![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Gold
Join Date: Sep 2004
Location: BLL South
Posts: 1,937
|
![]() Quote:
Ja Ja, det er ikke optimisme Kjos'en mangler ![]()
__________________
Well opinions are like assholes, everybody has one ! (Dirty Harry). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
Location: Oslo
Posts: 10,924
|
![]()
Vel, vel - det danske markedet må vel ha stor overkapasitet på flere ruter nå? Den massive konkurransen, kombinert med en generell nedgang i etterspørselen, må koste mye for selskapene som er med...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Mar 2008
Location: RDU
Posts: 5,746
|
![]()
Stod det ikke i på takeoff.dk eller noe i den duren, at DY nå har vel nest største operatør ut av CPH - allerede?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
Location: Oslo
Posts: 10,924
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Dec 2007
Location: Bærum
Posts: 1,528
|
![]()
DY er vel større fordi de bare har 737, mens QI har ATR/CRJ.
Hvor mange 737 har QI som stammer fra NB? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Sep 2004
Location: BLL South
Posts: 1,937
|
![]()
Pt. 4 stk -700
__________________
Well opinions are like assholes, everybody has one ! (Dirty Harry). |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Apr 2007
Posts: 352
|
![]()
Hvilke maskiner bruker Norwegian hovedsakling ut fra CPH? Har man et antall faste maskiner der eller noe slikt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
A330
![]() Join Date: Mar 2007
Location: Sandnes
Posts: 1,012
|
![]()
Mener at de bruker for det meste B738, sett på radaren at LN-NOO er en del nede i CPH, men jeg aner egentlig ikke.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,660
|
![]()
Her er det detaljert liste.
Der kan man se at det blir flere DY 737-800 fra CPH. http://www.cph.dk/CPH/DK/MAIN/Flytid...og+frekvenser/
__________________
01.7.12 OSL-SVG DY544 B737 29.8.12 SVG-FRA LH875 B737-500 29.8.12 FRA-VIE LH1242 A320 01.9.12 VIE-FRA LH1243 B737-300 01.9.12 FRA-SVG LH878 CRJ700 07.9.12 SVG-OSL DY B738 09.9.12 OSL-SVG DY B733(?) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Oct 2006
Posts: 82
|
![]()
LN-NOM, LN-NON og LN-NOO pluss en -300 som rullerer er i Danmark nå.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
"Luft-Slagt om Danmark", Del 2: Hvordan gar det egentlig med Transavia Danmark??? | BU662 | Flyforum | 9 | 19-01-2010 22:33 |
SAS Danmark tar all inntjening på Norge - Danmark rutene | MartinL | Flyforum | 22 | 15-06-2006 13:50 |
QI øger på DK-indenrigs | Jan | Flyforum | 0 | 29-08-2005 14:07 |
DM øger på BLL | Guest | Flyforum | 3 | 11-01-2005 20:06 |
QI øger i BLL | Guest | Flyforum | 0 | 18-11-2004 11:12 |