![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hmm, ingen andre med en God Tirsdags tråd idag da??
![]() Da får jeg trå til og ønske alle en god tirsdag. ![]() Jeg har tilbragt den på fødestuen der jeg tok imot min datter kl 01.15 inatt, med målene 3700gr og 50cm. Så kan man ønske seg en bedre start på dagen.:laola Alt står bra til med mor og barn. Så da blir det om noen år og ta henne med på spottetur til OSL tenker jeg. ![]() Airbus 330. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
GRATULERER!!!
Kommet hjem fra Color Fantasy - en utrolig flott båt!!! Bare den kunne seilt til København og ikke Kiel... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Får gratulerer jeg også!
![]() Skoledagen var ganske kort idag, og ble brukt til politikerdebatt. Ganske artig å høre hvordan selv ungdomspolitikere rakker ned på hverandre. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flyklapper
|
![]()
GRATULERER! Stort bedre start paa dagen faar man vel neppe!
![]() Da kan du og CK la smaafroeknene leke paa vollene mens dere kan gi dere spottingen i vold. Her i Atlanta er det fortsatt morgen .. i 20 minutter til. Fint, varmt vaer .. lav fuktighet .. nesten som en fin sommerdag i Seattle! Pakker ut boks etter boks ... skal det aldri ta slutt?? Noen ting maa anskaffes ogsaa .. Weber'en var for sliten til aa klare turen, saa i gaar var jeg paa Lowe's og kjoepte ny grill! Er allerede testet og funker alldeles utmerket. Middagen rautet fornoeyd paa tallerkenen min i gaar. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Glad morgen! eh, kveld!
GRATULERER med Prinsessen!! Kos deg de 14 dagene din arbeidsgiver forhåpentligvis lar deg få være hjemme med henne, og start kampen NU med konemor om pappapermen. Selv er jeg avspist med fire uker (over halveis nå), og jeg skulle gjene hatt det dobbelte. I dag hadde vi tenkt oss til OSL for å se på BRRR-BRRR (fly på en 11månderes språk), men lunchdaten min var sen, så det rakk vi ikke. Fikk imildertid en tur på Snarøya, der far fikk spottet Cessnaer på Sjøflyhavna (LN-BWV i nye Fonnafly-farger var ny for meg), og jammen fikk vi ikke se en annen Cessna på innflygning til Kilen (over Telenor), og da hadde frøkna våknet også. Stor stas! Kanskje det blir OSL-spotting fredag formiddag i stedet |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
CK! Nestemann og du blir hjemme 4,5 måneder? Det er lov - i SAS har man i allefall kunnet det i mange mange år...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Tusen takk for Hilsner.
![]() Joda CK, Staten er så snille mot meg så jeg har fått 14 dager pappaperm nå i starten. Har også tatt ut 14 dager ferie slik at jeg får litt tid hjemme med den lille nye Prinsessen og den litt større Prinsessen ( 9år ) Så det blir en fin tid, og muligens noen spotterturer med den største som vi bruker av og til. Har klart og få henne litt flygal også, så gjenstår det bare og få henne til og bli Pilot da.......... ![]() Airbus 330. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ÜberScanFlyer
|
![]()
Gratulerer med prinsessen, Airbus330! Og kos dere sammen i de neste ukene.
Og jeg får vel gratulere MOW med industrial strength grill, også. Men det blir liksom ikke det samme! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Gratulerer Airbus A330!!
![]() |
|
|
![]() |