![]() |
|
![]() |
#1 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
Lenge siden sist jeg har vært oppe så tidlig en lørdag...
Men her på Sunnmøre SKAL onkel reisene kekker være med å spille Wii sammen med englebarna.. Tre minutter ovder sju var det ubenhørlig slutt på skjønnhetssøvnen til fordel for Wii... Det viser seg at jeg blir grundig slått i det meste av Wii spill, til de tre små englebarnas store glede... :-) Sunnmørsalpene ligger badet i sol og det ser ut til å bli en fortreffelig dag, må bare få i meg litt kaffe nå, så er dagen igang.. Ha en fortreffedlig lørdag forumister!
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Mornsann, sitter i 1. Klass på tog 54 Oslo - Stockholm på vei til København. Herlig plass og 2+1 config. Og hele reisen i 1. Kl inkl 3-retters middag kom på snasne 210 NOK. Trivelig vær også
![]() Last edited by Hermann SF; 26-03-2011 at 08:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ja, vi voksne må trene MASSE Wii i smug for å komme på nivå med de små.
Men det er jo artig likevel ![]() Her i huset har vi ei lita på litt over året, så det er en stund siden klokken har vært mer enn 0600 når hun sier ifra at senga er kjedelig! Nå skal jeg sende kona og barn ut i det fine lørdagsværet. Så kan jeg drukne meg i bøkene, og friske opp litt kunnskap før simulator i morgen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Solen skinner og en god frokost med min kjære er inntatt. Noen småærend iløpet av dagen før det blir middagsgjester på tapas i kveld. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Her på solkysten i Røyken skinner sola. Forhåpentligvis blir det varmt i løpet av dagen slik at snøen smelter. Nå er det frokost, så får vi se hva resten av dagen bringer. Kanskje
![]() ![]() Ha en fin dag.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen. For første gang på lange er jeg så ajour med forum-jobbing på bakrommet at jeg rekker en tur innom denne tråden. Solen skinner og alt ser greit ut. Ha en strålende dag.
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra Oslo..
Da har en fått gjort unna frokosten. Nå blir det en tur ut i finværet, og diverse innkjøp. Må bl.a se om en kan finne seg noe spiselig til middag. Dessuten er det jo en viktig landskamp på Ullevaal idag som skal sees. Ha en flott lørdag alle sammen. ![]()
![]() |
#8 |
Free Luigi
|
![]()
Hoi, i natt fløy jeg og BSSW ned til Kina, men fascinerende nok så jeg han aldri selv om vi reiste sammen. Bl.a fikk jeg first class på airbusen til typ bangkok fordi de ikke var så my folk på flyet og flyvertinna sa sjit la gå etter at jeg bare måtte prøve setene når jeg var på tur bakover... He he. BSSW gjorde ikke det, så han forsvant bak
![]() Deretter skulle vi med kinesisk selskap til kina, 737-900 uten cockpitdør eller vegg. Derfor kunne man nyte fint landskap. Brått kjente jeg usikkerhet og vi misset rullebanen på første forsøk. Ventet og ventet på second try, men brått fant jeg kaptein og dtyrmannseter tomme. Roper og hoier på BSSW mens jeg gir flyet mer høyde, men han kommer ikke før vi brått blir truffet av en meteor (ha ha?) og jeg er sååå oppgitt "nå dauer vi!!". Men nei, vi hadde visst landet for lenge siden vi, så selv om det var mørkt utenfor vinduene kunne vi trø ut i kina. S æ r t ![]() Nei, siste innspurt før eksamen om et par drøye timer, ferie snart! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
"Ja, men pappa, det kan ikke være natta nå. Det er jo lyst....!"
-Linea 3,5 år kl 0600. Nuvel: dagen skal tilbringes OSL- LCA - OSL, langt vekk fra fruens fotballhysteri.
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Radisson Blu Scandinavia.
Fuktig kveld i går, frokost er inntatt. Snart på tide å komme seg ut og lage sprell i Oslo! Top Gear står på planen om noen timer. Skal bli gøy! Ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#11 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God dag frå Trondheim!
Då var 1 time snømåking unnagjort. Bare 20 cm nysnø, og det er også lova tilsvarande mengde neste døgn ![]() ![]() Får sjå om eg kjem meg til sentrum ein tur også -spørs om vegane er måka då.... Ha ein fin dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
BA Concorde Sep 1998
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'morgen fra Alpharetta. Her ruller uvaeret innover, saa det spoeker stygt for guttungens doemming klokken 12. Men det er greit for meg - da kan jeg se Wales-England i stedet.
Norge-Danmark er selvfoelgelig dagens hoeydepunkt. Reservelaptopen er koblet til stor-TV'en og ESPN3 er stilt inn. Glimrende stream derfra, saa dete blir bra! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Sitter i t-skjorta på balkongen i 3. etg med en Aass Pale Ale. Har gått tur-retur Slemmestad og handlet inn for kvelden. Ifølge iPod Nano'en 1 time og 57 minutter, 749 kalorier og 11.537 skritt. Så den kjØLige er vel fortjent!
![]()
![]() |
#15 | |
Browncoat
|
![]() Quote:
![]() ![]() God kveld fra Egersund Her startet dagen i Tananger med å slå av vekkerklokka og stille den slik at man fikk en time ekstra i sengen ![]() Her har man nettopp "blitt kvitt" 2 nevøer som har laget liv her i huset. Anyway, klokka skal stilles i natt, så da skal det, etter mine beregninger ( ![]() ![]() Ha en fin helg forumister ![]()
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God pinse og god lørdag | EB | Flyforum | 11 | 08-06-2019 15:40 |
God lørdag (natt til lørdag) fra TV stolen | Norge Rundt På 14 Dager | Flyforum | 21 | 06-08-2016 20:07 |
God lørdag (natt til lørdag) | Norge Rundt På 14 Dager | Flyforum | 10 | 27-02-2016 18:23 |
God lørdag | Someone | Flyforum | 11 | 17-03-2012 21:52 |
God Lørdag | Someone | Flyforum | 24 | 19-08-2007 01:26 |