![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Det ble en ny tur til OSL skjærtorsdag, uten de helt store forventningene mht. spennende maskiner, men det ble allikevel en del nytt i samlingen for min del.
Vi startet dagen på vollen, med kraftig motlys fra omtrent skyfri himmel. Evt. kommentarer er under bildene. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Denne var ny for meg, selv om jeg har sett de vanlige Corendon-maskinene en del ganger før. ![]() ![]() Denne var også ny for min del - Star Alliance 1 av 3 denne dagen. ![]() ![]() ![]() ![]() Star Alliance 2 av 3. ![]() ![]() ![]() ![]() Kanskje dagens høydepunkt for meg. Første gang jeg får med meg B717, og i tillegg med Star Alliance-fargene! ![]() ![]() ![]() ![]() Div. SAS-maskiner som gjemmer seg i buskene...
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]() ![]() Transaero 777-200ER(?) ![]() Mens andre får bilder av elg, rådyr og rev, avslutter jeg med vårt eneste besøk denne dagen.... Takk for titten!
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Pen serie, morsomt å se Detur maskinen i dagslys.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Godt du fant veien til øst. Skjer særs lite spennende på vest for tiden. Mye snadder her, spesielt det siste bilde kan vi kose oss med hvis vi er lei Statoilboller
![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Flotte bilder!
Krabaten på siste bildet tror jeg bor på vollen på øst,Så den på onsdag,og så den igjen i går,og skvetter like jæ... hver gang,hehe. Vidar |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
2 år rundt OSL - del 4 (En kort siste del) | LN-HVI | Bilder & foto | 3 | 30-06-2011 23:32 |
Påskevær på OSL | LN-HVI | Bilder & foto | 6 | 18-04-2011 12:33 |
OSL-DEL direkte? | Concorde | Flyforum | 35 | 31-03-2010 11:04 |
OSL 25. april del 2 | LN-MOW | Bilder & foto | 3 | 29-04-2009 21:34 |
OSL-CPH-PEK-HKG-BKK-ARN-OSL Del 1 | Chriscross | TripReports | 4 | 20-01-2009 15:43 |