![]() |
|
![]() |
#1 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jepp - dere leser riktig ... Seating skal testes paa to ruter. Kun paa de to foerste radene og ved noedutgangene og kun mot avgift ... (bombe).
http://www.ryanair.com/en/news/ryana...served-seating Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
critical mind
|
![]()
Overrasked MOW?
Tja, det er penger a tjene pa dette. 10 € er ikke billig for en sete-reservasjon, men det er en ting som passagerer foretrekker. Jeg er gjerne villige a betale noen $$$ ekstra for a ha mitt sete og mitt ro og ikke ma sla meg med 188 andre ill-sinte FR pax om en sete. Samtidlig far du ogsa litt mer orden i flyet og boarding. Priority Boarding hos easyJet funker ikke sa veldig bra, de fleste er ikke villige a betale for dette privileg uten fiks sete, og resultat er at en meget sma fa-tall bruker dette, men den store flertall begynner a slass om seter etterpa. For meg er dette boarding-chaos hos de Orange en grunn hvorfor jeg ikke vil fly med dem.
![]() |
#3 |
Flyklapper
|
![]()
Mest over at det har tatt saa lang tid ...
![]() Men med deres Navitaire reservasjonssystem har nok satt visse begrensninger .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
critical mind
|
![]() Quote:
Det er faktisk ikke bare mer ancillary revenue, som du kan hente inn, men indirekte kan du ogsa spare en god del pa dette dersom du klarer kortere turn-arounds. Sa er det vel bare easyJet igjen av de store i Europa i lavprisbransjen som ikke tilbyr seating.
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Høres fornuftig ut dette. Sikkert litt å hente hos de som gjerne betaler litt ekstra. Har selv, mot mine prinsipper, betalt for Priority Boarding FRA Valencia søndag 08.05. Kan være greit på en såpass lang tur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Funker ikke priority boarding i praksis som seating i dag da?
Så lenge et veldig begrenset antall pax benytter seg av priority bording, så kan det ikke väre behov for å betale for seating i tillegg...
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
Ellers ser det ut til at Norwegians lansering av internett ombord har vært en suksess. Kanskje Ryanair også burde innføre det? Det hadde vært en måte å få inn penger på. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
|
![]()
Ryanair skulle vært igang med det for to år siden (OnAir/SITA), men de røk uklar med leverandøren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Har aldri opplevd den "slossing" om setene som beskrives her, men løsningen er vel sikkert kjekk for de av oss som på død og liv skal sitte på spesielle plasser…
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Ja, helt utrolig hvor kjipe folk kan vaere. Til og med undertegnede holdt ut litt over timen for aa spare 4 timer ekstra reisevei og 500 dollar.
Det gjoer dog ikke selskapet til noen favoritt for hverken meg eller de fleste av de 72 mill. Heller maa man saa maa man ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Ikke vil jeg dømme andre heller! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Da jeg skulle fra BRE til HAU var jeg og kompisen de eneste på flyet med priority boarding (av 164 stk. om jeg husker riktig), var deilig å stille seg i den andre køen og gå rett på. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Test av mat hos Ryanair | jb1 | Småprat | 3 | 05-10-2018 22:15 |
Billig med Ryanair?? Ikke veldig i følge svensk test | CK | Flyforum | 12 | 03-08-2009 13:46 |
Hjelp med seating på WF? | LN-AFG | Flyforum | 6 | 04-08-2008 18:15 |
Boeing selger 787 med 3-2-3 seating | EB | Flyforum | 5 | 23-02-2008 05:31 |
DY med seating og automatinnsjekk fra mars | Hurum | Flyforum | 60 | 05-07-2007 20:10 |