som, og deler av neste uke ligger an til å bli en lapskaus i flighter og hoteller hvis alt går etter planen. Ha en ![]() ![]() ![]()
![]() |
#5 |
Amatør
|
![]()
Goddagen, jeg trenger vel ikke å fortelle om kvaliteten på morran når jeg finner et kakestykke med kaffe som venter på meg på jobb?
![]() Blir å fortsette med sommerens oppgaver her, før kvelden ofres til fordel for sosialt samvær og ![]() Ha en fin dag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hepp fra Oslo Nord. Da har man vært på jobb omtrent en uke allerede etter endt ferie. Stille og rolig, men det hører med til sjeldenhetene, så det er helt ok for nå.
I kveld blir det å bygge videre på min nye pc. Ikke av de som foretrekker verken mac eller ferdigbygd pc/laptop. Det beste er fortsatt å velge ut komponenter og bygge selv ![]() Ha en flott fredag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Noen på Gardermoen som kan fikse lounge-inngang for meg? Eller tidligere fly til ARN? Flyet mitt går ikke før 1820. Men her pøser regnet ned...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Star Alliance only.
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Sivil morgen fra Sandefjord.
Sendt tidlig ut fra Bodø Hovedflystasjon igår, få flygeledere på jobb, vedlikehold på jernbanen i Oslo og NSB sommerprogram gjorde at man brukte 11t30m på å reise hjem igår. Brukte fem timer bare fra OSL og hjem, noe som er ganske håpløst bare fordi man ikke var klar til avreise fra OSL før 2030... Nuvel, inneholdet fra tre kofferterter og bager, både fra ferie og forsvaret ligger strødd utover, så har en ryddejobb å gjøre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Grompf fra Lillestrøm!
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God fredag från ett tåg i det mörkaste Småland. Konstaterar att jag aldrig blir en tågfantast.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God ettermiddag fra det Sørlandske!
I dag smiler solen over oss, vinden har stilnet og tempen er ganske så grei. Det er derfor festlig at jeg skal jobbe dobbelt i dag. Men de lover heldigvis greit vær i morgen også, og da går turen til hytta for overnatting til gråværet melder seg igjen på søndag. Men noe hygge skal man da klare å ha. Fortsatt fin sommerdag til alle dere flytullinger ![]() BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flyklapper
|
![]()
God morgen fra Gyngestolen på Verandaen. Her ligger allerede tordenbygene i sirkel rundt oss som en flokk haier. Sannsynligvis som hevn fordi de holdt seg unna i går.
Siste feriedag før jeg tar helg. Viktig å holde rytmen. Planlagt en runde på traktoren hvis ikke det blir for vått. Ellers blir det veranda og godt lesestoff. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God ettermiddag fra Oslo. Nattvakt x3, men må nesten prøve å få noen fete uværsflybilder før den tid med en annen forumist.
Da må dagtidsarbeidere av noen slabbedasker ha en god helg så får vårs gutta brette opp skjorteermene og bidra til en mest mulig ulykke og brannsikker helg. Cato
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Giddy up fra Chicago. Drittvaeret som hadde en snartur innom, er forlengst forlatt omraadet og plassert strategisk over Fenway Park he he..
Godt over 30 grader og fuktig i dag igjen, skal bli godt aa komme seg til Florida for aa kjoele seg ned litt i dag. Retur mandag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Flyklapper
|
![]()
Har nok noe av det hos oss ... stabilt utrygt her i sør. Fin dag og sitte og se på Ice Pilots.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredag fra L1 | Someone | Flyforum | 17 | 10-05-2019 20:29 |
God fredag fra SK983 | robertaas | Flyforum | 19 | 04-03-2016 20:25 |
God fredag fra Shanghai! | kimpe | Flyforum | 21 | 09-11-2012 22:28 |