![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Har bestilt en bonustur for å bruke opp KLM poengene mine før de gikk ut på dato.
Ser at på returen min BGO-AMS-KUL-SYD 21 januar neste år, er blitt satt opp med en overgangstid i Amsterdam på 1 time, 5 minutter. Det gir ikkje mykje slingringsmonn på flygningen fra Bergen. Noen som har erfaring med slik kort overgangstid i Amsterdam? Billettene er i business klasse, men usikker på om KLM tillater endringer på bonusbilletter uavhengig av klasse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Doodlebugger
|
![]()
Hei,
Ville ikke bekymre meg over den forbindelsen der. Schiphol er effektiv og jeg har gjort forbindelser innen Schengenområdet på 30min. Blir riktignok passkontroll i tillegg, men har sjeldent brukt mer enn 5min i kø der - og med Businessbillett har du alle fordeler. Tror også Flying Blue er villig til å endre utreise til et tidigere fly hvis du ringer dem, dessuten er det gode forbindelser til KUL så KLM har flere muligheter for å få deg ned. Det var som regel Malaysian vi fikk i codeshare med KLM til/fra KUL, bra mat og service for massene og sikkert enda bedre i Business. Eders Knut Erik |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Har KLM vest for Kuala Lumpur, og Malaysia Airlines på strekket fra/til Sydney.
Lar nok sikkert bookingen stå som den står nå, så lenge det ikkje blir ytterligere endringer på avgangstidene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Blir det "dårlige" endringer er det bare å ringe dem og de fikser det gratis. Andre endringer koster vel EUR 45...
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Trondheim-Amsterdam-Madrid-Murcia-Alicante-Madrid-Amsterdam-Trondheim | Novair | TripReports | 10 | 07-07-2012 15:32 |
Kristiansand - Amsterdam - Detroit - New York - Amsterdam - Stavanger | Flybird | TripReports | 9 | 28-02-2010 21:53 |
Stavanger – Amsterdam – Istanbul – Amsterdam – Stavanger | Flybird | TripReports | 8 | 23-12-2009 20:43 |
Stavanger - Amsterdam - Singapore - Kuala Lumpur - Amsterdam - Stavanger | Flybird | TripReports | 10 | 26-10-2009 18:47 |
Amsterdam/Atlanta/Amsterdam | ENTO | Flyforum | 2 | 26-09-2006 10:01 |