![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
…tidlig en fredags morgen!
Med avgang fra Røros 04:18 har vi allerede passert stasjon nr 2 på vei sørover. I Oslo 09:26 og så bærer det rett ut til hoffleverandøren av italienske biler. Blir en bra dag dette. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Kolsås.
Her venter et bryllup i hovedstaden, utendørs, dagtid og ikke pendress, men får vel finne frem både skjorte, slips og en jakke for det |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Hvalstad. Her er alt barnehagelevering gjennomført. Slack dag, og siden jeg vurderer en sykkeltur i lunsjen så var det i grunn praktisk med gjemmekontor. I kveld blir det pappafest i nabolaget. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra bortekontoret. Planen var hjemme og hagekontor, men lett vel mye Teams og fremdeles huset fullt av håndtverkere så ble valget lett. Det hjelper også at kantiner hvor det finnes sjømenn er svært gode
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Kongsberg sykehus. Formen kjennes fin ut så får vi håpe prøver og gårsdagens MR bekrefter det. Planen er "løslatelse" i dag. Håper virkelig jeg slipper å tilbringe helgen her. Det er naturligvis ikke lagt noe store planer for dagen eller helgen. Det blir nok en rolig helg der en må prøve å komme litt til hektene igjen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra toget til bortekontoret her også. Ikke noe stort på agendaen i dag, men gledet meg til fredag med Storsmurfen i kveld.
Ferdig snakka og god fredag!!!
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Forus,
Siste arbeidsdag før sommerferien og det er som vanlig en smule travelt før jeg logger ut i ettermiddag. Innsjekk til NCE via OSL er allerede foretatt. Vi ser fram til over 3 uker i huset i Provence med sol , varme , godmat og vin. Ha en fin dag folkens |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God fredag fra Oslo. Her står en tannlegetime om noen timer på tapetet, satser på null hull i år og. Ellers havna man litt spontant på byen i går så det ble litt sent, det merkes jo litt, men det kunne definitivt vært verre.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Da ble det løslatelse i dag. *hurra* Blir kjekt å være hjemme i helgen. Men jeg må dessverre en tur til Riksen neste uke for enda en ERCP (slange ned i magen og opp i galleveiene). Dette blir den syvende siste året. Heldigvis med de medisinene en får så dupper en av under undersøkelsen og den er egentlig totalt uten ubehag, så det skal gå greit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Ununoctium
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen .. Deilige 15 grader på terrassen, hvor bikkjene og jeg nyter den fine morgenen. Kun tre arbeidsdager til jeg kan ta korthelg.
Harepus er tilbake, til bikkjenes store fasinasjon. Fullt oppstyr hver gang de lukter’n ute i hagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
God (tidleg) ettermiddag frå Trondheim. Prøver å få hauet over den virtuelle stabelen med ting å gjere. Fylgjer jo spent med på SAS, og funderer på om eg må gjere tiltak for å berge sommarferien. Så no har eg, i tillegg til fly til Kaptein Sabel-something bestilt ein bil. Vi har bil minus turbo, og eit par bilar på ei bestillingsliste, og ein "gratis" jallabil til nabolagskøyring, men for langtur trengst det noko anna. Så prøver ein Fleks.
Elles håpar eg jo at SAS klarer seg; i alle fall til eg får nedskreve EB-kontoen enno meir. Har mange bookingar liggande inne, men eit par av dei blir vel "kanskjelerte"... Vurdera om eg skal avslutte dagen litt no, og heller gå å pakke til hytta så vi kjem oss avgårde i fornuftig tid, for ein gang skuld.
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God ettermiddag fra Sandnes. Ferien er så vidt i gang. Den startet med en treningsøkt, frisørbesøk og litt shopping. Noen flere baller i luften utover da det både skal pakkes i kofferter og klargjøres til en liten bursdagsfest i kveld. I morgen går turen til sydligere strøk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Flyklapper
|
![]()
Og da kom nyheten om at dagen-før testingen til USA er historie fra søndag .. Good riddance!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Ununoctium
|
![]()
![]() |
#19 |
Flyklapper
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Newcomer
|
![]() Kan ikke tenke meg at Fnate slår mot en elefant ![]() Last edited by GeirP; 10-06-2022 at 23:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Herlig fredag:-) | EB | Flyforum | 16 | 12-10-2018 20:50 |
Herlig fredag:-) | EB | Flyforum | 12 | 22-06-2018 16:58 |
Herlig fredag! | EB | Flyforum | 7 | 08-06-2018 13:30 |
Herlig fredag:-) | EB | Flyforum | 19 | 06-04-2018 19:22 |