![]() |
|
![]() |
#1 |
Scanflyer Green and white
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Morgenhilsen fra et ,foreløpig,stille Gardermoen.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad morgen...lørdagen er over 5 timer lysere/lenger. Nå er det først en treningsøkt som står på programmet før formiddagen og ettermiddagen skal tilbringes på en workshop med selgere. Ha en sprek lørdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Ute på tur
|
![]()
Morn morn fra smilets land. Sitter i en lounge og leser litt bok, og er paa vei sydover. En liten oppsummering kommer tidsnok i TR-forumet.
-A |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Til tross for fantastisk mat å mengder av drikke på Villa Paradiso i går, så er jeg oppe med lillemor. Hun dytter det hun kan i munnen, mens jeg skjelver over kaffen.
4 uker i dag til avreise Hua Hin! God dag forumister |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Lilletorget! Åtte timer med lørdagsjobbing er på programmet. Og så får man håpe at Get har fikset nett og tv til man er tilbake, selv om tv-titting også er en del av jobben..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
god morgen fra sofaen.
Her har vi gått over fra NRK Super til TV2 Junior (frøkna er ingen fan av Kometkameratene). Ute i snøhølet Asker lver det ned igjen, så jeg må vel ut med snøskuffen igjen i løpet av dagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Bislett. Her har det også begynt og snø igjen og jeg prøver og få skrapet sammen en frokost av det jeg har i kjøleskapet. Litt smårydding og shopping står på planen idag også får man se om man finner på noe tull til kvelden. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God morgen
Litt skuffende at det snør i dag. Men det blir en tur ut for å kikke på ny bil, alltid litt spennede. Ellers er det godt med helg etter en ganske så hektisk uke. Ønsker alle en trivelig helg S |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen....
Influensaen ser ut til å gi seg for denne gangen, og det er jo bare godt....... Som i Asker er kometkameratene liksom ikke det helt store så Handy manny er det som ruller over skjermen her nå..... Ingen over, ingen ved siden av :-) Ellers skal dagen brukes til rydding av garasje og bod . Er nok litt for tidlig ute men ting som gressklipper og grill skal settes slik at de lett kan tas ut :-) Ha en flott dag...
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God formiddag fra et annet søhøl, Skien!
2 grader pluss og snøen laver, men i følge yr skal det gi seg i ettermiddag. Prinsessa sov helt til halv ni i dag, så humøret er allikevel på topp! Planer for dagen er sen frokost snart før lille trulte skal trille og sove før det blir en tur til byen for litt shopping. I kveld blir det å slappe av med godsaker både på tallerken og i glass! En fin dag ønskes alle! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger, Her er det sånn semi-overskyet og det er SOL!!!! Kanskje en god grunn til å komme seg en tur ut i dag?
Vel.... ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#12 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God lørdag, formen er back to normal. Og det betyr bl.a øl og sushi med FBU 4EVER senere i ettermiddag. Før det, litt indretjeneste, siden snøen har begynt å lave ned her på Grefsen - nå holder det
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God formiddag fra Oslo. Tilbake igjen etter 3 uker i Thailand med en fullsatt SK976 i går, forvirret over hva dette hvite på bakken og i lufta er for noe.
Noe døgnvill, og bedre blir det vel ikke med 4 nattevakter til uka.
![]() |
#14 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Morgen fra Oslo/Manglerud.
Starter med en frisk t-bane tur til Linderud senter der jeg skal jobbe fra 1200 til 1900 i dag.. Hjem for å sove så avgårde til Telenor Arena i morgen tidlig igjen... Ha en flott dag folkens! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Her på Næesnes snør det igjen. Har ikke tid til å bruke snøfreseren idag, men da har jeg noe å gjøre imorgen istedet.
Hittil har dagen gått med til å lese post og aviser som hadde hopet seg opp i løpet av turen til PEK. Nå blir det snart avreise til byen og øl og sushi med JetBlue. Vi møtes på Beer Palace på Aker Brygge. Har også omsider fått koblet den nye PC'en på nettet, så nå er alt fryd og gammen. Endel taster sitter på andre steder enn jeg er vant til, så det blir noen feiltrykk nå og da. En ting irriterer litt: Jeg får ikke lagt mine favorittsider inn som før, jeg må logge meg på Google for å bruke deres bokmerker. Ergerlig! Men jeg har oppdaget at maskinen har innstallert trådløst, at det fins usikrede nett i nærheten, og har fundert på å få innstallert trådløst her i huset også. Foruten en ruter, hva trengs for å oppgradere til trådløst i heimen? Ha en fin helg alle sammen!
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
![]() Alt du trenger er en trådløs router - og det er en ganske smertefri prosess å installere med de fleste nåtildags. G'morgen fra Tåkeheimen på nordsiden av Atlanta. Såvidt jeg ser over til naboen ... 9 pluss allerede og det skal bli 25 i løpet av dagen. Isen er nå definitivt borte fra terassen. Jobbhelg for unge MOW .. sperrer meg inne på kontoret, men det skal nok bli litt FA-cup også ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Vi tar en prat om det etterpå.........
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Flyklapper
|
![]()
Her er Coventry-Chelsea igang - med kommentarer som er ca 45 sekunder foran bildet .... ikke heeeelt optimalt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God pinse og god lørdag | EB | Flyforum | 11 | 08-06-2019 15:40 |
God lørdag (natt til lørdag) fra TV stolen | Norge Rundt På 14 Dager | Flyforum | 21 | 06-08-2016 20:07 |
God lørdag (natt til lørdag) | Norge Rundt På 14 Dager | Flyforum | 10 | 27-02-2016 18:23 |
God lørdag | Someone | Flyforum | 11 | 17-03-2012 21:52 |
God Lørdag | Someone | Flyforum | 24 | 19-08-2007 01:26 |