![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Alt oppe og ute av døren. Skibussen til Mylla også Nordmarka på langs tilbake til Oslo står på programmet. Kveldens belønning er entrecote med hjemmelaget bernaise
![]() Og grattis til LN-FHU ![]() Last edited by Someone; 26-02-2011 at 08:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Bergen. I dag tenkte jeg meg en tur på BGO for å få meg noen flotte birds på brikken. Etter det bærer det på jobb til 17, så er det helg!
Noen som har sett Armadillo forresten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'morgen fra Mosjøen. Her har jeg nettopp gjennomført en velfortjent 11-timers økt i køya, og nå sitter jeg her med dampende kaffe i koppen. Ser ikke ut som det er særlig bra forhold ute, hvor det har regnet etter det først snedde ....
Registrerer at forumet har fått et nytt medlem: Gratulerer LN-FHU II jr. !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Kongsberg. Her er det rundt 0 grader i dag og grått vær. Får håpe regnet holder seg i himmelen i dag og ikke faller ned på bakken. Satser på litt trim med bortover skiene senere i dag. Gratulerer til LN-FHU !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Da har man fått sovet ut det meste av EWR-turen, resten kommer i natt/morgen formiddag, og kaffen er inntatt. Snart er det egg og bacon. De neste tre dagene går med til lesing av manualer og studiemateriale i forbindelse med AST og OPC i simulatoren i neste uke. Først 4 timer med Additional Simulator Training om kvelden 1/3, neste dag vårens Proficiency Check med nye 4 timer simulator, så paxe ned til CPH og ligge der til neste dag. Da venter årets Supervision Flight med Supervisor t/r IAD.
Er det rart man drekker?!? Gratulerer til LN-FHU!
![]() |
#6 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God morgen
Her har man akkurat stått opp. Var deilig å få sove litt lenger enn hva jeg normalt gjør. Gårsdagen var ganske morro på jobb. Hadde gleden å jobbe med BA frakteren. En annerledes opplevelse i forhold til å jobbe med passasjerfly. Nå blir det å bruke dagen og resten av helgen sammen med familien. Så får vi se hva den bringer. Gratulerer til LN-FHU og velkommen i pappaklubben. S |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Superflyer
|
![]()
God lørdag indeed
![]() Stolt som en hane og lykkelig som få, etter at LN-FHU jr kom til verden kl. 2147 fredag 25.februar. Han kom i rakettfart, så noe påvirkning fra den "flyvende" verden har han fått ![]() ![]() Nå er det avslapping for de nybakte foreldre, det tar på detta.... ![]() ![]() Tusen takk for hyggelige kommentarer og hilsninger ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra hovedstaden.
Straks en tur ut for å handle inn litt matvarer. Ellers ingen store planer for dagen bortsett fra å slappe av og se litt Ski-VM på TV. I morgen har man VIP-billetter til 30 km fellesstart, så da blir det både god mat og drikke før og etter rennet ![]() ![]() Gratulerer til LN-FHU med et nytt familiemedlem! ![]() Ha en fin lørdag alle sammen!
![]() |
#10 | |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]() Quote:
Men man har all komunikasjon og koordinering av flighten. Skulle forøvrig gjerne hatt kloa i deler av lasten, var nok et par karer i HKG som gleder seg til sin nye bil ankommer. Nissan Skyline GTR, og Bentley nevnes ![]() S |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Lima November
|
![]()
God morgen fra hotellrommet på Hamar! Frokosten er inntatt, og snart blir det tur til SAS, nærmere bestemt hangaren på Gardermoen for omvisning!
![]() Ha en ellers flott dag alle forumister! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon!
Då var minusgrader blitt til plussgrader, og det lover godt for snøsmelting.... Tidleg oppe, og frokost og anna er allerede unnagjort. I dag blir det nok bytur med diverse innkjøp, ellers ikkje dei store planane. Gratulerer så mykje LN-FHU! ![]() Ha ein flott dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra Bergen. Aner ett snev av vår i lufta i dag. En tur til byen for å innta noe bedre mat står på programmet, men først er det kvalitetstid foran tv'en for å heie frem Johaug og Bjørgen i Kollen.
Gratulerer så mye til LN-FHU! Og resten av forumistene, ha en strålende lørdag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Tåke-Oslo. Får vel utfordre skjebnen og komme seg ut i byens gater og streder for å handle inn til hjemmekveld. Har en del kraftige rødviner som trenger tilbehør. Ellers følger jeg forbausende mye med på VM. Man blir vel påvirket av all propagandaen.
Gratulerer til den nybakte pappaen! Have a nice day dere ikke nybakte også! :-) Blir å teste OSL-tilbudet i dag: Castelgiocondo Brunello di Montalcino 2005. :-D Last edited by AirbusTrond; 26-02-2011 at 14:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God lørdag fra Bergen. Etter en hektisk måned kan jeg nå unne meg en fridag. Ingenting på planen i dag, men kanskje en tur ut i kveld.
Gratulerer så mye LN-FHU! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra LHR T5 BA Galleries. Blev lukket ind af en venlig FT'er, der postede på ba97.com.
Jeg fyver CPH-LHR-GIG i dag, BA economy, men har fået exit og bulkhead ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God formiddag - blir ikke veldig mye saker som skal fikses i dag. En del småplukk inne er planlagt. Håper Someone kan rapportere som førestatus fra marka - vurderer en tur i morgen.
Gratulerer LN-FHU ![]() ![]() ![]()
![]() |
#18 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God lørdag fra Krsand! Her snør det igjen etter at det regnet i går og i natt. Festlig det! Temp rundt null, og i morgen blir det blågrader igjen! Gud som jeg hater denne vinteren! Ikke rart man drikker da nei!!
Nå skal snart madammen kjøres i selskapeligheter og ungene leveres til farmor, og deretter skal far nyte livet på sofaen foran TV'en noen timer! Oh lykke!! Kanskje det blir et glass eller 3 i aften! Nam nam! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Browncoat
|
![]()
God dag fra Tananger
Etter å ha vært oppe leeenge i natt så ble det laaang sovemorgen ![]() Her blir det litt klesvask før det blir party i Stavanger i kveld. Gratulerer Frode!! ![]() Ha en fin dag hvor enn man skulle befinne seg ![]()
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God pinse og god lørdag | EB | Flyforum | 11 | 08-06-2019 15:40 |
God lørdag (natt til lørdag) fra TV stolen | Norge Rundt På 14 Dager | Flyforum | 21 | 06-08-2016 20:07 |
God lørdag (natt til lørdag) | Norge Rundt På 14 Dager | Flyforum | 10 | 27-02-2016 18:23 |
God lørdag | Someone | Flyforum | 11 | 17-03-2012 21:52 |
God Lørdag | Someone | Flyforum | 24 | 19-08-2007 01:26 |