Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 17-08-2010, 06:07   #1
EB
ScanFlyer Inventory

EB's Avatar

Default Glad tirsdag morgen

God morgen fra hovedstaden. Nå følger jeg SAS og har begynt programmet Core EB som skal gi utslag i en mindre EB i løpet av høsten. Mindre alkohol og mer trening står på programmet - så langt har det vært trening de 7 siste dagene - men alkoholen (fagforeningen) har en tendens til å snike seg inn...

Så da skulle vi være klare for en hvit dag med Core trening på Friskis på programmet i ettermiddag... ha en sprekere tirsdag du også!
EB is offline   Reply With Quote
Old 17-08-2010, 06:37   #2
Twin Otter
ScanFlyer Mile High Club

Default Re: Glad tirsdag morgen

Greetings from Stavanger! Starter tirsdagen med å skrive mitt første innlegg på forumet med min (vår) splitter nye Mac. Det er herlig å være tilbake. Gikk i sin tid på en barneskole som satset på mac så dermed ble jeg oppsatt med en Macintosh Classic på starten av nittitallet. Det er nok en del av mac-kunnskapene som sitter langt inne. Men det skal nok gå bra.

Ha en god dag forumister!
Twin Otter is offline   Reply With Quote
Old 17-08-2010, 06:49   #3
Jens W
ScanFlyer Crusty

Quote:
Originally Posted by Twin Otter View Post
Starter tirsdagen med å skrive mitt første innlegg på forumet med min (vår) splitter nye Mac.
Grattis! Har våre felles kjente drevet Mac-propaganda når de har vært der nede nå?

Og denne herremannen er tidlig oppe for å sette kursen mot OSL og ARN, storebror og jobbintervju i morra.
Jens W is offline   Reply With Quote
Old 17-08-2010, 07:36   #4
JoeW
ScanFlyer Rusty

God tirsdag - nå settes kursen opp mot OSL og landet forlates til fordel for Junaiten de neste månedene! Ha en god tirsdag; både hjemme og i utenriksfart!
JoeW is offline   Reply With Quote
Old 17-08-2010, 07:40   #5
ENGM 911
ScanFlyer Rusty

ENGM 911's Avatar

God formiddag fra en grå hovedflyplass. I dag er det briefetur med nye C 130 som blir høydepunktet på jobben i dag. Ha en fin dag, og god reise til dere som skal opp i luften.
Old 17-08-2010, 07:52   #6
sirpjalle
ScanFlyer Mile High Club

sirpjalle's Avatar

God morgen fra Stavanger. Da er vi inne i siste ferieuke dessverre, men oppe er man....

Usikker på hva dagen bringer, men det første jeg skal gjøre er å ringe verkstedet. Bilen stoppet i går og Falken ble tilkalt og beordret om å sette bilen av ved verkstedet.

Jeg vet hva det er, og det er 99% sikkert at det er verkstedete som har skylda for dette, så forhåpentligvis blir det ikke ille sånn kronasjemessig.

Ha en fin dag forumister!
Old 17-08-2010, 08:38   #7
Discus
ScanFlyer Inventory

Galley Slave
Global Moderator

Discus's Avatar

God morgen - høsten er tilbake igjen ser jeg. Nå blir det å hive seg i bilen for en tur gjennom skogen og under vannet før man tar tak i et heldagsmøte. Ha en fin dag.

Old 17-08-2010, 08:40   #8
zico77
Developer

zico77's Avatar

God morgon frå Trondheim! No har virkelig sommaren komme til Trondheim -vart og godt, solskinn og godt grillvær. Bare det holder til helga og då Nok ein dag med debøgging av dåttnettkoden, bare satser på å luke ut dei siste udyra Ha ein fin dag alle saman!

zico77 is offline   Reply With Quote
Old 17-08-2010, 08:44   #9
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

God morgen fra Oslo. Trøtt, men på plass på kontoret. Vanlig arbeidsdag med mer enn nok å gjøre, før jeg må levere fra meg en bil i ettermiddag. Deretter må det ryddes litt hjemme før frøken Fryd kommer til middag. Ha en fin dag
Old 17-08-2010, 09:16   #10
FBU 4EVER
ScanFlyer Dusty

FBU 4EVER's Avatar

Godere morgen fra Nærsnes. Her forventet jeg, som vanlig på andre fridagen etter en tur, en sovemorgen. Men, nei! Lys våken kl. 08:00, og kl. 08:10 klarte jeg ikke å ligge i senga lenger. Fullstendig desorientert med andre ord!
Snart frokost, så mere lesing og studering til simulatortesten. I ettermiddag blir det hurtigbåten til Aker Brygge og Beer Palace . Så sushi i godt lag på Bryggen Sushi.
Ha en fin dag.

Den skjønneste forbindelse mellom to punkter: Alfa Romeo!

Dagens Alfista: Hvadda fottur?

"Jag är Stabækfan, hva fan är ni?"
FBU 4EVER is offline   Reply With Quote
Old 17-08-2010, 09:45   #11
Bizflyer
FinalCall.travel/no

Bizflyer's Avatar

God morgen fra Krsand!

Her er det grått og blåsende så det er nesten så man skulle tro at høsten var kommet alt. Det gjør det jo litt lettere å jobbe da. Selv om man selvsagt ikke skulle ha noe i mot å følge sporene til Farmer østover!

Første dag for minsten i barnehagen i dag. Lurer på hvordan det skal gå. Hehe.

Ingen andre store planer for dagen. Like greit det! Er det ikke helg snart da??

Quote:
Originally Posted by EB View Post
Nå følger jeg SAS og har begynt programmet Core EB som skal gi utslag i en mindre EB i løpet av høsten.
Husk nå hva jeg har sagt: Alt under 100 kg er femi!!

Quote:
Originally Posted by EB View Post
... ha en sprekere tirsdag du også!
Hold grisepraten Deres for Dem selv!

BF

There is only one way of flying! In Businessclass Åff kårs!

Last edited by Bizflyer; 17-08-2010 at 09:49.
Bizflyer is offline   Reply With Quote
Old 17-08-2010, 09:57   #12
Egil
ScanFlyer Gold

Egil's Avatar

God formiddag fra WIAS HQ
En helt forferdelig dag å sitte på kontoret da solen skinner fra blå himmel og temperaturen ute stiger for hver gang jeg henter meg en ny kopp kaffe..
Men siden vi har kaffe skal man vel ikke klage

Etter jobb blir det hagearbeid. Har gravd ikke mindre enn seks hull i gangen for å være sikker på at det nye lekestativet står støtt. Blir litt tilpassing i dag, samt montering av sandkasse.. Digg med stor hage ja
Også har vi valgt å leie svømmehallen ved byens barneskole dette skoleåret også for å være sikker på at Sondre får lære å svømme før han begynner på skolen (stoler ikke på svømmeundervisningen nei..), så annenhver tirsdag skal vi leke havhest

Ha en bedre tirsdag.

E!
Old 17-08-2010, 09:58   #13
Polaris
Free Luigi

Æsj, det ryktes om forelesningstart i dag. Må kanskje få ræva opp av senga og se om jeg ikke karrer meg til universitetsområdet før 12.00.

Første gang på lenge jeg ikke har vært særlig motivert, men det har jo flere grunner enn én. Blandt annet den fullstendige mangelen på informasjon om hvilke fag vi burde ta i henhold til en studieplan i forandring. Infomøte skulle vi få, men det hadde jo vært greit å få et infomøte FØR alle fagene begynner forelesning? Særs uprofesjonellt av universitetsansatte, noen har virkelig ikke fortjent lønna si i dette tilfelle.

Kremt, uansett. Ha en fin dag

PS: Til en viss søring: jeg venter på bilder.... *plystre*
Polaris is offline   Reply With Quote
Old 17-08-2010, 13:01   #14
LCH
ScanFlyer Crusty

LCH's Avatar

God morgen fra Oslo!

I likhet med EB har man startet sitt eget CORE-program (bokstavelig talt, styrking av kjernemuskulatur) med trening og mindre inntak av brus og annet tjafs. Alkoholen derimot har jeg ingen illusjoner om å kutte helt.

Lykke til EB, får håpe vi lykkes bedre enn SAS med å nå våre målsetninger innen rimelig tid.
Old 17-08-2010, 15:19   #15
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

G'morgen y'all ... Program Core MOW har også pågått et par måneder og resultatene er allerede målbare. Ettersom jeg ikke er villig til å gå til store ofre ernæringsmessig for å oppnå målet, går det ikke så fort som jeg hadde foresett meg, men siden jeg får i både pose og sekk er jeg fornøyd.

Høst light her i Alpharetta i dag - er vi heldige får vi ikke se tredvetallet på gradestokken i dag. Tordenværet ligger imidlertid allerede i bergene rundt oss og lurer ..
Radar Station KGRV3
LN-MOW is online now   Reply With Quote
Old 17-08-2010, 16:48   #16
EB
ScanFlyer Inventory

EB's Avatar

Snart ut i marka for en treningsøkt... Core EB innebærer ikke kutt av all alkohol - men fra å drikke hver dag bør jeg kunne klare 3-4 dager i uken uten alkohol...og av erfaring er det nettopp nedgang i alkoholkonsum som gir størst effekt...

...men vi må ikke få en like vellykket plattform som SAS - da kan sjefen/bedre halvdel (som også er treningsintruktør på si) kanskje si opp og finne seg noe nytt.
EB is offline   Reply With Quote
Old 17-08-2010, 19:08   #17
AirbusTrond
ScanFlyer Mile High Club

AirbusTrond's Avatar

God aften fra Gamle Oslo, med besøk blir det både hummer, krabbe og Chablis i aften. Og en eiswein til dessert... ! "Core" får komme etter dette. Det er tross alt min siste feriedag i dag. Meget vellykket reise fra Bucuresti i går, og TAROM var et meget hyggelig bekjentskap. Tordenvær og regn ga en nokså urolig start fra Riga, men det gikk da bra. Tripreport med bilder fra TAROM kommer i løpet av uka, regner jeg med.
AirbusTrond is offline   Reply With Quote
Old 17-08-2010, 20:02   #18
OJB
ScanFlyer Rusty

God kveld fra Tananger,
Reprise fra i går i dag , opp til BGO med SK4154 og -BRJ'en, og retur til SVG med SK4167 og -TUI.
Bærplukking i hagen pågår. Kan ikke bruke tid på nettet nå i følge min bedre halvdel.
I morgen er det tid for å dra i østerled.
Ha en fin kveld alle.
OJB is online now   Reply With Quote
Reply

Posting Rules