![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hadde fri fra skolen og været så ikke så altfor ille ut på værmeldinga, så da var det ingen tvil om hva jeg skulle gjøre i dag
![]() Men det var forferdelige fotoforhold i dag... Mørkt, vått og grått. Så det ble ISO 400, F8 og ca 1/40 sek. på meg i dag -.- Her er de jeg ble mest fornøyd med - ikke noe å skryte av men.. ![]() ![]() En helt hvit jeg aldri har sett før - YL-BBA ![]() Og dagens lille overraskelse da ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Saudiern var varslet her http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=54577
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Knall fine bilder, liker at noen vil trosse dårlige værforhold.
![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Herlige bilder... Selv om jeg aldri i livet ville flyttet fra sørvest-landet, må jeg innrømme at jeg er virkelig misunnelig på dere som bor i nærheten av Gardermoen :-)
hei å hå H.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Her var det absolutt bilder å skryte av
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ganske liten i forhold denne... | Toby91 | Bilder & foto | 21 | 11-07-2011 23:10 |
Tilfeldigheter kan være ganske morsomme :) | Fellowship | Register- og ATC-Forum | 5 | 30-04-2011 00:32 |
Ganske spesiell Mayday | S. Holberg | Flyforum | 3 | 28-05-2010 14:53 |
Osl på Jubileumsdagen 8 Oktober,ganske mange bilder. | Novair | Bilder & foto | 7 | 10-10-2008 20:34 |