![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
Efteråret byder på en del aktivitet - både job og rejsemæssigt for mig - så hvis jeg skal tage den videre, så taler vi om 14.-15. eller 21-22. oktober (hvis det skal være fredag/lørdag. Alternativ kunne vi lave en juletur med dansk julefrokost og snaps en weekend i december, men så langt frem kan jeg ikke allerede komme med en dato. (Hele November er jeg i Asien). Hvad er der mest stemning for. En af disse weekender i oktober eller en juletur til København? Jeg har lavet en Doodle, som I gerne må angive I hvilket der passer bedst... http://www.doodle.com/rhi9fiebmbdcv26h#table Forslag til aktiviteter, hotel-aftaler m.v. modtages også gerne....
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Kom gerne med inputs i denne tråd til hvad I kunne forestille jer et par dage i CPH skulle indeholde...
Mine tanker er umiddelbart: Fredag: Alle mødes i CPH eller på Flyvergrillen i løbet af formiddagen. Her spises frokost. Først på eftermiddag ser vi om vi kan få et besøg på et interessant sted. (Her tænker jeg SAS Hangar, Oxford Flight Academy, i CPH el.lign). Fredag aften middag+øl/vin Lørdag: Flyvergrillen, evt. shopping i København for dem som vil. Desuden har jeg dialog med SAS Museet afd. CPH om et evt. besøg hos dem. Efter middag slutter det officielle arrangement, men derfor kan vi jo godt lave en uofficiel del for dem som har lyst til at blive en dag mere i København. Kom gerne med forslag, inputs m.v. Og endnu bedre, hvis der er nogle der har kontakter som kan bruges for at lave en aftale i en hangar, CPH, Hos Oxford el.lign. så hører jeg meget gerne.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Jeg kan begge de helgene i oktober, den siste passer best. Julen håper jeg å feire på Barbados, men venter fortsatt på svar fra arbeidsgiver om jeg får fri eller ei.
En tur i SAS hangar hadde vært veldig spennende!
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Dette kunne vært artig å få til, men desverre er jeg fullbooket ut året de helgene jeg har mulighet til å dra noen sted.
Okt: 11/10 SK BGO-OSL: 14/10 SK OSL-BGO Okt: 28/10 BT BGO-RIX: 30/10 BT RIX-BGO Nov: 2/11 SK BGO-AES: 3/11 DY AES-BGO Nov: 22/11 W6 BGO-GDN: 24/11 W6 GDN-BGO Nov: 25/11 LH BGO-FRA: 27/11 LH FRA-BGO Des: 12/12 SK BGO-ARN: 14/12 JZ ARN-BGO Jan: 07/1 SK BGO-SSH: 14/1 SK SSH-BGO |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Så har jeg fået OK fra SAS Museet afd. CPH at vi kan komme på besøg hos dem fredag eller lørdag afhængigt af hvad der passer os bedst. De åbner for os, så vi får en speciel rundvisning.
Det kan sikkert også arrangeres at der kan bydes på en kold øl i deres lokaler ![]() Da klubben er drevet frivilligt og det tilskud de får er meget begrænset, så vil jeg opfordre alle til at købe deres 2012-kalender eller give et tilskud til klubben når vi er på besøg, men det kan vi tage når vi evt. får planlagt nærmere...
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Uhh, lyder spændende
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Jeg kan se at vi nu max. er 3 personer på den dag, der er flest som kan.
Det er naturligvis ikke mange og derfor foreslår jeg at, såfremt der ikke kommer en del flere tilmeldinger de næste par dage, at vi udsætter Danmarks-træffet til i starten af 2012 istedet.
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Om det skulle bli noe i første halvår 2012 har jeg hvertfall bedre muligheter for å kunne slenge meg på.
Okt: 11/10 SK BGO-OSL: 14/10 SK OSL-BGO Okt: 28/10 BT BGO-RIX: 30/10 BT RIX-BGO Nov: 2/11 SK BGO-AES: 3/11 DY AES-BGO Nov: 22/11 W6 BGO-GDN: 24/11 W6 GDN-BGO Nov: 25/11 LH BGO-FRA: 27/11 LH FRA-BGO Des: 12/12 SK BGO-ARN: 14/12 JZ ARN-BGO Jan: 07/1 SK BGO-SSH: 14/1 SK SSH-BGO |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Max. 3,5 person på en af dagene....
Lad os vente til starten af 2012 og prøve om vi kan samle lidt flere der. Det giver os også lidt bedre tid til at planlægge og se om vi kan komme op med noget interessant indhold af dagen... Lad os tage denne tråd op igen efter nytår...
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Hvis det blir litt etter påsken så håper jeg å kunne være med
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
*kremt - kremt *
![]()
![]() |
#12 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Er hjemme i påsken, så hvis nogen er frisk - flyvergrillen på fredag?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
"Luft-Slagt om Danmark", Del 2: Hvordan gar det egentlig med Transavia Danmark??? | BU662 | Flyforum | 9 | 19-01-2010 22:33 |
DY øger i Danmark | Jan | Flyforum | 9 | 23-04-2009 23:23 |
SAS Danmark tar all inntjening på Norge - Danmark rutene | MartinL | Flyforum | 22 | 15-06-2006 13:50 |