Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 26-03-2011, 07:48   #1
kekker
Onkel reisende kekker

kekker's Avatar

Default God lørdag!

Lenge siden sist jeg har vært oppe så tidlig en lørdag...
Men her på Sunnmøre SKAL onkel reisene kekker være med å spille Wii sammen med englebarna..
Tre minutter ovder sju var det ubenhørlig slutt på skjønnhetssøvnen til fordel for Wii...
Det viser seg at jeg blir grundig slått i det meste av Wii spill, til de tre små englebarnas store glede... :-)

Sunnmørsalpene ligger badet i sol og det ser ut til å bli en fortreffelig dag, må bare få i meg litt kaffe nå, så er dagen igang..

Ha en fortreffedlig lørdag forumister!
Old 26-03-2011, 08:12   #2
Hermann SF
ScanFlyer Silver

Default Re: God lørdag!

Mornsann, sitter i 1. Klass på tog 54 Oslo - Stockholm på vei til København. Herlig plass og 2+1 config. Og hele reisen i 1. Kl inkl 3-retters middag kom på snasne 210 NOK. Trivelig vær også God helg alle sammen!

Last edited by Hermann SF; 26-03-2011 at 08:16.
Hermann SF is offline   Reply With Quote
Old 26-03-2011, 09:14   #3
Jostein
ScanFlyer Blue

Jostein's Avatar

Ja, vi voksne må trene MASSE Wii i smug for å komme på nivå med de små.
Men det er jo artig likevel

Her i huset har vi ei lita på litt over året, så det er en stund siden klokken har vært mer enn 0600 når hun sier ifra at senga er kjedelig!

Nå skal jeg sende kona og barn ut i det fine lørdagsværet. Så kan jeg drukne meg i bøkene, og friske opp litt kunnskap før simulator i morgen
Jostein is offline   Reply With Quote
Old 26-03-2011, 09:41   #4
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

God morgen fra Oslo. Solen skinner og en god frokost med min kjære er inntatt. Noen småærend iløpet av dagen før det blir middagsgjester på tapas i kveld. Ha en fin dag
Old 26-03-2011, 10:08   #5
FBU 4EVER
ScanFlyer Dusty

FBU 4EVER's Avatar

Her på solkysten i Røyken skinner sola. Forhåpentligvis blir det varmt i løpet av dagen slik at snøen smelter. Nå er det frokost, så får vi se hva resten av dagen bringer. Kanskje. Også må det finnes på et forslag til middag
Ha en fin dag.

Den skjønneste forbindelse mellom to punkter: Alfa Romeo!

Dagens Alfista: Hvadda fottur?

"Jag är Stabækfan, hva fan är ni?"
FBU 4EVER is offline   Reply With Quote
Old 26-03-2011, 10:21   #6
Discus
ScanFlyer Inventory

Galley Slave
Global Moderator

Discus's Avatar

God morgen. For første gang på lange er jeg så ajour med forum-jobbing på bakrommet at jeg rekker en tur innom denne tråden. Solen skinner og alt ser greit ut. Ha en strålende dag.

Old 26-03-2011, 10:23   #7
pgaa
ScanFlyer Molded

God morgen fra Oslo..
Da har en fått gjort unna frokosten. Nå blir det en tur ut i finværet, og diverse innkjøp.
Må bl.a se om en kan finne seg noe spiselig til middag. Dessuten er det jo en viktig landskamp på Ullevaal idag som skal sees.

Ha en flott lørdag alle sammen.
Old 26-03-2011, 10:23   #8
Polaris
Free Luigi

Hoi, i natt fløy jeg og BSSW ned til Kina, men fascinerende nok så jeg han aldri selv om vi reiste sammen. Bl.a fikk jeg first class på airbusen til typ bangkok fordi de ikke var så my folk på flyet og flyvertinna sa sjit la gå etter at jeg bare måtte prøve setene når jeg var på tur bakover... He he. BSSW gjorde ikke det, så han forsvant bak

Deretter skulle vi med kinesisk selskap til kina, 737-900 uten cockpitdør eller vegg. Derfor kunne man nyte fint landskap. Brått kjente jeg usikkerhet og vi misset rullebanen på første forsøk. Ventet og ventet på second try, men brått fant jeg kaptein og dtyrmannseter tomme. Roper og hoier på BSSW mens jeg gir flyet mer høyde, men han kommer ikke før vi brått blir truffet av en meteor (ha ha?) og jeg er sååå oppgitt "nå dauer vi!!". Men nei, vi hadde visst landet for lenge siden vi, så selv om det var mørkt utenfor vinduene kunne vi trø ut i kina. S æ r t

Nei, siste innspurt før eksamen om et par drøye timer, ferie snart!
Polaris is offline   Reply With Quote
Old 26-03-2011, 10:25   #9
DyRayBan
ScanFlyer Blue

"Ja, men pappa, det kan ikke være natta nå. Det er jo lyst....!"
-Linea 3,5 år kl 0600.

Nuvel: dagen skal tilbringes OSL- LCA - OSL, langt vekk fra fruens fotballhysteri.

En del, for å si det sånn.....
DyRayBan is offline   Reply With Quote
Old 26-03-2011, 11:07   #10
sirpjalle
ScanFlyer Mile High Club

sirpjalle's Avatar

God morgen fra Radisson Blu Scandinavia.

Fuktig kveld i går, frokost er inntatt. Snart på tide å komme seg ut og lage sprell i Oslo!

Top Gear står på planen om noen timer. Skal bli gøy!

Ha en fin dag forumister!
Old 26-03-2011, 13:16   #11
zico77
Developer

zico77's Avatar

God dag frå Trondheim!

Då var 1 time snømåking unnagjort. Bare 20 cm nysnø, og det er også lova tilsvarande mengde neste døgn Eit liiiiite stykke til utepils, vår og sommar ja

Får sjå om eg kjem meg til sentrum ein tur også -spørs om vegane er måka då....

Ha ein fin dag alle saman!

zico77 is offline   Reply With Quote
Old 26-03-2011, 13:39   #12
Concorde
BA Concorde Sep 1998

Concorde's Avatar

Quote:
Originally Posted by zico77 View Post
God dag frå Trondheim!

Då var 1 time snømåking unnagjort. Bare 20 cm nysnø, og det er også lova tilsvarande mengde neste døgn Eit liiiiite stykke til utepils, vår og sommar ja

Får sjå om eg kjem meg til sentrum ein tur også -spørs om vegane er måka då....

Ha ein fin dag alle saman!
Jeg sitter på terrassen og ser utover det langstrakte Asker og Bærum i poloskjorte og koser meg i solen
Concorde is offline   Reply With Quote
Old 26-03-2011, 14:33   #13
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

G'morgen fra Alpharetta. Her ruller uvaeret innover, saa det spoeker stygt for guttungens doemming klokken 12. Men det er greit for meg - da kan jeg se Wales-England i stedet.

Norge-Danmark er selvfoelgelig dagens hoeydepunkt. Reservelaptopen er koblet til stor-TV'en og ESPN3 er stilt inn. Glimrende stream derfra, saa dete blir bra!

Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 26-03-2011, 15:07   #14
FBU 4EVER
ScanFlyer Dusty

FBU 4EVER's Avatar

Sitter i t-skjorta på balkongen i 3. etg med en Aass Pale Ale. Har gått tur-retur Slemmestad og handlet inn for kvelden. Ifølge iPod Nano'en 1 time og 57 minutter, 749 kalorier og 11.537 skritt. Så den kjØLige er vel fortjent!

Den skjønneste forbindelse mellom to punkter: Alfa Romeo!

Dagens Alfista: Hvadda fottur?

"Jag är Stabækfan, hva fan är ni?"
FBU 4EVER is offline   Reply With Quote
Old 26-03-2011, 20:22   #15
BSSW
Browncoat

BSSW's Avatar

Quote:
Originally Posted by Polaris View Post
Hoi, i natt fløy jeg og BSSW ned til Kina, men fascinerende nok så jeg han aldri selv om vi reiste sammen. Bl.a fikk jeg first class på airbusen til typ bangkok fordi de ikke var så my folk på flyet og flyvertinna sa sjit la gå etter at jeg bare måtte prøve setene når jeg var på tur bakover... He he. BSSW gjorde ikke det, så han forsvant bak

Deretter skulle vi med kinesisk selskap til kina, 737-900 uten cockpitdør eller vegg. Derfor kunne man nyte fint landskap. Brått kjente jeg usikkerhet og vi misset rullebanen på første forsøk. Ventet og ventet på second try, men brått fant jeg kaptein og dtyrmannseter tomme. Roper og hoier på BSSW mens jeg gir flyet mer høyde, men han kommer ikke før vi brått blir truffet av en meteor (ha ha?) og jeg er sååå oppgitt "nå dauer vi!!". Men nei, vi hadde visst landet for lenge siden vi, så selv om det var mørkt utenfor vinduene kunne vi trø ut i kina. S æ r t
Husker jeg ingenting fra...

God kveld fra Egersund

Her startet dagen i Tananger med å slå av vekkerklokka og stille den slik at man fikk en time ekstra i sengen
Her har man nettopp "blitt kvitt" 2 nevøer som har laget liv her i huset.

Anyway, klokka skal stilles i natt, så da skal det, etter mine beregninger (), bli en time mindre søvn... Heldigvis søndag i morgen

Ha en fin helg forumister

Posting Rules