![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
I november bestilte jeg tur/retur OSL-CDG med SAS i april. Nå ser jeg at den retur-flighten plutselig skal innom CPH på veien hjem, noe som forlenger reisetiden med halvannen time. Dette medfører at jeg ikke rekker DY-flighten min OSL-BGO som jeg trodde da jeg bestilte i november. Hva slags rettigheter har jeg her? Er det mulig å spørre om å få fly biz CDG-CPH-OSL for eksempel som plaster på såret. Usikker på hva praksisen er her.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Å bli oppgradert blir du neppe, men du kan jo spørre om å komme med en annen avgang som passer bedre med din videre flight. Dette ordner seg stort sett om det er plass. Bare si at den flighten du nå har fått ikke passer deg. Trenger ikke å opplyse hvorfor den ikke passer. Lykke til!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Takk for svar
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Hvis du ankommer OSL 1,5t senere enn planlagt så er det ikke regnet som en stor endring. Ser man på EU-forordingen ifht. kanselleringer så kan selskapet endre tidene slik at du ankommer mindre enn to timer for sent uten å måtte erstatte noe særlig.
https://secure.wikimedia.org/wikiped...4#Cancellation Vær ydmyk og kontakt SAS og sjekk om de har en tidligere flight de kan booke deg om til. (Evt. kontakt reisebyrået dersom du har booket gjennom det)
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Rettigheter US domestic? | BårdK | Reiseforum | 3 | 02-08-2011 22:12 |
Ny avgangstid / rettigheter | BGO | Flyforum | 25 | 13-03-2008 15:28 |
Våre rettigheter? | storg | Flyforum | 1 | 31-05-2006 15:01 |
Innstillinger og rettigheter | SK384 | Flyforum | 9 | 07-03-2006 10:28 |
Mine rettigheter..? | TOS | Flyforum | 2 | 23-01-2006 12:32 |