![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Oooops! Treningen i går kveld merkes på kroppen...men det blir vel bedre med trening i ettermiddag også. Først er det en arbeidsdag med nok av møter... Ha en bedre tirsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
glad tirsdag fra heimen - frøkna har ikke våknet ennå, så far stjeler seg til noen minutter online...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
at your service!
|
![]()
God morgon ja! Litt meir vaken i dag enn i går..
![]() ![]()
![]() |
#4 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Her på sykehuset går det fremover! Nå er det opp av rullestolen og over på krykker. Så nå går jeg snart belevent som en biskop! Nå er lyset i tunellen kommet mye nærmere gitt! Hurra!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Og da har jeg endelig bestått bilteoriprøven!
![]() ![]() ![]() Har utsatt og utsatt for trodd jeg ikke kunne nok, men viste seg jo det ikke var særlig vanskelig. Så gjenstår bare et par kjøretimer til, og laaaang ventetid på oppkjøring. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Flyklapper
|
![]()
Da har jeg overlevd en kveld med skikkelig regnstorm og tornadovarsler. Det begynte akkurat da jeg svingte minsten inn paa parkeringen ved fotballtreningen, selvfoelgelig ... Heldigvis har de en stor hall ogsaa, saa treningen ble flyttet dit.
Kjoereturen tilbake var imidlertid omtrent som en baattur ... Det er fortsatt tornadovakt i omraadet, men regner ikke med mer 'morro' naa ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God Tisdag på er alla!
Solen skiner här i Sigtuna och det är inte mycket mer man kan beägra. Skall iväg på middag hos goda vänner i Stockholm senare idag men innan dess är det lite småstädning och prisuppdatering (läs ökning) på jobbet som gäller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God ettermiddag fra dalstrøka nedenfor (merk: OSL området)
Det er fint vær, lettskyet.. men det blåser kattunger og revenker om hverandre ![]() Tirsdag er en bra TV dag med masse snacks, før man i morgen tidlig må opp for å sende noen Norwegian fly til diverse destinasjoner igjen! ![]()
![]() |
#9 |
Flyklapper
|
![]()
Det er ingen god morgen for folket rundt Gulfen ... Gulfport og Biloxi (hvor jeg var forrige uke) er omtrent fullstendig oedelagt .. New Orleans under vann som stiger, og de vet ennaa ikke hvordan de kan stoppe det. Total oedeleggelse .....
Forferdelig, forferdelig ..... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdag morgen | EB | Flyforum | 11 | 02-05-2017 13:53 |
God tirsdag morgen | LN-FHU | Flyforum | 12 | 13-11-2007 12:06 |
God tirsdag morgen... | EB | Flyforum | 17 | 30-10-2007 14:01 |