![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hei folkens.
Jeg skal reise fra FRA i morgen og tenkte som vanlig å sjekke inn på internett. Jeg mener bestemt at jeg har gjort det tidligere fra FRA, men nå kommer kun 2. leg av reservasjonen min opp (dvs. OSL-TOS). Noen som vet om internettinnsjekk ikke tilbys fra FRA, eller er det tekniske problemer...? Finn en feil her (fra innsjekkdialogen)....: "Hvis første delen av reiseruten din mangler, kan vi dessverre ikke tilby innsjekk fra din avreise by." En annen ting: om jeg n¨sjekker inn på OSL-TOS og får mitt foretrukne sete, blir det trøbbel med FRA-OSL? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
kanskje du må sjekke inn hos Lufthansa ? bare tenker høyt jeg....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Når du sjekker inn på Internett, mobiltelefon eller på automat kan du sjekke inn på følgende SAS Braathens/SAS flygninger:
Innen Norge, Sverige, Danmark og Skandinavia Fra Skandinavia til Europa Fra/til destinasjoner i Spania Fra: Amsterdam*, Birmingham*, Brussel*, Dublin, Geneve*, Helsinki, London, Manchester*, Nice og Paris. Fra Skandinavia til Bangkok samt fra Bangkok til Skandinavia * Gjelder kun for passasjerer som reiser med håndbagasje Du lager så vidt jeg vet ikke trøbbel ved å velge sete OSL-TOS først. http://www.sasbraathens.no/no/Alt-om...Destinasjoner/
![]() |
#4 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Internett-sjekkin er mao. kun tilgjengelig paa PALCO-stasjoner ...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Men når vi er inne på internettsjekkin (i fare for å kapre tråden), kan man sjekke inn på internet når man skal fly WF fra CPH?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Ettersom det er Lufthansa som står for det meste av handling av SAS avganger i tyskland, så betyr det også at de ikke er lagt inn i SAS sin internettsjekkinn.
Det er i utgangspunktet ingen problemer å sjekke inn de andre leggene, men det vil ikke være noen sammenheng lenger. Dvs at LH ikke vil få sjekket deg inn på de flightene, så hvis du sjekker inn baggasje hele veien til tromsø, så må den oppdateres til SK flighten når du er på OSL. WF i CPH skulle ikke være problem å sjekke inn på.
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jeg valgte å ikke sjekke inn på nettet, men jeg reserverte sete (som lå inne når jeg kom til LH på FRA). Når man ankommer FRA med tog så er det helt fabelaktig å stikke innom innsjekken som ligger mellom togstasjonen og terminal 1. Der kunne man også kvitte seg med evt baggasje som måtte sjekkes inn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Sk internett innsjekk med infant? | Chriscross | Småprat | 5 | 03-01-2014 17:44 |
Internett innsjekk. | Hickok | Reiseforum | 10 | 03-12-2011 10:07 |
EuroBonus-poeng for innsjekk på internett? | FlightDeck | Flyforum | 14 | 16-06-2008 22:06 |
Innsjekk paa internett og boardingpass | LN-FOC | Flyforum | 19 | 04-05-2006 17:42 |
Internett innsjekk... | enml | Flyforum | 1 | 06-12-2005 08:25 |