![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Sandaker. Egg og bacon er inntatt og litt prokastrinering står på programmet inntill videre. Ser ut som jeg må være litt sykkelreperatør da det er litt upraktisk med et dekk som nekter å la seg pumpe opp. I tillegg skal jeg ta i bruk spumaen jeg fikk sommer. Så får man se man får laget noe godt. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God dag fra Dubai.. Andre natten på rad med ni timer søvn indikerer at "ferien" var litt slitsomt. Ligger under parasollen og ser på tre svært fornøyde jenter som bader. Temperaturen er nede i 39 så det nærmer seg høsten.
Straks er det en liten tur bort til Dubai Mall for litt oppdatering av garderobene mens to røkte eisbein langtidskokes før de grilles til kvelden. Nyt dagen.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Gamle Oslo! Her begynner formen å normalisere seg etter ferien. Og endelig en normal, rolig lørdag i heimen. Det skal kjøpes inn vin, multer og diverse tilbehør til kveldens tyske andebryst, flybåret fra Berlin. Og dett var dett! God helg!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God lunsj fra det Sørlandske!
Sola skinner men det blåser litt. Godt å sove ut litt. Fant ut at tilbudet fra DM på flere poeng går ut i dag, så i går kveld kunne jeg ikke holde meg, og fikk kjøpt 100 000 nye poeng. Så da skal det vel bli mer lukseriøs flygning i fremtiden også. Hurra for det! I dag skal vi ta en tur til byen og delta i Christiansand Artillerie Compagnies 20 års jubileum. Og i morgen venter tur i Dyreparken. Så da har man jo nok program for denne helgen. I morgen er det høst! Er det rart jeg drikker??? Fortsatt god helg! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Spesielt god morgen her fra Lillestrøm. Tror jeg flekket avgårde ca 11 timers søvn i natt. Nå skal det stelles med omelett.
Elefanten skal på sin side pakke ut røret han har hatt med fra USA, så det er liv i stuggu. Koz & Klemz oxo fra Lillestrøm lsm
![]() |
#6 |
Amatør
|
![]()
God morgen fra Bislett, merker at jeg var ute igår men formen er ikke værre enn at den lot seg rette opp etter en boks cola. Frokost foran tv-en nå før dressen må slenges på før tretoget til Fredrikstad går. Bryllup står på planen.
Ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Superflyer
|
![]()
God ettermiddag
Klar for 4x40-årsdag-Pimp & hoestyle :-) Ha en fantastisk dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God lørdag morgen fra Westin Grand Central New York, hvor jeg akkurat har våknet etter ca. ti timer på puta. Nå venter litt shopping før det blir middag og drinker med en fastboende bekjent.
Gårsdagens møte med American ble stort sett positivt; vi ble litt forsinkede fra LHR fordi pilotene satt fast i trafikken, men kapteienen skrøt av dispatcherne på LHR som hadde gjort det meste av jobben for dem, så forsinkelsen ble minimal. Vi landet faktisk før tiden på JFK. Flyet var en 777-300ER, og luktet fortsatt nytt. Setene var fine, men beinplassen heller dårlig. Knyttnevetesten ble ikke bestått, men ettersom jeg hadde bokket 42L, en to seter der hvor kabinen smalner av bakover, kunne jeg strekke ut høyrebenet der. Skjermene i seteryggen var av veldig god kvalitet, og med en form for privacyfilter, så man ikke ble forstyrret av hva naboen så på. De var også vesentlig kjappere og mer responsive enn det jeg har opplevd fra andre touchsystemer, f.eks. DYs. Eneste minuset var at de ikke kunne tiltes, så når passasjeren foran la ned setet ble ikke innsynsvinkelen optimal. AA tilbyr også WiFi ombord på sine 77W for $19, noe jeg hadde tenkt å teste ut, men jeg ble "dessverre" sittende å snakke så lenge med den søte engelske advokaten i nabosetet at det ikke var noen vits. Vel fremme på JFK tok det en drøy time og komme seg gjennom en latterlig dårlig bemannet passkontroll.
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
https://www.nsb.no/avviksmeldinger/o...4214-4172.html
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
|
![]()
Yaya .. her er man litt utti hæljevakta og er VPN-løs ... lGjør ting litt tungvint. Men jeg fikk ihvertfall fred til å se annen omgang av Cardiff-Everton.
Varmt og klamt ute - trenger et skkkelig tordenvær nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God pinse og god lørdag | EB | Flyforum | 11 | 08-06-2019 15:40 |
God lørdag (natt til lørdag) fra TV stolen | Norge Rundt På 14 Dager | Flyforum | 21 | 06-08-2016 20:07 |
God lørdag (natt til lørdag) | Norge Rundt På 14 Dager | Flyforum | 10 | 27-02-2016 18:23 |
God lørdag | Someone | Flyforum | 11 | 17-03-2012 21:52 |
God Lørdag | Someone | Flyforum | 24 | 19-08-2007 01:26 |