![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Noen som har vært i Valencia?!
Vurderer å ta en tur i starten av mai. (Mangler bare godkjennelse fra "ferieansvarlig" på jobben.) Dessverre ser Ryanair ut til å være ca 1.500 kr rimeligere enn alle andre alternativer, men de har veldig passende utreise- og hjemreisetider. Blir i så fall fra onsdag kveld til søndag ettermiddag. Trenger sentralt og relativt rimelig hotell (max 600-700 kr døgnet) og ellers tips om matsteder. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jeg bodde på Vincci Palace når jeg var der for 3-4 år siden (http://www.vinccihoteles.com/en/hote.../vincci-palace). Jeg var veldig fornøyd med hotellet. Jeg ser at du kan få rom der til rundt 100 euro i mai. Det ligger relativt sentralt til.
For mat husker jeg spesielt et baskisk tapassted som heter Sagardi (http://www.sagardi.com/#origenes). Ligger like ved Plaza de la Reina om jeg husker rett. Jeg tenker enda på noen spicy små pølser vi fikk der.... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() (Og, ja, jeg søkte før jeg spurte, men ser ikke ut til at det er noen Valencia-tips her inne, enn så lenge) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Oi , Trond, kommer tilbake... Kan anbefale byen..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Utmerket, men du kan godt vente litt Reidar, for jeg har ikke bestilt ennå, og jeg trenger et par avklaringer først. Min ex-arbeidsgiver sitter på pengene igjen, og min nye arbeidgiver har dårlige rutiner mht til å gi svar på om man kan få ferie eller ikke.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
OK. Da var i alle fall flybilletter bestilt. Bare FR som flyr til Valencia, men passet godt med tider - rekker en arbeidsdag før avreise onsdag og sen retur søndag. Ca 200 for utreise uten koffert, ca 400 kr for retur med koffert og med for en gangs skyld "prioritert ombordstigning".
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Iberia Airbus A300 i Valencia | matsemann | Flyhistorisk forum | 7 | 20-01-2013 11:06 |
En transportetappe til Valencia | AirbusTrond | TripReports | 14 | 22-05-2011 15:41 |
Norwegian dropper Valencia | MartinL | Flyforum | 15 | 08-02-2010 22:40 |
Stabæk til valencia | LN-MOW | Flyforum | 11 | 27-08-2009 18:27 |
Norwegian sommerrute til Valencia. | Hickok | Flyforum | 11 | 21-01-2009 17:43 |