![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Hei,
Skal teste LH fra BGO til FRA for første gang på torsdag og har noen spørsmål. Det har vært litt frem og tilbake vet jeg, men er det nå egen check-in for First Class/*G? Hvor mye tid må en beregne på å bli kvitt bagasjen (inkludert barnevogn)? Regner med at mine "reise fra jobb 50 min før avgang" ikke holder når barnevogn skal sjekkes inn. Check in stenger 40 min før avgang. Gjelder dette bag-drop også dersom vi sjekker inn på nettet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
SAS har egen insjekk for Business/Eco extra som kan benyttes når man flyr LH. Avinor anbefaler at man møter opp senest 1,5 time før avgang ![]() Ellers greit å merke seg at SAS har 2 charter insjekkingsautomater på BGO som kan benyttes.Disse står somregel ensomt og forlatt samtidig som det kan være kø fremfor de vanlige automatene. God tur http://www.avinor.no/lufthavn/bergen...eoginnsjekking |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Skal du sjekke inn på nett, så er det innsjekk hos SAS som gjelder, men kun for det første legget. Skal du sjekke videre også, så må du inn på LH, men da ender du nok opp med en billett som kun gir deg boardingkort på første legget, slik at du må til transferdesken for leg 2...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Så det går an å bare velge sete og faktisk få dette når en sjekker inn? Kan bli spennende dette med codeshare lh/ou på neste leg fra-spu... Må vel satse på å checke inn selv på dette legget også for å få bra seter.
Regner med at det ikke er fysisk plass til Tumi-bagen i hattehyllen på Embraer 195? Dekk er at aircraft duger ikke om det blir bleiekrise... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Hvor stor er Tumi'n det er snakk om? Hattehyllene på E195 er ikke enorme, men endel får de plass til
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jeg har en Tumi-skulderveske omtrent på størrelse med en standard kabinkoffert (14''X20''x9''), og den fikk jeg enkelt plass for i overhead bin. Den er riktignok noe mer fleksibel enn en trillekoffert, men jeg skulle tro at det går fint (gitt standard størrelse carry-on størrelse; 22'' trillekofferten til Tumi har vel samme bredde og dybde som min skulderbag, men 2'' lengre).
Last edited by TOS; 19-04-2011 at 21:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Maks lovlig kabinstørrelse
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Jeg satser nok på å ta den litt mindre Tumi bagen med hjul, må jo uansett sjekke inn bagasje. Jeg får sjekket inn hele veien til Split på SAS nå, men ikke velge seter selv om det er ledig. Er dette vanlig når en reiser med spebarn, eller er det SAS som gjør livet vanskelig? Ser også at alle seter på venstre side er okupert, er dette for å hindre at en velger seg hvert sitt midtgangsete om en reiser to sammen? Har ike sett dette før. (konfig er 2-2)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Kan melde om at vi brukte 35 min fra drosjen kjørte fra sentrum til vi var gjennom sikkerhetskontrollen. Var nok spesielt rolig siden det var skjærtorsdag. Dedikert Bag-frop til Eco extra /*G.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Litt bilder fra mai @ BGO + oppstart JFK-BGO | Tom McNikon | Bilder & foto | 4 | 22-10-2014 16:18 |
BGO-MAN og transfer på LHR? (splittet fra BA på SVG/BGO) | LN-AFG | Reiseforum | 10 | 15-05-2012 00:33 |
Innsjekk med Lufthansa fra OSL | Benair | Flyforum | 2 | 09-09-2008 09:09 |
Hvor tidlig er innsjekk for WF399 ABZ-BGO åpen? | Utflyttet | Flyforum | 4 | 29-11-2007 15:04 |
Internett innsjekk fra FRA? | TOS | Flyforum | 6 | 06-05-2007 21:11 |