![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Valencia. Nok en fryktelig tidlig morgen for å ta en fryktelig tidlig fly. TAP via LIS er routingen for å komme seg hjem, også får man håpe flyene går idag...... I kveld blir det en tur på Ullevål for å se Norge-Portugal
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Trondheim. Nok en solskinnsdag i sikte
![]() Setter straks kursen mot skolen, for noen timer med pasient undersøkelser! Ha en god dag alle sammen
![]() |
#3 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Trondheim #2
![]() Då er det ny arbeidsdag, etter ei lang helg med oppussing. Kom i mål med meir enn forventa, sjølv etter ei hasardiøs jakt på ein varmekabel i går. Fekk tak i den og, og fekk støypt den ned i fliselimen ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra Nydalen..
Litt senere ute vanlig, men på tide å komme seg på jobb.. Ellers er Norge - Portugal på programmet idag.. Ha det bedre tirsdag folkens: )
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra ytre Romsdal! Her er det skyfritt og nydelig vær. Avtalen min klokken 0815 var visst avlyst den. Så da kan man bruke tirsdagen til noe annet istedet!
Ønsker alle en strålende tirsdag! :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Browncoat
|
![]()
God morgen fra Tananger
Her er man tilbake til hverdagen etter en lengre jobbtur. Forholdsvis fint vær her, håper det holder seg slik en stund. I kveld for man vel fortsette på TR fra sommerens eskapader. Så til alle dere som venter på TRen (dere vet hvem dere er ![]() ![]() Ha en fin dag forumister ![]()
![]() |
#7 |
Banned
|
![]()
Her nede i vest er man syk og dagen tilbringes i senga med pcen på fanget :P
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra Ishavsbyen!
Grått, men tørt på morgenen - skal visst lysne utover dagen. Nå skal gulljenta vekkes og bringes i barnehagen før en ny jobbdag venter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Ny dag, nye muligheter. I dag skal Pål gjøre ting han ikke kan. Så dette kan bli en spennende dag! Ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Oslo,
Litt short med tid i dag da jeg har et lengere eksternt møte midt på dagen. Får håpe kvelden på kontoret ikke blir alt for lang! Ellers håper jeg å få klemt inn en treningstur på Bislet i kveld. Ha en fin dag!
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon!
Tester pågor på Terminal 5 idag och jag är lycklig över att vara på T4. Solen skiner och det kan bli en riktigt bra dag tror jag. ![]() Ha en flott dag forumister! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Dusj, frokost, kaffe+scanair. Akkurat som det skal være. Har fri i dag og været i Oslo er på sitt beste i disse tider. Må ut og teste litt vidvinkel før resten av familiemedlemmene kommer hjem fra jobb og skole. Har lovet sønnen min grillmat i kveld, får lage litt ekstra til ulven. Ungdom 17 år er ikke akkurat småspist
![]()
![]() |
#13 | |
Flyspotter på SVG
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra en solfyllt Bergen. Planen i dag er en tur på Meland for å spille golf, og så blir det vel til å se landskamp i kveld. Får vel ta en telefon til LH i dag eller morgen også, og tilby meg å endre flybillett BGO-FRA-WAW fra lørdag til fredag også. Flyet mitt FRA-WAW ble kansellert, så nå har jeg plutselig 9 timer i FRA, og flyet er overbooket. Siden jeg mister halve helgen, og LH er overbooket, så håper jeg at de ser fornuften i at jeg reiser fredag i stedet for lørdag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Noe mer skyet på Nærsnes idag. Standby fra 10:00, og for en liten stund siden ringte de fra CPH og ga meg en tur til PEK imorgen. Bra! Da har jeg ettermiddagen fri og stiller til tirsdagsmiddagen på Schrøder i kveld. Blir nok en kj
![]() Ha en fin dag!
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Forus,
Finværet fortsetter her i sørvest. Tid for lunsj og en kjapp visitt på forumet mellom slagene. Fortsetter finværet blir det en tur på sjøen i ettermiddag/kveld. I morgen blir det å legge kursen til TRF med WF433 og møte nede ved Moland ved Risørporten hos en av våre leverandører til prosjektet. Satser på å rekke siste flight tilbake til SVG fra TRF. Torsdag ABZ og fredag OSL. Det skulle holde denne uken vil jeg tro. ![]() Ha en fin dag folkens. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdag! | Concorde98 | Flyforum | 15 | 19-09-2017 17:37 |
God tirsdag | Fbu76 | Flyforum | 20 | 27-01-2016 08:20 |
God tirsdag | LN-FHU | Flyforum | 7 | 15-09-2015 14:57 |
God tirsdag - god St. Hansaften | EB | Flyforum | 16 | 23-06-2009 23:11 |