![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Ryanair trakk det lengste strådet til Valencia.
Quote:
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Høres ut som DY aldri har flydd til Valencia fra Rygge tidligere, men de gjorde i hvert fall det sommeren 2008 da jeg testet Valencia. En virkelig undervurdert by! Uansett var jeg ikke veldig imponert over belegget med ca halvfullt fly.
Og dermed er det vel bare Ryanair som flyr direkte til Valencia fra Norge? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Valencia kan anbefales. Var der med FR/EZY et par pår siden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
For ordens skyld, Valencia ruten ble flyttet fra Osl til Rygge.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Folket vil jo til turiststedene rundt Alicante for sol, bading og drikke - og ikke til en kulturby som Valencia.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Mar 2006
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Vet ikke helt, men i mine øyne kan dette minne om dårlig håndtverk fra DY' side.
Lanserer ruter som legges ned før første fly er tatt av. Gjøres det ikke bakgrunnssjekk før man lanserer en rute så man er forsikret om at det er grunnlag for nettopp denne destinasjonen? Virker mere som hastverksarbeid, iden tro at mange KANSKJE vil reise dit. Hva med de f eks familier som har bestilt tur og får en mail fra Norwegian hvor det står noe sånn som: "beklager men vi starter ikke ruten allikevel. Stort sett ingen andre enn dere ville reise dit og vi har desverre ikke sjekket dette godt nok på forhånd. Men dere er velkommen til å reise til en av våre andre destinasjoner, som vi, iallefall inntil videre velger å fortsette med" Å lansere ruter med brask og bram i media for så å legge dem ned igjen FØR oppstart, virker ikke troverdig for de reisende som planlegger ferier i god tid i forveien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
I høst har Ryanair lansert samme destinasjon. Som følge av dette, klarer ikke Norwegian å selge unna billetter. Derfor gjenåpnes ikke ruten. for ordens skyld, så ble Valencia ruten til Ryanair åpnet for booking lenge før Norwegian åpnet sommersalget til Valencia. Jeg er 100% sikker på at norwegian vil tilby de reisende som har booket seg med DY, alternativer gjennom Alicante, andre destinasjoner eller pengene tilbake. Når det er sagt, så skjønner jeg de som måtte bli forbanne for at turen de har planlagt, ikke går i regi av det de har planlagt!
Lufta er for alle! Last edited by MartinL; 08-02-2010 at 14:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Crusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Newcomer
|
![]()
Må si jeg synes det var en del rare kommentarer her.
Dette er jo ikke noen ny destinasjon for Norwegian. De fløy til Valencia både i 2008 og 2009. I 2008 fløy de fra mars til oktober, mens det i 2009 kun var en sommerrute åpen i ca 8 uker. Dette var tydeligvis planen også i år, men når Ryanair kom på banen så legger de altså ned. Synd dette, for Valencia er en fantastisk by som har det meste. Flotte strender, strålende uteliv, masse severdigheter og et herlig klima. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Newcomer
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Mar 2006
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Charterturister behøver ikke nødvendigvis å ha kjøpt charterreise, men det er vel stygge generaliseringer om "sol & bad"-destinasjoner (eller hva DY kaller det for tiden) jeg helst bør unngå.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Norwegian dropper Longyearbyen - igjen | CK | Flyforum | 29 | 30-04-2016 10:52 |
Norwegian dropper Bergen-Gran Canaria i sommer | Trdfly | Flyforum | 23 | 30-05-2014 18:57 |
Valencia | AirbusTrond | Reiseforum | 7 | 16-03-2011 09:00 |
Norwegian sommerrute til Valencia. | Hickok | Flyforum | 11 | 21-01-2009 17:43 |
Norwegian dropper Haugesund | Lillingen | Flyforum | 29 | 19-12-2006 21:48 |