![]() |
|
![]() |
#21 | |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Hvis det ikke er et for stramt anlagt program, så må det vel være like bra at folk kan komme og reise på forskjellige tid, og med det transportmiddelet man foretrekker. Noen av oss vil kanskje heller foretrekke Strøget i stedet for spotting, f.eks. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Sep 2008
|
![]()
Om noen trenger hotell i Danmark? Jeg er mannen hvor dere kan booke. Vi har virkelig interessante priser i denne byen.
![]() |
#26 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Men vi trenger en (f.eks. en diktator eller lignende) med godt fotfeste innenfor SAS konsernet som kunne hjelpe til med å dra igang et opplegg med SAS der nede.
Ser for meg litt omvisning bak kulissene der nede. Kanskje det er mulig å komme på besøk til ett av cateringfirmaene der nede? Anyone?? BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
Er der evt. nogle der kunne være interesseret i at flyve DC10 eller B727-simulator? Pris 625DKK pr. person: http://www.flight-events.dk/booking.html Så arrangerer jeg gerne det gerne... Jeg er også gerne behjælpelig med øvrige praktiske ting...
![]() |
![]() |
#28 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Kunne tenkt meg å vert med på dette, om eg er heime på fritur når dette går av stabelen...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Noe mer som skjer på denne fronten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Ser visst ikke sånn ut desverre.
![]() |
#31 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Jeg vil gerne prøve at komme med et oplæg. Nogle forslag til tidspunkter? Sommerferien er vel ikke så oplagt, men måske slut august?
![]() |
#32 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Slutten av august er sikkert bra. Frem til midten av juni ville også vært bra, men begyner kanskje å bli litt sent nå.
![]() |
#33 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
alle der er interesserede må gerne melde ind nu, så jeg får en ide om hvor mange vi bliver. Rob Mulder - du må gerne sende mig PM på din hoteldeal, så skal jeg samle alt i denne tråd når oplægget er klart. Jeg tænkte umiddelbart at vi mødes fredag middag/eftermiddag og laver et arrangement fra starten samt tager Flyvergrillen lørdag. Meld gerne ind hvad der kunne have interesse: - besøg på SAS Museets afd CPH - simulator (727 el. A300) - helikopter rundtur over København - besøg på Teknisk Museum i Helsingør, hvor man kan de DC3 og Caravelle m.m.(kræver lidt transport til Helsingør) Er der andre der har gode ideer?
![]() |
![]() |
#34 |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Sep 2008
|
![]()
"Rob Mulder - du må gerne sende mig PM på din hoteldeal, så skal jeg samle alt i denne tråd når oplægget er klart"
Jeg er nå i USA og kommer ikke tilbake før 24. mai. Jeg kan komme med et opplegg det er i hvert fall ingen problem. Hilsen Rob
![]() |
#35 |
Doodlebugger
|
![]()
Hei,
Det er raskt og enkelt å ta toget fra Kastrup eller København sentrum til Helsingør, og derfra er det en kort buss eller taxi tur til DTM - har gjort det ved flere anledninger. Buss/tog/metro dagskort for hele regionen koster litt over 100DKK. MVH Knut Erik Last edited by LN-KEH; 17-05-2011 at 13:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Om det skulle bli noe i slutten av august er det en 50/50 sjanse for at jeg kunne tatt meg en helg i Køben. Slutten av september hadde passet enda bedre
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Jeg var i København forrige helg og gleder meg allerede til å komme tilbake. Håper det blir et treff mens det ennå er vær for utepils.
Og så håper jeg på bedre vær neste gang. Det regnet "litt" lørdag kveld.
![]() |
#38 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Om få dager er det ett år siden denne tråden ble startet.
Jaggu så tida flyr gitt! Bare sånn til info.... ![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Tidenes skuffelse - valgte vindussete uten vindu | akselhj | Småprat | 25 | 29-06-2015 18:52 |
Dansk AIP | Northrider | General Aviation og sjøfly | 3 | 17-06-2010 21:12 |
27/03 på Kjevik: Kjølig skuffelse | LN-GBM | Bilder & foto | 17 | 28-03-2009 13:39 |
Transavia får dansk salgsteam - desuden dansk AOC på vej | PP | Flyforum | 9 | 28-01-2009 21:51 |
Dansk Jet | sk931 | Flyforum | 0 | 17-03-2006 20:53 |