![]() |
|
|
![]() |
#1 |
Newcomer
|
![]()
Her er noen bilder en alenereiser på 16 år som gjerne ville dele med dere. Ikke noe mer enn det.
![]() Edit: Beklager for størrelsen. Aner ikke hvordan jeg skal få dem mindre... Reiste med Finnair den 26.06 til Helsinki for deretter å bytte fly til ett av Finnairs Asiadestinasjoner - Hong Kong. Flyet mitt - AY656(?) ![]() Av andre fly: ![]() ![]() Framme i Vantaa, etter 1 time og 15 min, var det som vanlig shuttlebus som hentet oss. Vantaa flyplass: ![]() Flyet mitt - AY067(?) ![]() Inni flyet: ![]() For øvrig var jeg heldig med seten på MD-11. Fikk sete 21C som var helt foran i økonomiseksjonen, og kunne strekke bena så langt ut jeg ville for det var bare gardiner foran ![]() Etter 9 timer og 45 min var jeg endelig framme. Approachen vår var sørover mellom HKG og Macau før vi tar en 180 graders sving og lander på 7R. ![]() Disneyland Hong Kong: ![]() Hjemreise 18.07 Chek lap kok ![]() ![]() ![]() ![]() Flight AY068 - Boarding 09:10 ![]() Etter å ha sett filmen 16 Blocks (dårlig film), Mrs. Doubtfire( ![]() Fikk med meg deres nyeste A343 som var rett ved siden av gaten vår. ![]() Også kommer A319 inbound OSL. Hater akkurat den gaten der. Få sitteplasser og dårlig utsyn. Flight AY657 ![]() Det var det. Takk for at dere leste/så dere igjennom ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Fin billedreportasje!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Newcomer
|
![]()
Takker
![]() Embraer var svært behagelig. Lavt støynivå, og det var også veldig romslig i kabinen tross størrelesen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Det er det som er så fint med Embraeren.
Fine bilder, til tross for at de er tatt med mobil. PS. Jeg betalte KINOBILLETT for "16 blocks", vet ikke om det var årests beste avgjørelse akkurat... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Takk for flotte bilder av min favoritt MD11
![]() Ser forøvrig at du reiste med OH-LGG som er seneste tilskudd til AY's MD11 flåte. ( Ex Varig ).
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
OSL-HEL-LHR-JFK-LAX-HNL-LAX-JFK-LCY/LHR-HEL-OSL i J/F | JonV | TripReports | 2 | 19-04-2014 15:48 |
Live rapport. OSL-HEL-BKK-CMB-MLE-CMB-BKK-USM-BKK-HEL-OSL. AY, UL, TG i business. | Powell | TripReports | 14 | 08-08-2013 12:43 |
OSL-BKK-DPS-HKG-NRT-CPH-OSL TG-CX-JL-SK | Jarlabanke Vking | TripReports | 23 | 23-08-2009 17:57 |
OSL-CPH-PEK-HKG-BKK-ARN-OSL Del 1 | Chriscross | TripReports | 4 | 20-01-2009 15:43 |
OSL-HKG-TPE-OSL - ønsker forslag og tips | jcnorway | Reiseforum | 21 | 18-09-2008 12:17 |